Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 16-19 października 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

W ciągu 6 lat pracowaliśmy nad optymalizacją konwersji z ponad 120 ecommercami z Polski i zagranicy

Jesteśmy pierwszą w Polsce firma, która specjalizuje się w optymalizacji konwersji sklepów internetowych bez angażowania IT. Przeprowadziliśmy ponad 300 testów A/B. Dzięki temu doświadczeniu znamy się na decyzjach zakupowych konsumentów jak nikt inny. Ta unikalna wiedza pozwala nam efektywnie zwiększać przychody naszych Klientów.

Oto niektóre z firm, które nam zaufały (sprawdź naszych Klientów):

Doświadczenie nie do podrobienia

6 lat, 300 testów, 200 projektów, 120 ecommerców
200 projektów

Na rynku działamy już 6 lat i do tej pory zrealizowaliśmy ponad 200 projektów związanych z optymalizacją. Istnieje więc duże prawdopodobieństwo, że mamy już gotowe rozwiązanie na wyzwanie, przed którym stoisz w zakresie rozwoju witryny.

Dopracowany do perfekcji proces optymalizacji konwersji
unikalny proces konwersji

Naszą metodykę optymalizacji doskonaliliśmy przez ostatnie 6 lat i jesteśmy pewni, że udało nam się wypracować podejście odpowiednie dla każdego ecommercu, które nie posiada wewnętrznego działu optymalizacji.

Średni wzrost przychodów z jednego sprintu to aż 9%
9 procent wzrost sprint

Średni wzrost przychodów, który osiągamy w czasie jednego sprintu optymalizacyjnego to aż 9%. Wyobraź sobie sklep, który generuje 1 mln złotych przychodu miesięcznie i ma 20% marży. Nasz jeden sprint oznacza dla niego aż 18.000 PLN więcej zysku każdego miesiąca. W ciągu roku to aż o 216.000 PLN więcej zysku!

Jesteśmy prelegentami, wykładowcami i autorami
conversion prelegenci i autorzy

Jesteśmy częstymi prelegentami na najważniejszych imprezach branżowych na rynku oraz autorami książek o tematyce związanej z optymalizacją współczynnika konwersji. W roli ekspertów udzielamy się także w czasopismach branżowych m.in. Marketer+ czy Marketing w Praktyce. Wykładamy w Szkole Głównej Handlowej i w Wyższej Szkole Bankowej.

Tylko my łączymy kompetencje firmy technologicznej i doradczej

Jeżeli szukasz już firmy do optymalizacji ecommerce, albo masz za sobą współpracę z którymś z naszych konkurentów to pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że jest pewien problem.

Możesz trafić na firmę technologiczną, która będzie miała świetne narzędzie do wdrażania zmian na Twojej witrynie, ale nie będzie miała zielonego pojęcia o tym jakie zmiany wdrażać, żeby rozwijać Twój biznes. Alternatywnie możesz trafić na firmę, która przeprowadzi wszystkie analizy i będzie doskonale wiedziała, co należy zmienić na witrynie (ba, może nawet ułoży roadmapę rozwoju serwisu), ale zmiany te utkną u Twoich koderów na wieki.

Obie te opcje to kiepski przepis na sukces. Conversion łączy kompetencji obu typów tych firm — mamy swoją własną i bezbłędną technologię, a do tego pod względem współpracy przypominamy raczej  firmę doradczą.

Tworzymy całkowicie nową jakość na rynku ecommerce — projekty zawsze realizujmy na czas, wychodzimy z własną inicjatywą, tworzymy i zarządzamy roadmapą rozwoju serwisu i ponad wszystko zawsze myślimy o tym, czy nasze działania przynoszą Klientom odpowiedni zwrot z inwestycji.

Bazując na naszym doświadczeniu stworzyliśmy Growcode — pierwszy na rynku sposób na optymalizację ecommerce, który gwarantuje wzrost przychodów bez angażowania IT. Poznaj Growcode.

Conversion kompetencje firmy doradczej i technologicznej

W codziennej pracy kierujemy się prostymi zasadami, które stanowią DNA naszej firmy

Wartości Conversion

Pasjonujemy się naszą pracą
Pasjonujemy się naszą pracą , właśnie dlatego jesteśmy mocno do niej zmotywowani. Każdego dnia dajemy z siebie wszystko i z satysfakcją zbieramy owoce naszych wysiłków.

Jesteśmy szczerzy, otwarci i przyjacielscy
Obojętnie co robimy, zawsze traktujemy siebie nawzajem tak jakbyśmy chcieli aby traktowano nas samych. Jesteśmy szczerzy, otwarci i przyjacielscy, aby wspólna praca dawała każdemu z nas satysfakcję.

Jesteśmy najlepsi w tym co robimy i zawsze będziemy
Nie interesuje nas bycie w czymś dobrymi. My chcemy być najlepsi. Prezentacja, spotkanie rozpoczynające projekt, test A/B, wpis na naszego firmowego bloga – obojętne co robimy, zawsze robimy to najlepiej jak jest to tylko możliwe.

Jesteśmy jak Chris Gardner
Napędza nas chęć ciągłego rozwoju. Jesteśmy pełni energii i nigdy się nie poddajemy – nawet jeżeli sprawy nie idą po naszej myśli. Jesteśmy przedsiębiorczy i wierzymy, że nie ma rzeczy niemożliwych. Uparcie dążymy do wyznaczonych celów i je osiągamy.

Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Sprawdź aktualne oferty pracy.

Poznaj nasz Zarząd

Mateusz Ogonowski
CEO

Jestem współzałożycielem i Partnerem Zarządzającym w Conversion. Od kilku lat biorę aktywny udział w rozwoju rynku analityki internetowej (jestem częstym prelegentem na konferencjach branżowych oraz autorem artykułów dotyczących roli analityki internetowej w firmie). Ukończyłem Szkołę Główną Handlową na kierunkach Zarządzanie oraz Finanse i Rachunkowość.

Mateusz Dałek
Head of Project Delivery

Interesuję się nowoczesnymi metodami gromadzenia i przetwarzania danych marketingowych oraz tym, jak powstałe
w ten sposób informacje można wykorzystać w działalności firmy. Szczególnie dużo uwagi poświęcam zagadnieniom związanym z analityką internetową, która moim zdaniem stanie się w najbliższej przyszłości dominującą dziedziną badań marketingowych.

Paweł Ogonowski
Partner

Jestem pasjonatem optymalizacji  konwersji: łączę zamiłowanie do analizy danych ilościowych i jakościowych z umiejętnością projektowania badań marketingowych, wyniesioną ze studiów  na kierunku Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej. Uwielbiam testować i poprawiać komunikat marketingowy online, by przynosił on oczekiwane rezultaty.

Mariusz Michalczuk
Partner

Zamiłowanie do analizy danych wyniosłem jeszcze ze studiów na kierunku metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne. Na studiach doktoranckich prowadzę badania  w zakresie ekonometrii stosowanej. Jestem wykładowcą studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej i na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Chcesz z nami współpracować i osiągać ponadprzeciętne rezultaty?

Skontaktuj się z nami, aby umówić się na 30-minutową niezobowiązującą telekonferencję, w trakcie której dowiesz się wszystkiego na temat Growcode

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby opowiedzieć jak Growcode pomoże zwiększyć przychody Twojego ecommercu

Mateusz Ogonowski
CEO

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak podnieśliśmy współczynnik konwersji w Reserved z pominięciem działu IT.

Pobierz case study