Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 5-8 czerwca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Analityka internetowa w Twojej firmie w rękach ekspertów: osiągaj ponadprzeciętne rezultaty dzięki najlepszemu zewnętrznemu działowi analityki na rynku

Chcesz wykorzystać zaawansowane analizy do zwiększania rentowności Twojego biznesu, ale brakuje Ci zasobów w postaci kompetencji lub czasu? Zdajesz sobie sprawę z potencjału analityki internetowej i chciałbyś zacząć natychmiast czerpać korzyści z analizy danych? Wybierz outsourcing analityki internetowej.

Zespół Conversion tworzą analitycy, Conversion Rate Optimizerzy oraz doświadczeni Project Managerowie. Wykorzystaj najwyższe kompetencje oraz 5 lat doświadczenia w branży do stworzenia zewnętrznego działu, który zwiększy Twój zysk dzięki danym.

Jak wygląda outsourcing analityki internetowej?

Obszar 1: Zbudowanie i opieka nad zaawansowaną infrastrukturą analityczną

1

Analiza biznesowa

Poznajemy organizacje i dowiadujemy się, jakie dane są potrzebne poszczególnym pracownikom firmy.

2

Audyt oraz wdrożenie narzędzi

Identyfikujemy błędy i poprawiamy je. Wdrażamy nowe narzędzia: projektujemy ich instalacje i zaawansowaną konfigurację.

3

Ciągły rozwój

Stale rozwijamy infrastrukturę narzędziową wraz z rozwojem serwisu bądź aplikacji mobilnej.

4

Dedykowany schemat tagowania

Zapewniamy, że zbierane dane o kampaniach marketingowych są poprawne i łatwe do analizy.

5

Stałe wsparcie

Odpowiadamy na pytania związane z narzędziami analityki internetowej oraz infrastrukturą i pomagamy w pełni wykorzystać ich potencjał.

Obszar 2: Stała analiza danych i wypracowywanie efektywnych rekomendacji

1

Systematyczne analizy

Systematycznie wypracowujemy analizy na podstawie gromadzonych danych, na przykład: w zakresie analizy media mix, segmentacji użytkowników, efektywności poszczególnych źródeł ruchu.

2

Regularne spotkania dotyczące analityki w Twojej organizacji

Omawianie zmian najważniejszych metryk (KPIs), przedstawianie wniosków wynikających z ich analiz.

3

Analizy ad hoc

Adresujemy zapytania dotyczące analityki internetowej w Twojej organizacji i przeprowadzamy dedykowane analizy zgodnie z pojawiającymi się potrzebami i wyzwaniami w Twojej organizacji.

Jak zyska Twoja organizacja dzięki outsourcingowi analityki internetowej?

Najbardziej efektywny Dział Analityki: do prowadzenia analiz zatrudniasz praktyków rynku i ekspertów. Nie marnujesz czasu na wdrażanie czy rekrutacje nowych osób w organizacji. Zyskujesz najlepsze rozwiązania i zaawansowane analizy w najkrótszym możliwym czasie. My dbamy o to, aby analityka internetowa przyniosła zysk Twojej organizacji.

Zaawansowane analizy, które wznoszą Twoją firmę na wyższy poziom: przeprowadzamy analizy, które napędzają Twoją organizację danymi. Monitorujemy nie tylko kanał on-line we wszystkich możliwych aspektach (multiscreening, multi-channel), czy integrujemy dane z różnych narzędzi, ale także łączymy i mierzymy dane offline i online.

Narzędzia szyte na miarę Twojej organizacji: dopasowujemy narzędzia do potrzeb Twojej organizacji, które odkrywamy w czasie przeprowadzanej przez nas analizy biznesowej i zapewniamy Ci dedykowaną konfigurację.

Rozwiązanie problemu nadmiaru danych (Big Data): dzięki skonfigurowanym kokpitom menedżerskim i określeniu Kluczowych Metryk Twojej organizacji analizujemy najpotrzebniejsze dane i wyciągamy najbardziej opłacalne rekomendacje dla Twojej organizacji.

Ciągła optymalizacja: odpowiednio wdrożone, systematyczne procesy pozwolą wznieść Twoją organizację na wyższy poziom i zapewnią realizację celów biznesowych Twojej organizacji.

Przewaga konkurencyjna: organizacja oparta na danych staje się konkurencyjna dzięki maksymalizowaniu efektywności podejmowanych działań.

Przeprowadziliśmy ponad 80 projektów wdrożeń procesów analityki internetowej oraz projektów stałego wsparcia analitycznego dla największych polskich serwisów, dzięki czemu mogą one czerpać maksymalne zyski z analityki internetowej. Wiemy, jak przejąć procesy i skutecznie prowadzić analitykę internetową w Twojej organizacji.

Jak projekt outsourcingu analityki internetowej pozwoli w pełni czerpać zysk z danych w Twojej organizacji?

