Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer – trzecia edycja

Po raz trzeci mamy przyjemność zaprosić Was do udziału w naszych szkoleniach otwartych, dotyczących wykorzystania darmowych narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w działalności firmy :) duże zainteresowanie zarówno pierwszą, jak i drugą edycją wydarzenia przekonało nas, że warto w tym roku jeszcze raz podjąć organizacyjny trud :)

Trzecia edycja naszych szkoleń odbędzie się w dniach 26-27 października 2011 roku w Warszawie. Ponownie zdecydowaliśmy się skorzystać z usług firmy GoldenFloor i naszą wiedzę będziemy przekazywali na XV piętrze budynku Millenium Plaza :) aby Was zachęcić do wzięcia udziału, zerknijmy za okno, które znajduje się z tyłu sali szkoleniowej:

Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć

Millenium Plaza mieści się przy al. Jerozolimskich 123A – jest to więc ścisłe centrum Warszawy. Od Dworca Centralnego PKP dzielić nas będą dwa przystanki autobusowe, od stacji Metro Centrum – trzy. Uważam, że stwierdzenie dogodny dojazd jest tutaj jak najbardziej na miejscu :)

Dotychczasowe dwie edycje naszych szkoleń przyciągnęły łącznie prawie 60 osób, zainteresowanych analityką internetową oraz optymalizacją konwersji.

Poniżej znajdują się przykładowe opinie dotychczasowych uczestników naszych szkoleń – już teraz mogę zdradzić, że chwalone są zarówno aspekty merytoryczne, jak i sama organizacja wydarzenia :)

Izabela Kwiatkowska

Izabela Kwiatkowska

Szkolenie z analityki internetowej i optymalizacji konwersji przeprowadzone przez firmę Conversion spełniło moje oczekiwania. Bogata wiedza merytoryczna prowadzących poparta praktycznymi zastosowaniami w przystępny sposób pozwoliła mi na lepsze zapoznanie się z narzędziami Google i nie tylko. Szkolenie było ciekawe, profesjonalnie przygotowane oraz prowadzone w miłej atmosferze. Polecam osobom, którym zależy na mądrym wydawaniu budżetów marketingowych w Internecie.

Aleksander Pawzun

Aleksander Pawzun

Jako uczestnik drugiej edycji szkoleń, zorganizowanych przez firmę Conversion, mogę stwierdzić tylko jedno – było warto! Przede wszystkim ze względu na walory merytoryczne całego wydarzenia – trenerzy Paweł Ogonowski i Mariusz Michalczuk to doświadczeni analitycy i było to widać na każdym etapie szkolenia. Warto pochwalić także organizację szkoleń – miejsce szkoleń usytuowane było w samym sercu miasta, nawet osoby spoza Warszawy nie miały problemu z dotarciem na czas.

Artur Szkarłat

Artur Szkarłat

Miałem okazję uczestniczyć w drugiej edycji zorganizowanych przez firmę Conversion szkoleń otwartych, dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w działalności przedsiębiorstwa. Jako uczestnik mogę z czystym sumieniem polecić szkolenia organizowane przez Conversion wszystkim osobom, które zawodowo mają do czynienia z analityką webową i optymalizacją konwersji. Od strony organizacyjnej całe wydarzenie było dopięte na przysłowiowy ostatni guzik, a trenerom Pawłowi Ogonowskiemu i Mariuszowi Michalczukowi należą się słowa uznania za to, w jaki sposób poprowadzili oba szkolenia – przyznam, że pod ich wpływem sam zmieniłem sposób patrzenia na niektóre zagadnienia :-)

W stosunku do drugiej edycji wydarzenia, zdecydowaliśmy się zmodyfikować program obu dni szkoleniowych – teraz możecie liczyć na jeszcze większą dawkę praktycznej wiedzy i jeszcze większą liczbę rzeczywistych case studies, ilustrujących przekazywane treści :)

W międzyczasie mieliśmy okazję pracować dla takich Klientów, jak LUKAS Bank, Sygma Bank, prowadziliśmy też zamknięte szkolenia dla Grupy Pracuj oraz Krajowego Rejestru Długów – możecie być pewni, że doświadczenie, które w ten sposób zdobyliśmy, zaowocuje podczas szkoleń ;)

Więcej informacji znajdziecie na łamach oficjalnej strony internetowej naszych szkoleń.

Wszystkie chętne osoby zapraszamy do rejestracji! :) cena regularna jednego dnia szkoleniowego to 590 zł + VAT. Rejestrując się w terminie do 19 września korzystacie jednak z naszego rabatu dla pierwszych uczestników i płacicie tylko 472 zł netto – oszczędność to aż 118 zł! Kto pierwszy, ten lepszy :)

Autor: Mateusz

Mateusz codziennie pracuje nad tym, aby współczynnik konwersji na stronach naszych klientów był jak największy. Ukończył Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej. Interesuje się nowoczesnymi metodami gromadzenia i przetwarzania danych marketingowych oraz tym, jak powstałe w ten sposób informacje można wykorzystać w działalności firmy. Swoimi przemyśleniami chętnie dzieli się na naszym blogu ☺





x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
Przeczytaj poprzedni wpis:
Kod śledzący Google Analytics – Poradnik GATC Conversion w formie PDF

Dzisiaj oddajemy w Wasze ręcę długo przygototwywany przez nas poradnik dotyczący instalacji oraz zaawansowanej konfiguracji kodu śledzącego Google Analytics (ang....

Zamknij