Darmowy poradnik: 5 metod jakościowych, które przyniosły naszym klientom miliony

Poradnik: 5 metod jakościowych, które przyniosły naszym klientom miliony

Dane jakościowe to klucz do usprawnienia Twojego procesu optymalizacji współczynnika konwersji. Powód jest bardzo prosty. Analiza danych ilościowych w żaden sposób nie przybliży Cię do znalezienia odpowiedzi na pytanie, jakie są motywy czy wątpliwości Twoich klientów. Przeprowadzając badania jakościowe zdobędziesz rozległą wiedzę na temat swoich użytkowników, a zdobyte informacje przekujesz w zwycięskie hipotezy testów A/B.

Aby pomóc Ci przeprowadzić efektywne badania jakościowe, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik. Znajdziesz w nim 5 metod jakościowych popartych naszym 6-letnim doświadczeniem, dzięki którym usprawnisz proces optymalizacji konwersji w swojej firmie.

„Głęboko wierzę, że wykorzystanie naszych metod jakościowych dostarczy Ci licznych korzyści biznesowych. Właściwie to pozwolą Ci one wygenerować hipotezy dla zwycięskich testów A/B, dzięki którym zwiększysz przychody ze swojej strony internetowej”

Paweł Ogonowski, Conversion

Z naszego poradnika dowiesz się jak wykorzystać:

  1. Ewaluację heurystyczną
  2. Badania użyteczności
  3. Wywiady z przedstawicielami handlowymi
  4. Ankiety na stronie
  5. Ankiety dla zaawansowanych użytkowników

Pobierz darmowy poradnik i poznaj niezawodne metody jakościowe. Wykorzystaj je w procesie optymalizacji konwersji i sukcesywnie zwiększaj przychody swojej firmy w Internecie. Trzymamy kciuki!

Marcin

Autor: Marcin

W Conversion zajmuje się marketingiem, organizuje szkolenia otwarte i wspiera działania sprzedażowe. Student pierwszego roku studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej na kierunku E-biznes. Prywatnie ogromny fan muzyki i gitary.





x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak efektywnie wykorzystać ankiety do zwiększania konwersji

Badania ankietowe to jedna z najbardziej wartościowych metod pozyskiwania danych jakościowych. Dzięki nim wiesz, dlaczego użytkownicy trafili na Twoją stronę,...

Zamknij