Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 16-19 października 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Ponad 80% polskich serwisów gromadzi niepoprawne dane. Nie musisz być jednym z nich. Zadbaj o poprawną, dopasowaną do potrzeb Twojej organizacji konfigurację i najlepsze narzędzia. Podejmuj decyzje oparte na danych.

Zaawansowana konfiguracja pozwoli Ci dotrzeć do niedostępnych wcześniej informacji i zagwarantuje 100% poprawność danych. Wiemy, że narzędzia to nie wszystko: dlatego szkolimy Twój zespół jak wykorzystywać potencjał narzędzia.

Posiadamy unikalne na rynku polskim doświadczenie we wdrażaniu i konfiguracji najlepszych na rynku narzędzi analityki internetowej: Google Analytics, Google Analytics Premium, Google Tag Manager, Tealium, Adobe Analytics, AT Internet, Mixpanel, KISSmetrics, Piwik. Jakość naszej pracy gwarantują certyfikaty Google Analytics, Google Tag Manager i Google Analytics Premium.

Doświadczenie zdobyliśmy podczas ponad 80 wdrożeń z których niektóre obejmowały ekosystemy składające się z kilkudziesięciu witryn. Zajmujemy się wdrażaniem konfiguracji na nowych witrynach oraz audytem, poprawą i rozbudową zastanych instalacji. Skontaktuj się z nami już teraz i zacznij zbierać więcej rzetelnych danych.

Jak wygląda projekt audytu i wdrożenia narzędzia analitycznego?

1

Analiza biznesowa

Poznajemy organizacje i dowiadujemy się, jakie dane są potrzebne pracownikom i jakie narzędzia były dotychczas wykorzystywane.

2

Audyt instalacji i konfiguracji

Identyfikujemy i poprawiamy błędy. Porównujemy narzędzie z innymi źródłami danych oraz tworzymy zaawansowaną konfigurację.

3

Wdrożenie narzędzia

W przypadku gdy jest to projekt wdrożenia: analizujemy dostępne na rynku rozwiązania pod kątem potrzeb i budżetu Klienta i implementujemy je.

4

Dokumentacja techniczna

Twoi pracownicy mają pełną wiedzę na temat wdrożenia, i mogą posiłkować się dokumen- tacją, aby utrzymać śledzenie w przypadku zmian w serwisie.

5

Indywidualne warsztaty

Budujemy know-how aby Twój zespół był w stanie maksymalnie wykorzystywać nową konfiguracje i czerpać z niej największe zyski dla Twojej organizacji.

Co Twoja firma zyska dzięki wdrożeniu i konfiguracji narzędzia analitycznego?

Poprawne, rzetelne i dobre jakościowo dane: to one są podstawą analiz, które przynoszą realne zyski. Na podstawie nieprawdziwych danych podejmujesz złe decyzje, które mogą narażać Twoją firmę na straty.

Maksymalny zwrot z inwestycji: zaawansowana konfiguracja nawet darmowego narzędzia pozwoli Ci wykorzystywać funkcjonalności, które pogłębią analizy i będą stanowić podstawę do efektywnych działań, np. zwiększania ROI z kampanii marketingowych.

Narzędzia szyte na miarę Twojej organizacji: dopasowujemy narzędzia do potrzeb Twojej organizacji, które odkrywamy w czasie przeprowadzanej przez nas analizy biznesowej i zapewniamy Ci dedykowaną konfigurację.

Indywidualne szkolenia dla Twojego zespołu, które pozwolą maksymalnie wykorzystywać nowe możliwości: otrzymujesz nie tylko dobre narzędzie, ale także wartościowy know-how, który pozwoli pracownikom zwiększać zysk Twojej organizacji.

Przeprowadziliśmy ponad 80 projektów wdrożeń, audytów i rozbudowania konfiguracji narzędzi analitycznych dla największych polskich serwisów, dzięki czemu mogą one czerpać maksymalne zyski z analityki internetowej.

Dlaczego warto wybrać Conversion do projektu
wdrożenia i konfiguracji narzędzi analitycznych?

Nie wdrażamy standardowych konfiguracji: każde narzędzie dopasowujemy do potrzeb Klienta, które poznajemy w czasie analizy biznesowej.

Dobieramy narzędzie tak, aby maksymalizować zwrot z inwestycji. Na przykład potrafimy stworzyć tak zaawansowaną konfigurację darmowego Google Analytics, że staje się ono narzędziem na miarę kosztownego Google Analytics Premium.

Jako firma z 5-cio letnim doświadczeniem w branży consultingowej łączymy kompetencje biznesowe z wiedzą z zakresu IT, niezbędną do stworzenia profesjonalnej instalacji narzędzi analitycznych.

