Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 16-19 października 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »


04

Paź 2012

Konsultanci Conversion przeprowadzą optymalizację konwersji w serwisie gram.pl

Zespół Conversion rozpoczął realizację projektu optymalizacji konwersji w serwisie gram.pl – znanej platformie internetowej dla graczy. Celem projektu jest zwiększenie przychodów, generowanych przez sklep.gram.pl poprzez zwiększenie udziału liczby osób decydujących się na złożenie zamówienia w ogólnej liczbie osób, odwiedzających witrynę gram.pl Optymalizacja konwersji to proces, którego celem jest podniesienie efektywności całego serwisu poprzez poprawę aspektów użyteczności oraz komunikacji marketingowej – powiedział Wiktor Cegła, który koordynuje…

Czytaj więcej


12

Wrz 2012

Zespół Conversion zwiększył przychody sklepu ANSWEAR.com o 8,76%

Projekt optymalizacji konwersji zrealizowany przez firmę Conversion na zlecenie ANSWEAR.com zakończył się pełnym sukcesem. Obiektywny test A/B wykazał, że przygotowana przez Conversion nowa ścieżka zakupowa okazała się być o 8,76% bardziej efektywna, niż jej wersja oryginalna – dokładnie o taką samą wartość wzrosną przychody sklepu ANSWEAR.com po wdrożeniu nowej ścieżki na stałe. Trudno przecenić pomoc konsultantów Conversion w tym projekcie. Począwszy od badań i stawiania…

Czytaj więcej


09

Sie 2012

Conversion podniesie efektywność witryny megastore.pl

Zespół Conversion rozpoczął współpracę z firmą Megastore.pl S.A. – właścicielem serwisu internetowego megastore.pl. Celem współpracy jest podniesienie współczynnika konwersji witryny megastore.pl, definiowanego jako udział liczby osób, które podejmują decyzję o złożeniu zamówienia w ogólnej liczbie internautów, którzy trafiają na łamy serwisu. Wierzymy, że współpraca z Conversion przyczyni się do znacznej poprawy efektywności naszej witryny, dzięki czemu będziemy w stanie pozyskiwać więcej zamówień bez zwiększania wydatków…

Czytaj więcej


26

Lip 2012

Conversion wesprze Ernst & Young w przygotowaniu nowego serwisu WWW dla Ernst & Young Academy of Business

Zespół Conversion rozpoczął współpracę z Ernst & Young Academy of Business – spółką szkoleniową firmy doradczej Ernst & Young. Celem współpracy jest przygotowanie nowego serwisu WWW, lepiej odpowiadającego na potrzeby aktualnych oraz potencjalnych klientów firmy. Wierzymy, że nowa witryna, przygotowana we współpracy z Conversion, zdecydowanie zwiększy efektywność naszych działań online – mówi Agnieszka Kalbarczyk, która koordynuje współpracę z Conversion po stronie Ernst & Young Academy…

Czytaj więcej


27

Mar 2012

Agora S.A. skorzystała z wiedzy Conversion

Konsultanci Conversion przeprowadzili dwudniowe szkolenie zamknięte dla zespołów odpowiedzialnych w segmencie Internet Agory za transakcje, marketing, analitykę i projektowanie. Dzięki szkoleniu zespoły te zwiększyły swoje kompetencje w zakresie optymalizacji konwersji oraz efektywnej analizy danych z wykorzystaniem Google Analytics. Szkolenie odbyło się w siedzibie firmy Agora S.A., w dniach 28-29 lutego. Jesteśmy zadowoleni z organizacji szkolenia oraz z jego końcowych efektów – to słowa Izabeli Dauksza,…

Czytaj więcej


21

Mar 2012

Konsultanci Conversion zwiększą współczynnik konwersji serwisu architekcikariery.pl

Zespół Conversion rozpoczął współpracę z firmą Architekci Kariery Sp. z o.o. – spółką należącą do Grupy Pracuj Solution i właścicielem portalu architekcikariery.pl, pierwszego na polskim rynku serwisu oferującego usługi szkoleniowo-coachingowe, kierowane do osób chcących aktywnie kreować swoją markę na rynku pracy. W ramach współpracy, konsultanci Conversion przeprowadzą optymalizację konwersji serwisu głównego architekcikariery.pl oraz wybranych stron docelowych, które wykorzystywane są do generowania leadów w ramach prowadzonych…

Czytaj więcej


13

Mar 2012

Sygma Bank kontynuuje współpracę z Conversion

Sygma Bank kontynuuje trwającą ponad rok współpracę z firmą Conversion – podpisana w ubiegłym roku umowa została przedłużona i gwarantuje Sygma Bankowi stałą opiekę konsultantów Conversion w zakresie analityki internetowej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Conversion, dlatego zdecydowaliśmy się na jej kontynuację. Wsparcie ze strony naszego partnera daje nam pewność, że wszystkie decyzje podejmowane w związku z prowadzoną przez nas działalnością w Internecie…

Czytaj więcej


09

Mar 2012

Conversion sponsoruje Blueffect

Firma Conversion dołączyła do grona sponsorów I Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności Blueffect, który odbędzie się 25 kwietnia w Warszawie, w hotelu Novotel. Tematem przewodnim kongresu jest wykorzystanie danych z obserwacji i analizy zachowań użytkowników w Internecie do zwiększania skuteczności działań marketingowych powadzonych online. W trakcie kongresu odbędą się 4 panele główne z udziałem gości specjalnych oraz 10 paneli tematycznych, podzielonych na dwa równoległe bloki. Główny nacisk…

Czytaj więcej


16

Lut 2012

Conversion wdraża analitykę internetową w Vattenfall Sales Poland

Zespół konsultantów Conversion rozpoczął współpracę z Vattenfall Sales Poland, spółką z Grupy Tauron (największy polski dostawca energii). Celem rozpoczętej współpracy jest ustrukturyzowanie prowadzonej przez przedsiębiorstwo działalności online oraz wykształcenie trwałych procesów analitycznych, obejmujących gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie danych, generowanych przez spółkę w ramach działalności online. Liczymy na to, że wdrożenie analityki internetowej pozwoli nam w długim okresie zwiększyć efektywność naszej działalności online, że dzięki temu…

Czytaj więcej


08

Lut 2012

Prezentacja Conversion na konferencji E-commerce MoneyCon

Firma Conversion dołączyła do grona prelegentów, którzy 16 lutego w Warszawie wystąpią podczas E commerce MoneyCon – konferencji, której tematem przewodnim jest handel w Internecie. Firmę Conversion podczas wydarzenia reprezentował będzie jej współzałożyciel, Mateusz Ogonowski, który w ramach swojej prezentacji wyjaśni, w jaki sposób szybko zwiększyć wartość współczynnika konwersji serwisu internetowego. Jak sprawić, aby więcej użytkowników witryny internetowej podejmowało w jej obrębie określoną czynność? Jak…

Czytaj więcej




x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak podnieśliśmy współczynnik konwersji w Reserved z pominięciem działu IT.

Pobierz case study