Zapraszamy na praktyczne szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Współczynnika Konwersji – Warszawa 16-19 maja 2016

szkolenia otwarte Conversion: Google Analytics, Tag Manager, Optymalizacja Współczynnika Konwersji 16-19 maja 2016

Chcesz zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z analityki internetowej oraz optymalizacji konwersji? Chcesz móc zadać pytania najlepszym ekspertom na polskim rynku? Chcesz dołączyć do grona geeków pasjonujących się danymi?

Jeśli tak, to serdecznie zapraszamy na kolejną edycję naszych praktycznych szkoleń otwartych, które odbędą się 16-19 maja w samym centrum Warszawy. Zajęcia pokrywają Google Analytics poziom średniozaawansowany, Google Analytics poziom zaawansowany, Google Tag Manager oraz Optymalizację Współczynnika Konwersji. Zapisz się na szkolenia Conversion i odbierz darmowy audyt, godziny konsultacyjne i aż do 15% rabatu na wybrany pakiet szkoleń.

Dlaczego warto zainwestować w wiedzę o analityce internetowej?

Będąc czytelnikiem lub czytelniczką naszego bloga, na pewno już wiesz, że w dzisiejszych czasach żaden biznes nie może sobie pozwolić na brak zrozumienia swoich klientów. Mimo że wiele firm zbiera już dane z różnych źródeł, wciąż bardzo mało z nich wykorzystuje je w praktyce, aby podejmować lepsze decyzje biznesowe.

Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ zbierane dane często są kiepskiej jakości oraz nikt nie poświęcił wysiłku, aby nauczyć pracowników, jak poprawnie skonfigurować narzędzia, do czego można je wykorzystać i jak przekuć ten cały zbiór danych w konkretne i przydatne rekomendacje.

Chcesz potrafić powiedzieć więcej o osobach odwiedzających Twoją stronę? Znaleźć jej słabe strony i potencjał do poprawy? Chcesz popchnąć Twój biznes do przodu sprzedając więcej lub też pomóc Twojemu pracodawcy podejmować lepsze decyzje biznesowe i zwiększać zyski? Zapraszamy na nasze szkolenia!

Jak szkolenia Conversion pomogą Ci w końcu wykorzystać dane do czegoś pożytecznego?

Nauczymy Cię między innymi:

  • jak efektywnie analizować dane i zwiększać zysk Twojej firmy,
  •  jak poprawnie skonfigurować narzędzia analityczne,
  •  jakie są ich najważniejsze funkcjonalności i jak zrozumieć ich interfejs,
  •  jak stworzyć zaawansowane raporty i segmenty w Google Analytics, jak wykorzystać wyrażenia regularne,
  •  jak, na podstawie praktycznych przykładów, tworzyć biznesowe rekomendacje w oparciu o rzetelne dane,
  •  jak działa Google Tag Manager i jak najlepiej go wykorzystać,
  •  jak przebiega proces optymalizacji konwersji i jakie są najlepsze praktyki.

Dokładny program szkoleń zobaczysz na stronie szkoleń.

I to wszystko w formie praktycznych warsztatów – będziesz pracować pod naszym okiem na Twoim własnym komputerze – w ten sposób zapamiętasz najwięcej! Pamiętaj, że jesteśmy praktykami: nie tylko szkolimy, ale także zawodowo prowadzimy zaawansowane projekty z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Współczynnika Konwersji dla największych polskich firm.

Udało nam się już przekonać Cię, że warto? Jeśli tak, zapisz się już teraz. A jeśli jeszcze nie, to przeczytaj, co na temat naszych szkoleń mają do powiedzenia ich uczestnicy:

Szkolenie organizowane przez Conversion w 100% zaspokoi potrzeby wszystkich osób, którym zależy na efektywniejszym prowadzeniu działań w Internecie.

Magdalena Pietrzak, Platforma iStore

Wybieram szkolenia przeprowadzane przez firmę Conversion z uwagi na ich model praktyczno-warsztatowy. Szkolenia prowadzone w formie ćwiczeń uważam za najszybszy sposób nauki. Prowadzący zawsze posiadają dużą wiedzę w omawianym temacie a dodatkowo prowadzą szkolenia w przyjacielskiej atmosferze.

Anna Rydzewska, Specjalista ds. Marketingu

Bogata wiedza merytoryczna prowadzących poparta praktycznymi zastosowaniami w przystępny sposób pozwoliła mi na lepsze zapoznanie się z narzędziami Google i nie tylko. Szkolenie było ciekawe, profesjonalnie przygotowane oraz prowadzone w miłej atmosferze. Polecam osobom, którym zależy na mądrym wydawaniu budżetów marketingowych w Internecie.

Izabela Kwiatkowska, Przedsiębiorca

Więcej opinii znajdziesz na stronie szkoleń.

Dlaczego jeszcze warto przyjść?

  • Dla każdego uczestnika szkolenia z Google Analytics lub Google Tag Managera przeprowadzimy darmowy audyt Google Analytics, którego regularna cena to aż 1000 zł.
  • Jest to już XII edycja naszych szkoleń, w ciągu wielu lat doświadczenia przeszkoliliśmy ponad 1000 osób w zakresie Google Analytics, Google Tag Managera oraz Optymalizacji Współczynnika Konwersji.
  • Oferujemy darmowe godziny konsultacyjne.

Najważniejsze informacje organizacyjne:

Kiedy? 16 – 19 maja 2016 w godzinach 9.00 – 17.00
Gdzie? Centrum Szkoleniowe Zielna przy ul. Zielnej 37 w Warszawie (przy metrze Świętokrzyska)
Jaki jest plan szkoleń?
16.05.2016 – Google Analytics na poziomie średniozaawansowanym
17.05.2016 – Google Analytics na poziomie zaawansowanym
18.05.2016 – Google Tag Manager (poziom podstawowy + zaawansowany)
19.05.2016 – Optymalizacja Współczynnika Konwersji

Miejsc szybko ubywa, nie czekaj więc na ostatnią chwilę – zarejestruj się już dzisiaj!

Chcesz dowiedzieć się czegoś jeszcze? Wszystkie informację znajdują się na naszej stronie szkoleń.

Marcin

Autor: Marcin

W Conversion zajmuje się marketingiem, organizuje szkolenia otwarte i wspiera działania sprzedażowe. Student pierwszego roku studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej na kierunku E-biznes. Prywatnie ogromny fan muzyki i gitary.





x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
Przeczytaj poprzedni wpis:
3 sposoby na poprawę testów A/B

Proces testowania A/B jest w długim terminie jednym z najważniejszych czynników, które napędzają efekty wysiłków związanych z optymalizacji współczynnika konwersji....

Zamknij