Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 5-8 czerwca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Ponad 80% polskich serwisów gromadzi niepoprawne dane. Nie musisz być jednym z nich. Powierz ten proces ekspertom.

Chcesz rozwijać infrastrukturę analityczną swojej organizacji, a nie masz odpowiednich zasobów lub nie chcesz poświęcać ich na czasochłonny proces? Zależy Ci na systematycznej implementacji innowacyjnych na rynku narzędzi analityki internetowej? Chcesz na bieżąco monitorować poprawność zbieranych danych?

Powierz proces gromadzenia rzetelnych danych i opiekę nad infrastrukturą analityczną w Twojej organizacji ekspertom w ramach ciągłej, efektywnej współpracy na zasadzie outsourcingu.

Jak wygląda stała opieka nad infrastrukturą analityczną?

1

Analiza biznesowa

Poznajemy organizacje i dowiadujemy się, jakie dane są potrzebne poszczególnym pracownikom firmy.

2

Audyt oraz wdrożenie narzędzi

Identyfikujemy błędy i poprawiamy je. Wdrażamy nowe narzędzia: projektujemy ich instalacje i zaawansowaną konfigurację.

3

Ciągły rozwój

Stale rozwijamy infrastrukturę narzędziową wraz z rozwojem serwisu bądź aplikacji mobilnej.

4

Dedykowany schemat tagowania

Zapewniamy, że zbierane dane o kampaniach marketingowych są poprawne i łatwe do analizy.

5

Stałe wsparcie

Odpowiadamy na pytania związane z narzędziami analityki internetowej oraz infrastrukturą i pomagamy w pełni wykorzystać ich potencjał.

Jak Twoja firma może zwiększyć zysk i wygenerować oszczędności poprzez outsourcing opieki nad infrastrukturą analityczną?

Stałe doradztwo ekspertów w zakresie narzędzi analitycznych: na bieżąco monitorujemy rynek analityki internetowej i zapewniamy Ci najlepsze, innowacyjne rozwiązania. Doradzamy i wybieramy najbardziej opłacalne z punktu widzenia Twojego biznesu narzędzia.

100% pewności, że zbierasz poprawne dane: tylko rzetelne dane pozwalają na podjęcie wartościowych działań. Współpraca z ekspertami Conversion gwarantuje, że wykorzystywane przez Twoją organizację narzędzia będą gromadziły poprawne dane.

Twoja infrastruktura nadąża za zmieniającym się serwisem: ciągle ulepszasz i rozwijasz swój serwis. Eksperci Conversion zadbają, aby narzędzia analityczne dostarczały Ci niezbędne i rzetelne dane na każdym etapie rozwoju.

Oszczędność zasobów organizacji: my zajmujemy się narzędziami i poprawnością danych. Ty możesz przeznaczyć zasoby w Twojej organizacji (w postaci analityków czy specjalistów od wdrożeń) na bardziej efektywne analizy, które przyniosą Ci większy zysk.

Narzędzia szyte na miarę Twojej organizacji: dopasowujemy narzędzia do potrzeb Twojej organizacji, które odkrywamy w czasie przeprowadzanej przez nas analizy biznesowej i zapewniamy Ci dedykowaną konfigurację.

Maksymalny zwrot z inwestycji: zaawansowana konfiguracja nawet darmowego narzędzia pozwoli Ci wykorzystywać funkcjonalności, które pogłębią analizy i będą stanowić podstawę do efektywnych działań, np. zwiększania ROI z kampanii marketingowych.

Przeprowadziliśmy ponad 80 projektów wdrożeń, audytów i rozbudowania konfiguracji narzędzi analitycznych dla największych polskich serwisów, dzięki czemu mogą one czerpać maksymalne zyski z analityki internetowej. Wiemy, jak skutecznie rozwijać i monitorować infrastrukturę analityczną w Twojej organizacji aby przynosiła Ci wymierne zyski.

