Tylko 20% największych polskich serwisów może pochwalić się zaawansowanym poziomem analityki internetowej. Zyskaj przewagę konkurencyjną. Podejmuj trafne decyzje. Zwiększaj zysk. Wykorzystaj potencjał danych. Rozwijaj analitykę internetową wewnątrz organizacji.

Czy chcesz, aby Twoja organizacja także zaczęła czerpać w pełni z potencjału analityki internetowej? Projekt kompleksowego wdrożenia analityki internetowej pozwoli Ci zbudować zaawansowaną kulturę analityczną w Twojej organizacji. Pokażemy Ci jak stale zwiększyć zysk Twojej firmy dzięki danym pochodzących z kanałów cyfrowych.

W organizacji zarządzanej przez dane nie ma miejsca na przypadkowe działania i nietrafione decyzje: wszystko opiera się na twardych danych płynących z szytych na miarę narzędzi i analizach osadzonych w uporządkowanych procesach. Cała organizacja skupiona jest na procesie ciągłej optymalizacji kanałów cyfrowych.

Jak wygląda wdrożenie analityki internetowej w organizacji?

1

Badanie WAMM

Za pomocą Modelu Dojrzałości Analityki Internetowej oceniamy stopień rozwoju organizacji.

2

Analiza biznesowa

Poznajemy Twoją organizację i jej potrzeby, aby dobrać najbardziej opłacalne rozwiązania analityczne.

3

Wyznaczenie celów

Określamy do jakiego poziomu chcesz doprowadzić dane obszary analityki. Tworzymy roadmapy, uwzględniające poszczególne działania.

4

Realizacja

Realizujemy poszczególne elementy harmonogramu współpracując stale z Twoim zespołem – nawet przez okres całego roku.

5

Ponowne badanie WAMM

Przeprowadzamy ponownie badanie WAMM, które jasno określa stopień realizacji założonego celu.

6

Opieka powdrożeniowa

6 miesięcy po projekcie udzielamy wsparcia merytorycznego, nadzorujemy realizację procesów i pomagamy rozwijać nowe kompetencje w zespole.

Co Twoja firma zyska dzięki wdrożeniu analityki internetowej?

Budowa analityki internetowej wewnątrz organizacji: nie musisz polegać na zewnętrznych agencjach — Twój zespół dostarczy Ci odpowiedzi na najważniejsze pytania i zapewni stały rozwój w oparciu o dane.

Wzrost wartości Twojej firmy, dzięki zbudowaniu procesu analityki internetowej i know-how wewnątrz organizacji. W dużej części uniezależniasz się od agencji interaktywnych, a także możesz efektywnie monitorować ich pracę.

Przewaga konkurencyjna: organizacja oparta na danych staje się bardziej konkurencyjna dzięki maksymalizowaniu efektywności podejmowanych działań. Dane minimalizują także ryzyko podejmowanych decyzji.

Ciągła optymalizacja: odpowiednio wdrożone, systematyczne procesy pozwolą wznieść Twoją organizację na wyższy poziom i zapewnią szybszą realizację celów biznesowych.

Rozwiązanie problemu nadmiaru danych (Big Data): dzięki skonfigurowanym kokpitom menedżerskim i określeniu Kluczowych Metryk Twojej organizacji analizujesz najpotrzebniejsze dane i nie marnujesz zasobów na raportowanie.

Zaawansowane analizy, które wznoszą Twoją firmę na wyższy poziom. Analizujesz nie tylko stronę internetową, ale także aktywność użytkowników na różnych urządzeniach, łączysz dane offline z online i optymalizujesz źródła ruchu.

Pomogliśmy 120 firmom wykorzystywać dane cyfrowe do zwiększania rentowności ich organizacji. Przeprowadzamy wdrożenia wg autorskiej metodyki opartej na trzech głównych filarach analityki internetowej: wdrażamy szyte na miarę narzędzia i dbamy o poprawne dane, wdrażamy i nadzorujemy najważniejsze procesy oraz budujemy know-how Twojej organizacji.

Dlaczego warto wybrać Conversion do projektu kompleksowego wdrożenia analityki internetowej?

Wykorzystujemy unikalną metodykę WAMM:  pracujemy w oparciu o Model Dojrzałości Analityki Internetowej. Dzięki temu możesz ocenić efekty naszej pracy i zweryfikować o ile stopni w rozwoju analityki internetowej przesunęła się Twoja organizacja.

