Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 16-19 października 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Przeczytaj jak nasi Klienci odnieśli sukces dzięki optymalizacji konwersji.

reserved-case-study

Jak Reserved podniósł współczynnik konwersji o 4,6% z pominięciem działu IT w trakcie dwóch sprintów, które trwały zaledwie 8 tygodni?

Pobierz case study
grene-case-study

Jak sklep internetowy Grene doprowadził do wzrostu współczynnika konwersji po nieudanym redesignie, który z początku spowodował spadek przychodu?

Pobierz case study
wss-case-study

Dowiedz się jak właściciel sportowysklep.pl oraz chmielna20.pl zwiększył przychody o 19% i uniknął popełnienia bardzo kosztownego błędu.

Pobierz case study

Przeczytaj jak dzięki testom A/B całkowicie zmieniono wygląd serwisu Skąpiec.pl, jednocześnie uzyskując wzrost współczynnika konwersji.

Pobierz case study

Przeczytaj jak sklep ANSWEAR.com zwiększył przychody o 8,76% i jak wdrożyliśmy stały proces optymalizacji współczynnika konwersji.

Pobierz case study

Przeczytaj, jak firma Architekci Kariery zwiększyła liczbę zamówień o 40%
bez zwiększania wydatków na
działania promocyjne.

Pobierz case study

A może kolejne case study napiszemy razem?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak twoja firma
może zyskać dzięki danym.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak podnieśliśmy współczynnik konwersji w Reserved z pominięciem działu IT.

Pobierz case study