„Firma Conversion przeprowadziła audyt instalacji i konfiguracji Google Analytics w Pracuj.pl. Po analizie danych, pogłębionej o wywiady z pracownikami Pracuj.pl, analitycy Conversion zaproponowali rozszerzenie instalacji w sposób dopasowany do naszych indywidualnych potrzeb. Efektem współpracy jest między innymi wykorzystanie specjalnych raportów niestandardowych, które pozwalają nam przeglądać niezagregowane dane.”

Satoria
Marta Pawlak-Dobrzańska
Grupa Pracuj.pl

Chcesz zwiększyć zyski swojej firmy dzięki audytowi i konfiguracji narzędzia analitycznego?
Skontaktuj się z nami już teraz!

Nie jesteś przekonany? Przeczytaj więcej

Audyt danych z narzędzia analitycznego: generuj zyski na podstawie poprawnych danych

Tylko w oparciu o poprawne dane możesz rozwijać swoją organizację i zwiększać jej zysk.

Jeden z naszych Klientów przystępując do wspólnego projektu z Conversion raportował współczynnik odrzuceń na poziomie 18%. To doskonały wynik. Jednak w momencie kiedy analitycy Conversion rozpoczęli audyt poprawności danych okazało się, że metryka zliczana jest błędnie.

Google Analytics zlicza odrzucenie w momencie, kiedy użytkownik wejdzie do serwisu i nie przejdzie na kolejną stronę. Jednak w przypadku, gdy na stronie podjęta zostanie jakaś akcja (która np. wywoła się zdarzenie) współczynnik odrzuceń nie jest odnotowywany.

W przypadku naszego Klienta dla części ruchu z wyszukiwarki stroną wejścia była karta produktu. Użytkownik od razu trafiał na zakładkę, co powodowało wysłanie do Google Analytics zdarzenia. Wywołanie zdarzenia sprawiało, że współczynnik odrzuceń nie zliczał się, nawet jeżeli użytkownik niemal natychmiast opuścił serwis.

Po rozwiązaniu tego problemu za pomocą modyfikacji współczynnika odrzuceń okazało się, że prawdziwy wynik to 46%. Nasz Klient, mając pewność, że teraz dane są poprawne, mógł natychmiast zacząć pracę nad zmniejszaniem współczynnika odrzuceń, np. poprzez odpowiednie dopasowanie strony wejścia z kampanii do kreacji i komunikatu reklamy. Tym samym udało się zwiększyć ROI z kampanii marketingowych, które sprowadzają ruch. Raport Wykorzystania Narzędzi Analityki Internetowej 2014 wskazuje, że 89% serwisów, które mają wdrożony na stronie kod Google Analytics posiada co najmniej jeden błąd w jego instalacji.

Sizeer

„Chcieliśmy rozwijać nasz sklep w oparciu o rzetelne dane. W trakcie audytu dotychczasowej instalacji okazało się, że wiele elementów wymaga poprawy. Co więcej, analitycy Conversion zaproponowali nowe rozwiązania, które znacznie rozbudowały naszą instalację Google Analytics”
— Sebastian Makowski, Sizeer

Podstawowe błędy, które nasi analitycy poprawiają w trakcie audytu:

  • złe umiejscowienie kodu śledzącego
  • niepoprawne raportowanie współczynnika odrzuceń
  • zdarzenia na przeładowanie
  • podwójne wywołanie kodu transakcji na stronie podziękowania
  • rejestrowanie transakcji dopiero po opłaceniu
  • niepoprawne śledzenie zamówień opłacanych za pomocą systemów płatniczych

Raport Wykorzystania Narzędzi Analityki Internetowej 2014 wskazuje, że 89% serwisów, które mają wdrożony na stronie kod Google Analytics posiada co najmniej jeden błąd w jego instalacji.

Dobór / konfiguracja narzędzia analitycznego: wykorzystaj zaawansowaną konfiguracje do maksymalizacji ROI

Dobór i/lub konfiguracja narzędzia analitycznego powinny rozpoczynać się od analizy potrzeb organizacji.

Do sprecyzowanych celów i oczekiwań dobieramy narzędzie analityczne – nigdy odwrotnie. Tylko takie podejście gwarantuje maksymalny zysk z inwestycji w narzędzie analityczne.

Pytanie, które zadajemy naszym Klientom zanim dobierzemy lub rozbudujemy narzędzie analityczne brzmi:

Czy narzędzie / funkcjonalność odpowiada wyznaczonym przez organizację celom biznesowym? Czy metryki w tym narzędziu stanowią Wasze KPI? Czy narzędzie / funkcjonalność pozwoli rozwiązać Wam konkretny problem?

Przykładową odpowiedzią w projekcie z serwisem Skąpiec.pl było: Wdrażamy Google Tag Manager ponieważ znacząco usprawni to pracę Działu Marketingu (uniezależni go od IT) i dzięki temu tenże Dział będzie mógł skupić się na optymalizacji witryny poprzez wdrażanie nowych narzędzi, co przełoży się na wzrost współczynnika konwersji, co przełoży się na zysk.