Wdrażamy niestandardowe, szyte na miarę projekty analityki internetowej:  każde narzędzie i proces dopasowujemy do potrzeb Klienta, które poznajemy w czasie analizy biznesowej. Instalujemy narzędzia, organizujemy dedykowane szkolenia, wdrażamy procesy, które są najbardziej opłacalne dla Twojego biznesu.

Jako firma z 5-cio letnim doświadczeniem w branży consultingowej łączymy kompetencje biznesowe z wiedzą z zakresu analityki internetowej. Realizujemy Twoje cele biznesowe w oparciu o nasze umiejętności i doświadczenie.

„Naszym celem było stworzenie organizacji działającej w oparcie o dane. Po zakończeniu projektu z Conversion, możemy bez wahania powiedzieć, że wspólnie odnieśliśmy sukces. Po roku wytężonej pracy, zarówno po stronie konsultantów Conversion jak i naszej, Skąpiec jest organizacją, w której wszystkie decyzje dotyczące działań w Internecie podejmowane są na podstawie danych.”

Skapiec
Jacek Górski
Marketing Manager, Skąpiec.pl

Uzyskaj ponadprzeciętne rezultaty i zwiększaj zysk dzięki wdrożeniu analityki internetowej.
Skontaktuj się z nami już teraz!

Nie jesteś przekonany? Przeczytaj więcej

Wykorzystaj potencjał danych. Rozwijaj analitykę internetową wewnątrz organizacji

Zarządzasz firmą na podstawie danych i podejmujesz trafne decyzje bez ryzyka

Dzięki analityce internetowej przewidujesz i mierzysz skutki działań Twojej organizacji. Masz dostęp „pod ręką” do najważniejszych metryk w Twojej organizacji i szybko podejmujesz opłacalne działania w oparciu o dane. Podejmowanie decyzji na podstawie danych minimalizuje wpływ subiektywnych osądów. Tym samym sprawia, że żadna decyzja nie jest przypadkowa. Masz pewność, że każde podjęte działanie zbliża Twoją organizację do osiągania celów i zwiększania zysków. W organizacji napędzanej przez dane, którą będzie Twoja firma po kompleksowym wdrożeniu analityki internetowej, nie ma miejsca na nietrafione inwestycje i niewykorzystany potencjał.

Posiadasz pełny obraz działań organizacji, monitorujesz i przyśpieszasz osiąganie celów i zwiększasz zysk

Nie analizujesz tylko danych z narzędzi analityki internetowej: zasilamy Twoją organizację zewnętrznymi źródłami danych, które stanowią bazę do podejmowania decyzji na poziomie całej organizacji. Kompleksowe wdrożenie analityki internetowej zakłada integrację danych z różnych narzędzi i kanałów. Nie wszystkie najważniejsze metryki można odnaleźć w Google Analytics czy Adobe Analytics. Na potrzeby zarządzania całą organizacją i posiadania pełnego obrazu realizacji jej celów niezbędne jest łączenie danych z różnych źródeł (takich jak Facebook, Adwords, Twitter) i różnych narzędzi (takich jak CRM, narzędzia marketingowe i wiele innych). Kokpity menedżerskie wdrażane w ramach projektu oraz zautomatyzowany proces raportowania pozwalają zgromadzić w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dla Zarządu czy Dyrektorów poszczególnych działów metryki.

nazwapl

„Zdefiniowanie kluczowych wskaźników sukcesu powinno być obowiązkowym punktem wyjścia dla każdego biznesu, który tak jak nazwa.pl chce pracować w oparciu o dane.“
— Kalina Pieciun-Regulska, Nazwa.pl

Przeczytaj pełne case-study z Nazwa.pl »

Przykładowe procesy, które rozwiniesz w Twojej organizacji dzięki wdrożeniu analityki internetowej:

  • Proces raportowania kluczowych metryk dla osób decyzyjnych w organizacji z wykorzystaniem kokpitów managerskich
  • Ciągły proces zwiększania współczynnika konwersji
  • Proces optymalizacji źródeł ruchu i marketingu mix
  • Proces analizy danych ad hoc
  • Proces budowy i rozwijania kompetencji wewnątrz organizacji
  • Proces analizy i optymalizacji kosztów pozyskania Klienta

