Kolejna edycja praktycznych szkoleń otwartych z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Współczynnika Konwersji 12-15 października 2015 w Warszawie

Conversion praktyczne szkolenia otwarte google analytics google tag manager optymalizacja konwersji

Chcesz nauczyć się efektywnie wykorzystywać Google Analytics oraz Google Tag Managera? Chcesz dowiedzieć się jak optymalizować swój serwis i zwiększyć współczynnik konwersji? Jeśli tak, to weź udział w praktycznych szkoleniach z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Współczynnika Konwersji, które prowadzimy w październiku w Warszawie.

  • Nauczymy Cię jak zwiększać ROI z prowadzonych działań marketingowych.
  • Pokażemy Ci jak przeprowadzać zaawansowane analizy z wykorzystaniem niestandardowych funkcjonalności.
  • Nauczymy Cię jak śledzić zachowanie Twoich użytkowników i dopasować serwis do ich potrzeb.
  • Przedstawimy niezawodne techniki zwiększania współczynnika konwersji.

Dołącz do setek zadowolonych uczestników szkoleń!

Już niedługo będziemy mogli śmiało powiedzieć, że z zakresu analityki internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji szkolimy pokolenia. Dlaczego? Ponieważ to już 10. edycja naszych szkoleń. Program szkoleń zmieniamy z każdą edycją, aby jak najbardziej odpowiadał trendom w naszej branży. Tym razem jest podobnie – program rozszerzyliśmy z 3 do 4 dni, dodając jeden pełny dzień poświęcony Google Tag Managerowi. Całość tym razem wygląda następująco.

Pierwszy dzień będzie poświęcony Google Analytics na poziomie średniozaawansowanym. Nauczymy Cię m.in. jak:

  • zrozumieć interfejs Google Analytics, kluczowe metryki, wskaźniki i pojęcia,
  • efektywnie analizować dane płynące z serwisu i zwiększać zysk firmy,
  • w praktyce korzystać z najważniejszych funkcjonalności Google Analytics przydatnych w codziennej pracy.

Zapisz się na szkolenia teraz.

Drugiego dnia wejdziemy na wyższy poziom obsługi Google Analytics i pokażemy Ci jak:

  • wykorzystać zaawansowane funkcjonalności narzędzia – zaawansowane raporty, segmenty niestandardowe oraz wyrażenia regularne,
  • zautomatyzować pracę z Google Analytics,
  • wdrażać zaawansowane śledzenie użytkowników.

Zapisz się na szkolenia teraz.

Trzeci dzień będzie w całości poświęcony Google Tag Managerowi. Przez ponad 6 godzin będziemy dzielić się naszą wiedzą i pokazywać Ci:

  • jak działa Google Tag Manager i jak za jego pomocą wdrożyć niestandardową konfigurację Google Analytics – m.in. zdarzenia, wirtualne odsłony, wymiary niestandardowe, grupowanie treści, a także takie elementy jak śledzenie pogody, scrollowanie ekranu, odtwarzanie filmów na YouTubie oraz tzw. ”chytry” toplayer (czyli taki, który pojawia się użytkownikowi w momencie opuszczania serwisu),
  • jak korzystać z Google Tag Managera w sposób, który usprawni proces analizy i pozwoli wygenerować oszczędności związane z odciążeniem działu IT. Jak już niejednokrotnie wspominaliśmy (np. tutaj) – jedną z największych zalet Google Tag Managera jest możliwość ominięcia działu IT przy wdrażaniu skryptów, co owocuje w dużą oszczędność czasu.

Zapisz się na szkolenia teraz.

Ostatni, czwarty dzień będzie poświęcony optymalizacji współczynnika konwersji. Nasz ekspert:

  • omówi najlepsze techniki stosowane przy optymalizacji współczynnika konwersji,
  • opowie o całym procesie z pomocą przykładów „z życia wziętych” oraz case studies,
  • nauczy Cię jak prowadzić testy A/B przy wykorzystaniu różnych narzędzi, m.in. Eksperymentów Google Analytics, Optimizely oraz Visual Website Optimizera.

Zapisz się na szkolenia teraz.

Brzmi jak spora dawka wiedzy? Mamy nadzieję, że tak. Warto wiedzieć, że szkolenia odbędą się w Centrum Konferencyjnym Zielna przy ul. Zielnej w Warszawie, czyli w samym centrum miasta, 20 metrów od stacji metra Świętokrzyska. Bez problemu dojedziesz na szkolenia z każdego miejsca w Warszawie. Jeśli natomiast przyjeżdżasz z innego miasta – wtedy z Dworca Centralnego dojdziesz na szkolenia w 10 minut. Ja nie mogę sobie wyobrazić lepszej lokalizacji, a Ty? Dlatego zarejestruj się już teraz, bo liczba miejsc jest ograniczona (tylko 20 miejsc na każdy dzień!).