Dlaczego warto wybrać Conversion do stałej opieki nad infrastrukturą analityczną?

Nie wdrażamy standardowych konfiguracji: każde narzędzie dopasowujemy do potrzeb Klienta, które poznajemy w czasie analizy biznesowej.

Dobieramy narzędzie tak, aby maksymalizować zwrot z inwestycji: na przykład potrafimy stworzyć tak zaawansowaną konfigurację darmowego Google Analytics, że staje się ono narzędziem na miarę kosztownego Google Analytics Premium.

Jako firma z 5-cio letnim doświadczeniem w branży consultingowej łączymy kompetencje biznesowe z wiedzą z zakresu IT, niezbędną do stworzenia profesjonalnej instalacji narzędzi analitycznych.

„Firma Conversion przeprowadziła audyt instalacji i konfiguracji Google Analytics w Pracuj.pl. Po analizie danych, pogłębionej o wywiady z pracownikami Pracuj.pl, analitycy Conversion zaproponowali rozszerzenie instalacji w sposób dopasowany do naszych indywidualnych potrzeb. Efektem współpracy jest między innymi wykorzystanie specjalnych raportów niestandardowych, które pozwalają nam przeglądać niezagregowane dane.”

Satoria
Marta Pawlak-Dobrzańska
Grupa Pracuj.pl

Sprawdź jak dzięki outsourcingowi opieki nad infrastrukturą analityczną wykorzystasz potencjał narzędzi.
Skontaktuj się z nami już teraz!

Nie jesteś przekonany? Przeczytaj więcej

Zapewnij swojej organizacji najlepszą infrastrukturę analityczną

Twoja infrastruktura analityczna jest rozbudowywana wraz z rozwojem Twojego serwisu lub aplikacji mobilnej

Stale rozwijasz swój serwis lub aplikacje mobilną: sprawimy, że infrastruktura analityczna będzie nadążać za zmianami i zapewni Ci stały dostęp do rzetelnych danych. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że wykorzystujesz najlepsze rozwiązania analityczne dla swojego biznesu i czerpiesz maksymalne korzyści z narzędzi analitycznych, w które inwestujesz.

„Świat e-marketingu i Google Analytics zmieniają się nieustannie. Podobnie jest z naszym serwisem. Dzięki Google Tag Managerowi możemy nadążyć z wprowadzaniem nowych skryptów i bez zbędnej zwłoki wykorzystywać najnowsze funkcjonalności różnych narzędzi dla jeszcze lepszych analiz i wymiernych korzyści biznesowych”
– Jacek Górski, Marketing Manager Skąpiec.pl

Tylko w oparciu o poprawne dane możesz rozwijać
swoją organizację i zwiększać jej zysk

Jeden z naszych Klientów przystępując do wspólnego projektu raportował współczynnik odrzuceń na poziomie 18%. To doskonały wynik. Jednak w momencie, kiedy nasi analitycy rozpoczęli audyt poprawności danych, okazało się, że metryka zliczana jest błędnie.

Google Analytics zlicza odrzucenie w momencie, kiedy użytkownik wejdzie do serwisu i nie przejdzie na kolejną stronę. Jednak w przypadku, gdy na stronie podjęta zostanie jakaś akcja (która np. wywoła zdarzenie) współczynnik odrzuceń nie jest odnotowywany.

W przypadku naszego Klienta dla części ruchu z wyszukiwarki stroną wejścia była karta produktu. Użytkownik od razu trafiał na zakładkę, co powodowało wysłanie do Google Analytics zdarzenia. Wywołanie zdarzenia sprawiało, że współczynnik odrzuceń nie zliczał się, nawet jeżeli użytkownik niemal natychmiast opuścił serwis.

