Case study: Jak Reserved pracuje nad optymalizacją współczynnika konwersji?

Prowadzisz dużą firmę i masz wystarczająco dużo czasu na wprowadzanie zmian na Twojej stronie internetowej? Mało prawdopodobne. Ciągły niedobór zasobów czasowych jest przyczyną wolnego rozwijania się serwisu, a co za tym idzie również brakiem możliwości generowania przychodów, które mogą być osiągnięte dzięki optymalizacji współczynnika konwersji. Właśnie w takiej sytuacji znalazła się firma LPP S.A., która zdecydowała się na współpracę w ramach optymalizacji sklepu flagowej marki Reserved. W procesie doskonalenia witryny został wykorzystany Growcode, który pozwolił na osiągnięcie 4,6% wzrostu współczynnika konwersji!

Abyś mógł poznać sposób w jaki Reserved polepszył swoją witrynę osiągając wyraźnie wyższe przychody ze sprzedaży przygotowaliśmy dla Ciebie bezpłatne case study. Po przeczytaniu materiału poznasz produkt, który oszczędza Twój czas, a dodatkowo jest gwarancją generowania zysków!

„Im większym organizmem jest Twoja firma, tym ciężej o dodatkowe moce w dziale ecommerce, a tym bardziej u developerów. Po przeczytaniu case study dowiesz się w jaki sposób możesz zaoszczędzić czas podczas wprowadzania zmian na Twoim serwisie, które zagwarantują wzrost przychodów!”

Paweł Ogonowski, Conversion

Z case study dowiesz się:

  1. jak serwować zmiany użytkownikom w sposób bezpośredni, nie ingerując w kod źródłowy strony i nie angażując działu IT
  2. jakie zmiany przyniosły wzrost współczynnika konwersji o 4,6%, a które z proponowanych rozwiązań się nie sprawdziły
  3. jak uniknąć zbędnego angażowania swojego zespołu w proces optymalizacji oraz uchronić się przed dodatkowymi inwestycjami w marketing

Pobierz darmowe case study i poznaj tajniki skutecznej optymalizacji współczynnika konwersji! Sprawdź jak oszczędzić swój czas i całego Twojego zespołu!

Ewa

Autor: Ewa

Ewa w Conversion zajmuje się administracją, realizacją projektów marketingowych oraz wsparciem sprzedaży. Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego na kierunku Administracja. Prywatnie miłośniczka muzyki, śpiewu i filmu.





x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
Przeczytaj poprzedni wpis:
Kolejna edycja szkoleń otwartych z Google Analytics, Google Tag Managera oraz Optymalizacji Współczynnika Konwersji— Warszawa 13-16 marca

W marcu (13-16) organizujemy XIV. edycję szkoleń otwartych. Po raz kolejny mamy przyjemność zaprosić na szkolenia z Google Analytics, Google...

Zamknij