Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 16-19 października 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Znając wyzwania dyrektorów ecommerce stworzyliśmy Growcodepierwszy na rynku sposób na optymalizację ecommerce, który gwarantuje wzrost przychodów bez angażowania IT

W przeciwieństwie do tego, jak obecnie rozwija się witryny ecommerce, Growcode zapewnia szybki rozwój sklepów internetowych na podstawie danych, według sprawdzonego procesu i z wykorzystaniem własnej technologii. Bez zbędnego angażowania Twojego zespołu. Bez udziału developerów. Od pomysłu do efektów.

Na podstawie danych, szybko i bez angażowania IT

Growcode - optymalizacja konwersji bez IT, na podstawie danych, szybki rozwój witryny

Obecnie nie wystarczy już posiadać sklepu internetowego z produktami w konkurencyjnych cenach. Trzeba dodatkowo wyróżniać się zrozumieniem internetowego klienta, szybko dopasowywać witrynę właśnie do jego potrzeb i pozostawać w zgodzie z panującymi trendami.

Growcode daje Twojemu ecommercowi trzy przewagi:

  • pozwala rozwijać witrynę sklepu internetowego w oparciu o dane i informacje pochodzące od użytkowników
  • zaprojektowane w jego trakcie zmiany mogą być wdrożone, przetestowane, a później serwowane wszystkim użytkownikom bez angażowania IT za pomocą naszej autorskiej aplikacji — Swiftswap
  • zapewnia szybki rozwój witryny, według wielokrotnie przetestowanego procesu co gwarantuje wzrost przychodów

Dopracowany do perfekcji proces optymalizacji współczynnika konwersji

Pracujemy nad optymalizacją współczynnika konwersji ze sklepami internetowymi od 6 lat. Przez ten czas do perfekcji dopracowaliśmy nasz ciągły proces optymalizacji konwersji, który składa się z 7-mio krokowych sprintów.

Każdy sprint składa się z analiz, wypracowania rekomendacji, projektowania, kodowania, przeprowadzenia testu i analizy wpływu zmian. W kroku kodowania, nasza własna technologia — Swiftswap — pozwala na bardzo szybką pracę, bez angażowania Twoich deweloperów. Za pomocą Swiftswap przeprowadzamy też testy A/B dzięki którym wiemy jak na współczynnik konwersji przekładają się wprowadzane zmiany.

Pojedynczy sprint to jedyne 5 tygodni. Po jego zakończeniu przechodzimy do kolejnego sprintu i w ten sposób z miesiąca na miesiąc zmieniamy Twoją witrynę i tym samym zwiększamy przychody. Najlepsze jest to, że w minimalnym stopniu angażujemy Twoje zespoły, a cały proces jest błyskawiczny.

Sprint optymalizacyjny Growcode Conversion

Swiftswap – autorska aplikacja, która umożliwia kodowanie, przeprowadzanie testów A/B i serwowanie zmian wszystkim użytkownikom bez zaangażowania IT

Swiftswap - aplikacja do optymalizacji konwersji w ecommerce

Swiftswap to aplikacja, która umożliwia dowolne zmienianie front-endu Twojej witryny (od drobnych zmian graficznych po całe szablony).

Wdrożenie aplikacji sprowadza się do umieszczenia pojedynczego skryptu JS w kodzie źródłowym Twojego ecommercu. Tym jednym ruchem uwalniasz się od powolnego IT, które niewielkie zmiany graficzne najchętniej wdrażałoby przez kilka tygodni.

Nasza technologia jest skalowalna, bezpieczna i maksymalnie szybka. Daje także dostęp do panelu zarządczego, gdzie możesz w prosty sposób całkowicie wyłączyć skrypt oraz kontrolować wersje serwisu, które są obecnie widoczne dla końcowego użytkownika.

Growcode to nie kolejne narzędzie, którego obsługi będzie musiał nauczyć się Twój zespół. To pierwszy na rynku, dedykowany branży ecommerce, kompleksowy produkt, dzięki któremu szybko optymalizujesz sklep internetowy i zwiększasz jego przychody. Bez angażowania działu IT.
Skontaktuj się z nami, a opowiemy Ci więcej o Growcode

Przez 6 lat zaufało nam ponad 120 sklepów internetowych z Polski i zagranicy. Oto niektóre z nich:

Jak najkrócej scharakteryzować Conversion? Najwyższe kompetencje, imponujący know-how, elastyczne podejście i ponadprzeciętne zaangażowanie.

Answear

Justyna Dziegieć
Marketing Communications Manager
Answear

Podczas współpracy specjaliści z Conversion zdążyli przyzwyczaić nas do wysokiej jakości doradztwa biznesowego, trafnych ekspertyz i sprawnej komunikacji.

Limango

Konrad Wojciechowski
Analityk Biznesowy
Limango

Poznaj historie sukcesów naszych Klientów:

reserved-case-study

Jak Reserved podniósł współczynnik konwersji o 4,6% z pominięciem działu IT w trakcie dwóch sprintów, które trwały zaledwie 8 tygodni?

Pobierz case study
grene-case-study

Jak sklep internetowy Grene doprowadził do wzrostu współczynnika konwersji po nieudanym redesignie, który z początku spowodował spadek przychodu?

Pobierz case study

Przeczytaj, jak firma Architekci Kariery zwiększyła liczbę zamówień o 40%
bez zwiększania wydatków na
działania promocyjne.

Pobierz case study

Chcesz zwiększać przychody swojego ecommercu bez angażowania IT?

Skontaktuj się z nami, aby umówić się na 30-minutową niezobowiązującą telekonferencję, w trakcie której dowiesz się wszystkiego na temat Growcode

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby opowiedzieć jak Growcode pomoże zwiększyć przychody Twojego ecommercu

Mateusz Ogonowski
CEO

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak podnieśliśmy współczynnik konwersji w Reserved z pominięciem działu IT.

Pobierz case study