Od pierwszych tygodni projektu monetyzujesz analitykę internetową

Już w trakcie wdrażania analityki internetowej zobaczysz próbkę możliwości jakie daje analiza danych. Pokazujemy jak zbierać poprawne dane i odpowiednio skonfigurować niezbędne narzędzia. Następnie projektujemy procesy, które zwiększają rentowność Twojego biznesu. W trakcie całego projektu szkolimy Twój zespół jak analizować dane, jak wydobywać z nich wskazówki do optymalizacji Twojego biznesu oraz jak przekuć takie wnioski na działania. Jak sprawić, aby analityka internetowa odpowiadała na Twoje pytania biznesowe.

eniro

„Patrzymy na analitykę cyfrową jako integralny element doskonalenia user experience. Nasza wizja data-driven desgin zakłada bliską współpracę i uzupełnianie kompetencji projektantów i analityków. Prezentowany projekt, łączący dane ankietowe z click stream jest tego przykładem. Mam również nadzieję, że inspiracją dla innych.”
— Piotr Poznański, Traffic and Product Development Manager Eniro

Zwiększasz wartość Twojej firmy dzięki zbudowaniu procesu analityki internetowej wewnątrz organizacji

W ramach projektu wdrożenia analityki internetowej szkolimy Twój zespół tak, aby wszystkie procesy analityki internetowej mogły być wykonywane wewnątrz firmy. Dzięki takiemu podejściu budujesz niezależność od agencji interaktywnych oraz zyskujesz narzędzie do analizowania ich działań. Wdrożenie analityki internetowej to duża oszczędność, ponieważ w przyszłości nie będziesz musiał korzystać z usług firm zajmujących się wdrażaniem narzędzi i prowadzeniem analiz. Takie umiejętności będzie posiadał Twój zespół.

Budujesz potężną przewagę konkurencyjną

Raport Conversion wskazuje, że nieliczne polskie firmy mogą poszczycić się wysokim poziomem analityki internetowej. Organizacja oparta na danych staje się konkurencyjna dzięki maksymalizowaniu efektywności podejmowanych działań. Twoi konkurenci mogą wydawać kilkukrotnie więcej pieniędzy na pozyskiwanie ruchu. Jednak nie jest to równoznaczne z osiąganiem większych zysków. Liczy się efektywność i podejmowanie trafnych decyzji – a to zapewnia Ci analityka internetowa.

Zwiększaj zysk swojej organizacji dzięki analityce internetowej

Maksymalizuj ROI z działań marketingowych dzięki analizom omnichannel i modelowaniu marketingu mix

Pokażemy Ci jak analizować każdą złotówkę wydaną na działania marketingowe. Przeprowadzamy i wdrażamy procesy analizy multi- i omni-channel, tworzymy modele atrybucji, budujemy najbardziej opłacalne modele marketingu mix i prognozujemy efektywność działań marketingowych. Następnie uczymy Twój zespół jak robić to wewnątrz organizacji: optymalizować poszczególne źródła ruchu i maksymalizować Twój zysk.

Wykorzystuj efektywnie dane w dobie Big Data i nie marnuj zasobów na raportowanie niepotrzebnych metryk

W dobie Big Data każda organizacja jest w stanie wygenerować tony raportów i posługiwać się setkami metryk. Jednak to nie ilość danych stanowi Twoją przewagę konkurencyjną. Tylko odpowiednio dobrane metryki, zaprezentowane odpowiednim osobom i w odpowiedni sposób mogą prowadzić do działań, które zwiększą rentowność Twojej organizacji. To wszystko zapewni kompleksowy projekt wdrażania analityki internetowej.

Efektywnie monitoruj i zwiększaj poziom analityki internetowej w Twojej organizacji dzięki unikalnej metodyce WAMM

Model Dojrzałości Analityki Internetowej służy do oceny poziomu rozwoju danej organizacji w zakresie wykorzystania analityki internetowej. Podczas badania jesteśmy w stanie ocenić Twoją organizację wykorzystując to narzędzie. Oceniamy Twoją organizację w sześciu obszarach, m.in. to jak istotna jest analityka w organizacji, jakie kompetencje posiada zespół, jaki jest poziom zaawansowania narzędzi i jaki jest zakres działań analityki internetowej. W każdym obszarze nadajemy ocenę od 0-5. Następnie wyznaczamy poziom do którego doprowadzimy Twoją organizacje po projekcie. Dzięki temu czarno na białym widzisz efekty projektu i realizacje swoich celów.

Gotowy aby kompleksowo rozwijać analitykę internetową wewnątrz organizacji?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak Twoja firma
może w pełni czerpać z potencjału analityki internetowej.

Wypełnij formularz oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study