Mamy kompetencje do przeprowadzania zaawansowanych analiz, w tym analiz omnichannel, projektowania marketingu mix czy modelowania atrybucji. Mariusz Michalczuk, Digital Analytics Expert jest doktorantem Szkoły Głównej Handlowej w dziedzinie ekonometrii.

100% pewności bezpieczeństwa danych: zawsze pracujemy w oparciu o NDA. Masz pewność, że dane Twojej organizacji nie są nigdzie udostępniane. Nasi konsultanci są odpowiednio przeszkoleni w zakresie bezpieczeństwa danych: jest ono dla nas priorytetem.

Jako firma z 5-cio letnim doświadczeniem w branży consultingowej łączymy kompetencje biznesowe z wiedzą z zakresu analityki internetowej. Realizujemy Twoje cele biznesowe w oparciu o nasze umiejętności i doświadczenie.

„Firma Conversion to partner godny polecenia: na uwagę zasługuje przede wszystkim ogromny zasób wiedzy merytorycznej oraz – co kluczowe w przypadku branży consultingowej – umiejętność znajdowania odpowiedzi na biznesowe pytania”

Satoria
Marta Pawlak-Dobrzańska
Grupa Pracuj.pl

Zobacz jak możemy zbudować zewnętrzny Dział Analityki Internetowej dla Twojej firmy
Skontaktuj się z nami już teraz

Nie jesteś przekonany? Przeczytaj więcej

Wykorzystaj wiedzę ekspertów analityki internetowej do zwiększania rentowności swojej organizacji

Budujesz potężną przewagę konkurencyjną

Raport Conversion wskazuje, że nieliczne polskie firmy mogą poszczycić się wysokim poziomem analityki internetowej. Twoi konkurenci mogą wydawać kilkukrotnie więcej pieniędzy na pozyskiwanie ruchu. Jednak nie jest to równoznaczne z osiąganiem większych zysków. Liczy się efektywność i podejmowanie trafnych decyzji – a to zapewnia Ci analityka internetowa w rękach ekspertów Conversion.

Szybko uzyskujesz najlepsze rezultaty

Oddajesz procesy analityki internetowej w ręce ekspertów. Dzięki temu otrzymujesz najlepsze rezultaty w najkrótszym możliwym czasie. Nie musisz budować kompetencji, prowadzić długotrwałej rekrutacji, testować nowych narzędzi czy procesów: na podstawie doświadczenia i wiedzy zapewniamy Twojej firmie rozwój w oparciu o dane. Zyskujesz rekomendacje do poprawy swojego biznesu od ekspertów.

Maksymalizujemy Twoje ROI z działań marketingowych dzięki analizom omnichannel i modelowaniu marketingu mix

Przeprowadzamy analizy danych dotyczących Twoich działań marketingowych i wyciągamy wnioski. Nie pozostawiamy miejsca na nietrafione inwestycje i niewykorzystany potencjał. Przeprowadzamy i wdrażamy analizy multi- i omni-channel, modelowania atrybucji, budujemy najbardziej opłacalne modele marketingu mix i prognozujemy efektywność działań marketingowych.

Nie marnujemy Twojego czasu na raportowanie: otrzymujesz gotowe wnioski z analiz, na podstawie których podejmujesz efektywne działania

W dobie Big Data każda organizacja jest w stanie wygenerować tony raportów i posługiwać się setkami metryk. Jednak to nie ilość danych stanowi Twoją przewagę konkurencyjną. Tylko odpowiednio dobrane metryki, zaprezentowane odpowiednim osobom i w odpowiedni sposób mogą prowadzić do działań, które zwiększą rentowność Twojej organizacji. My damy Ci gotowe rozwiązania oparte na najważniejszych dla Ciebie metrykach.

TIM

„Wybierając firmę Conversion, zależało nam na doradztwie w zakresie rozwoju analityki. Eksperci Conversion sprawdzili się doskonale jako firma consultingowa: zaproponowali nowe rozwiązania w postaci systemu raportowania, który obejmował panele informacyjne, system alertów oraz raporty niestandardowe.”
— Dawid Sadulski, Dyrektor Wydziału E-Commerce, TIM SA

Przykładowe procesy, które wprowadzimy w Twojej organizacji aby zwiększać Twój zysk:

  • Proces raportowania kluczowych metryk dla osób decyzyjnych w organizacji z wykorzystaniem kokpitów managerskich
  • Ciągły proces zwiększania współczynnika konwersji
  • Proces optymalizacji źródeł ruchu i marketingu mix
  • Proces analizy danych ad hoc
  • Proces budowy i rozwijania kompetencji wewnątrz organizacji
  • Proces analizy i optymalizacji kosztów pozyskania Klienta

Tylko w oparciu o poprawne dane możesz rozwijać swoją organizację i zwiększać jej zysk

Jeden z naszych Klientów przystępując do wspólnego projektu raportował współczynnik odrzuceń na poziomie 18%. To doskonały wynik. Jednak w momencie, kiedy nasi analitycy rozpoczęli audyt poprawności danych, okazało się, że metryka zliczana jest błędnie.