Satoria

„Świat e-marketingu i Google Analytics zmieniają się nieustannie. Podobnie jest z naszym serwisem. Dzięki Google Tag Managerowi możemy nadążyć z wprowadzaniem nowych skryptów i bez zbędnej zwłoki wykorzystywać najnowsze funkcjonalności różnych narzędzi dla jeszcze lepszych analiz i wymiernych korzyści biznesowych”
— Jacek Górski, Marketing Manager Skąpiec.pl

Twoje narzędzie analityczne rozbudujemy m.in. o następujące funkcjonalności:

  • Zaawansowanie śledzenie zdarzeń
  • Zaawansowane śledzenie źródeł ruchu
  • Migracja na Universal Analytics
  • Zmodyfikowany współczynnik odrzuceń
  • Wymiary i dane niestandardowe
  • Niestandardowe raporty
  • Budowa schematu tagowania
  • Ulepszone śledzenie e-commerce
  • Śledzenie międzydomenowe

Jak Twoja firma może zwiększyć zysk i wygenerować oszczędności dzięki poprawnym danym i odpowiedniej konfiguracji narzędzia analitycznego?

Rzetelne dane to podstawa analiz i tylko na ich podstawie można podejmować efektywne działania i zwiększać zysk

Jeżeli Twoja organizacja opiera się na błędnych danych, żadne analizy i procesy optymalizacji nie mają sensu. Tylko rzetelne dane pozwalają na podjęcie wartościowych działań. W sytuacji, gdy dane raportowane są błędnie możesz przeoczyć spadek najważniejszych metryk, a tym samym nieświadomie generować straty. Przeprowadzimy rzetelny audyt narzędzia analitycznego według metodyki Conversion i pokażemy Ci, jak naprawić błędy i rozwiązać problemy Twojej instalacji.

Niestandardowa konfiguracja będzie odpowiadać Twoim potrzebom

Sklep internetowy potrzebuje innych metryk i funkcjonalności niż strona docelowa banku czy serwis contentowy. Wiemy o tym. Dlatego każda nasza instalacja i konfiguracja poprzedzona jest analizą biznesową Twojej organizacji, tak aby zaprojektować szytą na miarę konfigurację, która spełni oczekiwania Twojego biznesu i przełoży się na Twój zysk.

Zaawansowana konfiguracja narzędzia pozwoli maksymalizować Twojej organizacji zyski z inwestycji

Niezależnie od tego, jakie narzędzie wykorzystujesz (Google Analytics, Google Tag Manager, SiteCatalyst czy AT Internet) to właśnie jego odpowiednia konfiguracja maksymalizuje zysk z inwestycji (nawet w przypadku darmowych narzędzi inwestycją są zasoby Twojej firmy). Dobierzemy funkcjonalności do Twoich potrzeb, co pozwoli Ci monitorować realizację celów Twojej organizacji i wyciągać najlepsze wnioski z pogłębionej analizy danych.

Narzędzia to nie wszystko: po wdrożeniu i audycie Twój zespół zostanie przeszkolony z zakresu wykorzystania narzędzia i jego możliwości

Chcesz, aby Twój zespół potrafił czerpać korzyści z wdrażanych narzędzi analitycznych i ich zaawansowanych funkcjonalności? Zapewnimy im odpowiednie szkolenia. Wiemy, że 90% sukcesu w analityce internetowej to know-how, czyli ludzie. Efektem współpracy jest także szczegółowa dokumentacja techniczna, która po pierwsze prezentuje całość instalacji i konfiguracji i pozwala na utrzymanie śledzenia w przypadku zmian w witrynie.

Każde narzędzie wymaga odpowiedniej konfiguracji, aby spełniało funkcje dostosowane do potrzeb organizacji. Analitycy Conversion tworzą narzędzia szyte na miarę Twojego biznesu: dobierają funkcjonalności i rozbudowują je w sposób, który będzie efektywnie wykorzystywany przez analityków w Twojej firmie.

Czy wiesz, że przy odpowiednio zaawansowanej konfiguracji Google Analytics może spełniać większość funkcjonalności kosztownego Google Analytics Premium? Potrafimy to zrobić.

Narzędzia to tylko jeden z elementów analityki internetowej w organizacji napędzanej danymi. Zobacz jak możemy pomóc Ci czerpać jeszcze więcej z analityki internetowej i zwiększać zysk Twojej organizacji w projekcie Kompleksowego wdrożenia analityki internetowej.

Chcesz aby Twoja organizacja wykorzystywała najlepsze narzędzia?

Skontaktuj się z nami, opowiemy Ci jak Twoja firma zyska dzięki wdrożeniu i audytowi narzędzi analitycznych.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak podnieśliśmy współczynnik konwersji w Reserved z pominięciem działu IT.

Pobierz case study