Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 16-19 października 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

90% sukcesu w analityce internetowej to ludzie. Tylko odpowiedni know-how zapewni Ci oczekiwane rezultaty i pozwoli zmonetyzować analitykę internetową w Twojej organizacji.

Chcesz przeprowadzić indywidualne warsztaty z narzędzia analitycznego wykorzystywanego w Twojej firmie, takiego jak Google Analytics, Google Tag Manager czy AT Internet? Chcesz podnieść poziom wiedzy swoich pracowników w obszarze analityki internetowej? A może potrzebujesz zbudować kompetencje w zakresie konkretnego typu analiz? Postaw na budowanie kompetencji. Przeprowadzimy dedykowane warsztaty z analityki internetowej i zapewnimy Twojej organizacji maksymalizację korzyści z narzędzi analitycznych.

Jak wyglądają dedykowane szkolenia Conversion?

1

Analiza biznesowa

Poznajemy organizacje pod kątem potrzeb i poziomu wiedzy na temat analityki internetowej.

2

Dedykowany program warsztatów

Przygotowujemy program warsztatów dopasowany do Twojej organizacji i bazujący na Twoich danych z narzędzia analitycznego.

3

Warsztaty prowadzone przez praktyka

Szkolenia prowadzone są przez trenera z 5-cio letnim doświadczeniem, prekursora analityki internetowej w Polsce i wykładowcę SGH i WSB, Mariusza Michalczuka.

4

Opieka powarsztatowa

Następnie nawet do 14 dni po szkoleniu trener odpowiada na pytania uczestników dotyczące materiału wykorzystywanego na warsztatach.

W trakcie warsztatów uczestnicy pracują na komputerach, a do ćwiczeń wykorzystują dane z Twoich narzędzi analitycznych. Warsztaty prowadzone są w najbardziej efektywny sposób: w grupie nie przekraczającej 15 osób, maksymalnie 6 godzin warsztatów dziennie (plus 1,5 godziny przerwy).

Co Twoja firma zyska dzięki budowie kompetencji w zakresie analityki internetowej?

Praktyczna wiedza: pracownicy wykonują praktyczne zadania i uczą się jak rozwiązywać konkretne problemy i odpowiadać na pytania biznesowe Twojej organizacji. Szkolenie odbywa się na Twoim koncie analitycznym.

Maksymalny zwrot z inwestycji: Twoi pracownicy przełożą zdobytą wiedzę na zwiększenie zysków Twojej organizacji. W czasie szkolenie nauczą się analiz, które wykorzystają w codziennej pracy.

Szkolenia szyte na miarę: dopasowujemy szkolenia do potrzeb Twojej organizacji, wykorzystujemy Twoje dane i pracujemy na Twoim narzędziu analitycznym.

Dbamy o Twój komfort: szkolenia prowadzone są w Twojej siedzibie w wybranym przez Ciebie terminie. Naszym priorytetem jest spełnienie Twoich oczekiwań wobec szkoleń.

Przeprowadziliśmy już 68 szkoleń dedykowanych oraz 9 edycji szkoleń otwartych. Jesteśmy doświadczonymi prelegentami oraz wykładowcami, m.in na SGH, UW oraz TEB Akademii.

Dlaczego szkolenia organizowane Conversion spełnią oczekiwania Twojej organizacji?

Gwarantujemy najwyższą jakość: trenerzy Conversion to praktycy rynkowi, którzy posiadają także doświadczenie szkoleniowe, m.in. zdobyte w czasie prowadzenia szkoleń otwartych czy wykładów na SGH.

Oszczędzamy Twój czas i dopasowujemy się do Ciebie Nie tylko program warsztatów dopasowany jest do potrzeb Twojej organizacji. Szanujemy Twój czas i dopasujemy się do terminu, który najbardziej odpowiada Twojej firmie.

Od 5 lat zajmujemy się analityką internetową: przekazujemy Twojemu zespołowi doświadczenie zdobyte podczas pracy dla największych marek oraz szeroką wiedzę.

„Kluczowym elementem projektu była budowa know-how w zespole. Eksperci Conversion mają ogromną wiedzę z zakresu analityki internetowej i co najważniejsze, potrafią się nią dzielić. Cykl szkoleń oraz indywidualne coachingi dla poszczególnych członków zespołu pozwoliły zbudować zaawansowane kompetencje pracy z danymi.” 

Satoria Jacek Górski Marketing Manager, Skąpiec.pl

Potrzebujesz przeszkolić 1-2 pracowników i nie chcesz ponosić kosztów organizacji indywidualnego szkolenia? A może Twoim pracownikom wystarczy ogólna wiedza dotycząca narzędzia Google Analytics? Zapoznaj się z ofertą naszych szkoleń otwartych »

Chcesz budować know-how z analityki internetowej w swojej organizacji?

Skontaktuj się z nami: przygotujemy ofertę na najlepsze warsztaty dopasowane do Twoich potrzeb.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak podnieśliśmy współczynnik konwersji w Reserved z pominięciem działu IT.

Pobierz case study