Google Analytics zlicza odrzucenie w momencie, kiedy użytkownik wejdzie do serwisu i nie przejdzie na kolejną stronę. Jednak w przypadku, gdy na stronie podjęta zostanie jakaś akcja (która np. wywoła zdarzenie) współczynnik odrzuceń nie jest odnotowywany.

W przypadku naszego Klienta dla części ruchu z wyszukiwarki stroną wejścia była karta produktu. Użytkownik od razu trafiał na zakładkę, co powodowało wysłanie do Google Analytics zdarzenia. Wywołanie zdarzenia sprawiało, że współczynnik odrzuceń nie zliczał się, nawet jeżeli użytkownik niemal natychmiast opuścił serwis.

Po rozwiązaniu tego problemu za pomocą modyfikacji współczynnika odrzuceń okazało się, że prawdziwy wynik to 46%. Nasz Klient, mając pewność, że teraz dane są poprawne, mógł natychmiast zacząć pracę nad zmniejszaniem współczynnika odrzuceń, np. poprzez odpowiednie dopasowanie strony wejścia z kampanii do kreacji i komunikatu reklamy. Tym samym udało się zwiększyć ROI z kampanii marketingowych, które sprowadzają ruch. Raport Wykorzystania Narzędzi Analityki Internetowej 2014 wskazuje, że 89% serwisów, które mają wdrożony na stronie kod Google Analytics, posiada co najmniej jeden błąd w jego instalacji.

Sizeer

„Chcieliśmy rozwijać nasz sklep w oparciu o rzetelne dane. W trakcie audytu dotychczasowej instalacji okazało się, że wiele elementów wymaga poprawy. Co więcej, analitycy Conversion zaproponowali nowe rozwiązania, które znacznie rozbudowały naszą instalację Google Analytics”
— Sebastian Makowski, Sizeer

Podstawowe błędy, które nasi analitycy poprawiają w trakcie audytu:

  • złe umiejscowienie kodu śledzącego
  • niepoprawne raportowanie współczynnika odrzuceń
  • zdarzenia na przeładowanie
  • podwójne wywołanie kodu transakcji na stronie podziękowania
  • rejestrowanie transakcji dopiero po opłaceniu
  • niepoprawne śledzenie zamówień opłacanych za pomocą systemów płatniczych

 Zaawansowana konfiguracja i dopasowane narzędzia pozwolą maksymalizować Twojej organizacji zyski z inwestycji

Wdrażamy najlepsze na rynku rozwiązania. Nie musisz testować kolejnych narzędzi i szukać specjalistów od poszczególnych rozwiązań: eksperci Conversion znają wszystkie narzędzia analityczne wykorzystywane przez największe firmy na naszym rynku. Wiemy, jakie narzędzie będzie nie tylko dobrze dopasowane, ale także najbardziej opłacalne. Co wiecej, wiemy jak wykorzystywać je dla najskuteczniejszych analiz.

Niestandardowa, szyta na miarę infrastruktura analityczna, na podstawie której generujemy rekomendacje

Sklep internetowy potrzebuje innych metryk i funkcjonalności niż strona docelowa banku czy serwis contentowy. Wiemy o tym. Dlatego projekt outsourcingu analityki internetowej poprzedzony jest analizą biznesową Twojej organizacji. Wszystko po to, aby zaprojektować i rozwijać szytą na miarę konfigurację, która pozwoli nam generować najdokładniejsze dane i przeprowadzać skuteczne analizy dla Twojej organizacji.

Showroom

„Zakres projektu obejmował uporządkowanie struktury, audyt instalacji i konfiguracji narzędzia Google Analytics oraz wdrożenie systemu do zarządzania tagami Google Tag Manager na dwóch serwisach: kids.showroom.pl oraz shwrm.pl. Efektem jest zapewnienie rzetelnych danych z Google Analytics oraz oszczędności związanych z wdrożeniem Google Tag Managera. Możemy rekomendować współpracę z Conversion”
— Justyna Dziegieć, e-Commerce Manager, SHWRM.pl

Twoje narzędzie analityczne rozbudujemy m.in. o następujące funkcjonalności:

  • Zaawansowane śledzenie zdarzeń
  • Zaawansowane śledzenie źródeł ruchu
  • Migracja na Universal Analytics
  • Zmodyfikowany współczynnik odrzuceń
  • Wymiary i dane niestandardowe
  • Niestandardowe raporty
  • Budowa schematu tagowania
  • Ulepszone śledzenie e-commerce
  • Śledzenie międzydomenowe

Chcesz czerpać maksymalny zysk z analityki internetowej, oszczędzając czas i zasoby?

Skontaktuj się z nami, a pokażemy Ci jak outsourcing analityki internetowej zwiększy zysk Twojej organizacji.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak podnieśliśmy współczynnik konwersji w Reserved z pominięciem działu IT.

Pobierz case study