25

Paź 2016

Eksperci z branży e-commerce omawiają trendy na rok 2017

Eksperci z branży e-commerce wypowiedzieli się na temat najważniejszych ich zdaniem trendów, które będą wpływały na sektor sprzedaży internetowej w 2017 roku. Rok Ominichannel Pojęcie to funkcjonuje na rynku co najmniej kilka lat (już w raporcie 2014 Retail Outlook Survey opublikowanym przez KPMG LPP 70% członków kadry zarządzającej sklepów detalicznych zamierzało rozwijać biznes w modelu omnichannel). Paweł Paszkowski (Dyrektor E-commerce, Bdsklep.pl) podobnie jak inni uważa,…

Czytaj więcej


14

Wrz 2016

6 najważniejszych trendów na rynku e-commerce w 2017 roku

Rynek e-commerce w Polsce i na świecie zmienia się w błyskawicznym tempie. Kolejno wyłaniają się nowe trendy. Firmy, które nie chcą zostać daleko w tyle za konkurencją, muszą witać z otwartymi ramionami najważniejsze z nich. Co czeka branżę e-commerce w 2017 roku? “Mamy co prawda dopiero trzeci kwartał bieżącego roku, ale już teraz warto przygotować się na to, co czeka nas w 2017 roku. W końcu…

Czytaj więcej


13

Lip 2016

NAVIDOM należący do ING Banku Śląskiego wdraża rozbudowaną instalację Google Analytics

Duże i znane marki coraz częściej inwestują w projekty internetowe pozornie nie związane z ich kluczową działalnością. Dobrym przykładem może być tutaj NAVIDOM—portal, który adresuje kluczowe potrzeby osób planujących zakup mieszkania. Za tym projektem stoi ING Bank Śląski, który jest przecież instytucją finansową. Cele takich działań są proste—zwiększanie zasięgu komunikacji poprzez dostarczanie wartości osobom, które obecnie mają co prawda inną potrzebę (szukają mieszkania), ale za…

Czytaj więcej


13

Cze 2016

LANĈERTO SA rozwija e-commerce dzięki analityce

W ciągu najbliższego roku LANĈERTO SA chce osiągnąć kilkukrotny wzrost przychodów generowanych przez e-commerce. Siłą napędową tego wzrostu ma być wdrażana właśnie analityka internetowa. E-commerce jest jednym z dynamicznie rozwijających się kanałów firmy LANĈERTO SA. LANĈERTO to młoda, ambitna i niezwykle dynamiczna marka, która specjalizuje się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual. Mariusz Serafin, który jest dyrektorem marketingu i e-commerce w LANĈERTO, podjął decyzję,…

Czytaj więcej


20

Kwi 2016

TME przeprowadza migrację do Google Universal Analytics wykorzystując Google Tag Manager

Poprzez swoją stronę internetową firma TME (jeden z największych dystrybutorów komponentów elektronicznych w Europie) realizuje rocznie niemal 480.000 zamówień – co stanowi 74% wszystkich zamówień składanych przez klientów. Sprawia to, że kanał internetowy jest jednym z głównych źródeł informacji o klientach i ich nawykach zakupowych. Zespół odpowiedzialny za analitykę internetową stanął przed wyzwaniem migracji zaawansowanej instalacji Urchin i Google Analytics do Google Universal Analytics w…

Czytaj więcej


23

Lut 2016

Polski oddział Telepizzy zwiększa zwinność działań online dzięki wykorzystaniu Google Tag Managera

Niemal zawsze kiedy krajowe oddziały dużych, międzynarodowych firm chcą rozwijać analitykę internetową pojawia się olbrzymie wyzwanie związane z elastycznym i przede wszystkim sprawnym wdrażaniem zmian w obrębie witryny. „Powód takiego stanu rzeczy jest prosty—międzynarodowe organizacje bardzo często posiadają scentralizowany dział IT, który obsługuje witryny wszystkich wersji językowych. Tym samym na wdrożenie zmian oddziały z poszczególnych krajów mogą nierzadko czekać nawet kilka miesięcy.” — mówi Sylwia…

Czytaj więcej


01

Paź 2014

Raport: Wykorzystanie narzędzi analityki internetowej w Polsce

Na całym świecie analityka internetowa rośnie w siłę i staje się motorem zmian w największych globalnych serwisach internetowych. A jak wygląda polski internet pod względem wykorzystania narzędzi analitycznych? Jak zaawansowane są ich konfiguracje i jakie błędy popełniane są najczęściej? Jak dużo polscy właściciele i menedżerowie serwisów internetowych wiedzą o swoich użytkownikach? Eksperci Conversion przeanalizowali 105 największych polskich serwisów pod kątem wykorzystania narzędzi analitycznych. Badanie obejmuje…

Czytaj więcej


29

Maj 2014

Specjaliści z Conversion trenerami Akademii Google Partners

Trenerzy Conversion dołączyli do grona trenerów Akademii Google Partners. Program szkoleń obejmuje instalację, konfigurację i wykorzystanie możliwości narzędzia Google Analytics. Trenerzy są nie tylko doświadczonymi szkoleniowcami, ale także ekspertami z dziedziny analityki internetowej – co potwierdza uzyskany przez firmę Conversion status certyfikowanego partnera Google Analytics. Dlatego uczestnicy oprócz zagadnień teoretycznych poznają praktyczne wykorzystania Google Analytics w codziennej pracy, np. dzięki prezentowanym case study. Trenerzy Conversion…

Czytaj więcej


19

Maj 2014

Siódemka planuje zmniejszyć koszt pozyskania leada dzięki analityce internetowej

Zadaniem analityki internetowej jest nie tyle zbieranie danych i generowanie setek raportów, co realizacja konkretnych celów biznesowych. Dlatego też projekt wdrożenia analityki internetowej w Siódemce, jednej z największych firm kurierskich w Polsce, ma jasno określony cel: obniżenie kosztu pozyskania pojedynczego leada w kanale on-line. „Głównym celem naszych działań komunikacyjnych jest pozyskiwanie klientów. Chcemy zbierać jak najwięcej dobrych jakościowo leadów, przy jednoczesnym obniżaniu kosztu pozyskania pojedynczego…

Czytaj więcej


17

Kwi 2014

Legia Warszawa będzie jeszcze lepiej analizować swoje serwisy

Legia rozpoczęła pracę nad usprawnieniem procesu analizy danych płynących z internetu. „W Klubie, który sprzedaje co roku setki tysięcy biletów, karnetów i produktów w sklepie internetowym, musimy być pewni, że żaden Kibic nie ma problemów z dokonaniem transakcji. Dotychczasowa ścieżka zakupu w systemie ticketingu daje duże pole do poprawy konwersji, ale żeby być pewnym zmian, musimy je najpierw badać. To dla nas ważne, by wszyscy…

Czytaj więcej




x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study