Po rozwiązaniu tego problemu za pomocą modyfikacji współczynnika odrzuceń okazało się, że prawdziwy wynik to 46%. Nasz Klient, mając pewność, że teraz dane są poprawne, mógł natychmiast zacząć pracę nad zmniejszaniem współczynnika odrzuceń, np. poprzez odpowiednie dopasowanie strony wejścia z kampanii do kreacji i komunikatu reklamy. Tym samym udało się zwiększyć ROI z kampanii marketingowych, które sprowadzają ruch. Raport Wykorzystania Narzędzi Analityki Internetowej 2014 wskazuje, że 89% serwisów, które mają wdrożony na stronie kod Google Analytics, posiada co najmniej jeden błąd w jego instalacji.

Sizeer

„Chcieliśmy rozwijać nasz sklep w oparciu o rzetelne dane. W trakcie audytu dotychczasowej instalacji okazało się, że wiele elementów wymaga poprawy. Co więcej, analitycy Conversion zaproponowali nowe rozwiązania, które znacznie rozbudowały naszą instalację Google Analytics”
— Sebastian Makowski, Sizeer

Podstawowe błędy instalacji narzędzi:

  • złe umiejscowienie kodu śledzącego
  • niepoprawne raportowanie współczynnika odrzuceń
  • zdarzenia na przeładowanie
  • podwójne wywołanie kodu transakcji na stronie podziękowania
  • rejestrowanie transakcji dopiero po opłaceniu
  • niepoprawne śledzenie zamówień opłacanych za pomocą systemów płatniczych

Powierz gromadzenie rzetelnych danych ekspertom i zacznij czerpać korzyści z analityki internetowej

 Rzetelne dane to podstawa analiz i tylko na ich podstawie można podejmować efektywne działania i zwiększać zysk

Jeżeli Twoja organizacja opiera się na błędnych danych, żadne analizy i procesy optymalizacji nie mają sensu. Tylko rzetelne dane pozwalają na podjęcie wartościowych działań. Współpraca z ekspertami Conversion gwarantuje, że wykorzystywane przez Twoją organizację narzędzia będą gromadziły poprawne dane.

Zaawansowana konfiguracja i dopasowane narzędzia pozwolą maksymalizować Twojej organizacji zyski z inwestycji

Niezależnie od tego, jakie narzędzie wykorzystujesz to właśnie jego odpowiednia konfiguracja maksymalizuje zysk z inwestycji. Dobierzemy funkcjonalności do Twoich potrzeb, co pozwoli Ci monitorować realizację celów Twojej organizacji i wyciągać najlepsze wnioski z pogłębionej analizy danych.

Niestandardowa konfiguracja będzie odpowiadać Twoim potrzebom

Sklep internetowy potrzebuje innych metryk i funkcjonalności niż strona docelowa banku czy serwis contentowy. Wiemy o tym. Dlatego każda nasza instalacja i konfiguracja poprzedzona jest analizą biznesową Twojej organizacji, tak aby zaprojektować szytą na miarę konfigurację, która spełni oczekiwania Twojego biznesu i przełoży się na Twój zysk.

Mierzysz efektywność źródeł ruchu i podejmujesz decyzje dotyczące alokowania budżetu marketingowego na podstawie twardych danych

Unikalny i dopasowany do Twojego biznesu schemat tagowania ruchu pozwoli Ci gromadzić poprawne dane. Wykorzystujemy 5 parametrów utm do tagowania Twoich kampanii. Tak zebrane dane stanowią podstawę rzetelnych i pogłębionych analiz. Na ich podstawie inwestujesz w kanały marketingowe, które przynoszą Twojej organizacji największy zysk.

Chcesz dodatkowo wykorzystać potencjał danych i analiz, które rozwiną Twój biznes i wymiernie zwiększą zysk Twojej organizacji? Sprawdź projekt Outsourcingu Analityki Internetowej.

Chcesz powierzyć opiekę nad infrastrukturą analityczną ekspertom?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak Twoja firma
może zyskać dzięki przejęciu czasochłonnej opieki nad narzędziami przez ekspertów.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak podnieśliśmy współczynnik konwersji w Reserved z pominięciem działu IT.

Pobierz case study