Odbierz darmowy audyt Google Analytics oraz dostęp do ciekawych webinarów

Jeden pełny dzień poświęcony Google Tag Managerowi to nie jedyna nowość. Tym razem każdemu z uczestników szkoleń oferujemy także ekskluzywny dostęp do Conversion’s Excellence Academy. Jest to bezpłatny i nieograniczony dostęp do wyjątkowych webinarów, z których czerpać wiedzę ma przyjemność tylko limitowana liczba osób – nasi klienci. Webinary organizujemy raz na kwartał i w ich trakcie przekazujemy know-how budowany przez nas w trakcie tysięcy godzin przepracowanych przy komercyjnych projektach.

Dla wszystkich uczestników szkoleń z Google Analytics albo Google Tag Managera przeprowadzamy również darmowy audyt instalacji Google Analytics. Następnie na szkoleniach będziemy uczyć jak naprawić najczęściej występujące w instalacji błędy oraz jak zachować poprawność danych. Regularna cena takiego audytu wynosi 1000 zł, jednak uczestnicy naszych szkoleń dostają go całkowicie za darmo. Dowiedz się więcej o nowościach.

Dlaczego warto?

W trakcie dziesięciu edycji szkoleń zdobyliśmy grono zadowolonych klientów. Jedną z nich jest Magdalena Pietrzak pracująca w iStore: „Szkolenie z analityki internetowej i optymalizacji konwersji zostało przeprowadzone na najwyższym poziomie. Ogromne uznania dla prowadzących – Pana Mariusza Michalczuka i Pawła Ogonowskiego, który swoją niebywałą wprost wiedzę z zakresu analityki internetowej potrafili przekazać w ciekawy i przystępny sposób. Pełne przykładów prezentacje pozwoliły lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia. Szkolenie organizowane przez Conversion w 100% zaspokoi potrzeby wszystkich osób, którym zależy na efektywniejszym prowadzeniu działań w Internecie.”

Wśród naszych zadowolonych Klientów znajduje się także Monika Kumińska Specjalista ds. Marketingu Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Konstancin: „Polecam udział w szkoleniach organizowanych przez firmę Conversion wszystkim osobom, które są zainteresowane analityką webową i optymalizacją konwersji. Szkolenia przygotowane i przeprowadzone w sposób profesjonalny i rzetelny, wiedza przekazywana w sposób dostępny, poparta licznymi case studies i bardzo ciekawie przekazana. Organizacja na wysokim poziomie, dogodna lokalizacja szkoleń, przygotowane pomocne materiały potrzebne podczas szkolenia oraz otwarci i pomocni prowadzący gwarantują lepsze przyswojenie wiedzy”.

Teraz i Ty masz szansę dołączyć do grona naszych uczniów, a następnie zadowolonych Klientów. Jeśli nie wiesz, które szkolenie jest dla Ciebie najlepsze – nie martw się! Staramy się wyjść naprzeciw wszystkim Twoim możliwym wątpliwościom i dlatego opracowaliśmy krótkie badanie, dzięki któremu będziemy mogli doradzić, które szkolenie jest dla Ciebie najlepsze. Ankietę znajdziesz tutaj, a jej wypełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 minut. Po jej wypełnieniu możesz liczyć na nasz telefon.

Jeśli natomiast musisz uzyskać akceptację i budżet na szkolenie oraz chcesz przekonać kogoś w swojej firmie, że warto Cię na nie wysłać – chętnie Ci w tym pomożemy. Przygotowaliśmy specjalny e-mail, który możesz wysłać do swojego szefa lub działu HR. Nie pozostawi on żadnych wątpliwości, że zdobyta wiedza wpłynie na lepsze wyniki Twojej pracy i całej firmy.

A jeśli nie chcesz iść na szkolenia sam – zaproś znajomych. Przy rejestracji więcej niż jednej osoby oferujemy dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Nie trać czasu i zarejestruj się już dziś!

Autor: Bogna

Bogna pracując z klientami, poznaje ich modele biznesowe od podszewki, dzięki czemu wie jak najskuteczniej zoptymalizować współczynnik konwersji i ich usatysfakcjonować. Ukończyła studia International Business w Szkole Głównej Handlowej, zdobywając jednocześnie doświadczenie w firmie doradczej. W wolnych chwilach gotuje przysmaki kuchni włoskiej i ogląda filmy z całego świata.





x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
Przeczytaj poprzedni wpis:
Wszystko o bounce rate, czyli współczynniku odrzuceń

Ostatnimi czasu dosyć sporo mówi się o wskaźniku (czy też współczynniku) odrzuceń (ang. bounce rate). W końcu to bardzo ważna...

Zamknij