Luty 2017

W marcu (13-16) organizujemy XIV. edycję szkoleń otwartych. Po raz kolejny mamy przyjemność zaprosić na szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera oraz Optymalizacji Współczynnika Konwersji. Jeżeli chcesz pogłębić swoją wiedzę z zakresu analityki internetowej oraz optymalizacji konwersji to serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach z Conversion. Zapisz się już dziś, a przy zapisie możesz odebrać darmowy audyt, godziny konsultacyjne i aż do 15% rabatu!

07

Lut
2017
Styczeń 2017

Dane jakościowe to klucz do usprawnienia Twojego procesu optymalizacji współczynnika konwersji. Powód jest bardzo prosty. Analiza danych ilościowych w żaden sposób nie przybliży Cię do znalezienia odpowiedzi na pytanie, jakie są motywy czy wątpliwości Twoich klientów. Przeprowadzając badania jakościowe zdobędziesz rozległą wiedzę na temat swoich użytkowników, a zdobyte informacje przekujesz w zwycięskie hipotezy testów A/B. Aby pomóc Ci przeprowadzić efektywne badania jakościowe, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik.

11

Sty
2017
Grudzień 2016

Badania ankietowe to jedna z najbardziej wartościowych metod pozyskiwania danych jakościowych. Dzięki nim wiesz, dlaczego użytkownicy trafili na Twoją stronę, czego szukali i czy napotkali problemy w drodze do celu. Z tego artykułu dowiesz się jak efektywnie wykorzystać ankiety w procesie optymalizacji konwersji. Nie zwlekaj zatem z lekturą ;) 1. Ankiety na stronie internetowej Prostota to klucz. Jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć, zapytaj bezpośrednio o

06

Gru
2016
Listopad 2016

Przez ponad 6 lat zajmujemy się projektami optymalizacji współczynnika konwersji dla naszych klientów z różnych branż. Mamy świadomość, że dane ilościowe nie wystarczają do opracowania efektywnych hipotez do testów A/B. Żadna analiza ilościowa nie podpowie Ci dlaczego użytkownik podjął konkretną akcję na stronie, jakie były jego motywy czy wątpliwości. W tym momencie do akcji muszą wkroczyć dane jakościowe. W pierwszym artykule z cyklu o wykorzystaniu

22

Lis
2016

Niedawno opublikowaliśmy darmowy raport na temat trendów e-commerce w roku 2017 i opinii ekspertów z branży na ich temat. Udało nam się przygotować infografikę na jego podstawie. Mamy nadzieję, że Wam się spodoba! Chcesz dowiedzieć się więcej? Pobierz pełny raport za darmo i przygotuj swój sklep internetowy na nadchodzące wyzwania!

09

Lis
2016
Październik 2016

Klienci uciekają na etapie podania danych? Sprawdź, jakie 4 elementy możesz poprawić w swoim e-commerce, żeby to szybko zmienić. Do tej pory pracowaliśmy przy optymalizacji grubo ponad 100 witryn. Rekomendacje zmian zawsze wypracowujemy na podstawie analizy danych. Jako, że nie ma dwóch dokładnie takich samych witryn, na których byliby tacy sami użytkownicy, to rekomendacje pomiędzy witrynami różnią się. Niemniej bardzo często przewijają się 4 rekomendacje

18

Paź
2016

Rok 2017 zbliża się wielkimi krokami. Jakie zmiany przyniesie w branży e-commerce? Dokładnie to pytanie zadaliśmy 10 ekspertom z branży, a następnie dołożyliśmy do puli wypowiedzi swoją cegiełkę i przekuliśmy całość w raport, dzięki któremu lepiej przygotujesz swój sklep internetowy na nadchodzące wyzwania. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co mają do powiedzenia eksperci na temat najważniejszych trendów na rynku e-commerce w 2017 roku. Możesz również już

12

Paź
2016
Sierpień 2016

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo szybko, co niesie za sobą gwałtowne zmiany. Musisz nadążać za najnowszymi trendami, żeby dotrzymywać kroku konkurencji i z powodzeniem walczyć o kolejny kawałek tortu. Aby Ci to umożliwić, opublikowaliśmy poradnik, który jest wypadkową wnikliwej obserwacji branży e-commerce, wniosków wyciągniętych ze współpracy z naszymi klientami oraz wieloletniego doświadczenia. Bezpłatny poradnik składa się z opisu 6 najważniejszych trendów na rynku e-commerce w roku 2017. Dowiesz

31

Sie
2016
Lipiec 2016

Przez ponad 5 lat udało nam się zdobyć bezcenne doświadczenie, którym chętnie się z Tobą dzielimy. Tym razem przekuliśmy naszą wiedzę na temat Google Analytics w obszerny poradnik, który zawiera unikatowe wskazówki w kontekście poprawy analiz danych i optymalizacji konwersji. Poradnik składa się z trzech ostatnich wpisów na naszym blogu i został poszerzony o jedno zagadnienie. Złożyliśmy nasze artykuły w poradnik, abyś mógł w wygodnej formie pobrać

20

Lip
2016

Masz już dość oklepanych metod poprawy konwersji znalezionych w sieci? Przygotuj się na garść świeżych pomysłów :) W tym artykule przedstawię Ci 4 sprawdzone metody, które przez lata przyniosły wzrosty współczynnika konwersji wielu naszym klientom. Jestem przekonany, że w przypadku Twojego sklepu internetowego nie będzie inaczej! 1. Szybkość witryny jest zabójcą konwersji Co: znalezienie najwolniejszych stron (zabójców współczynnika konwersji) Przykładowa hipoteza: poprawa szybkości witryny podniesie współczynnik konwersji w sklepie

06

Lip
2016

Lipiec 2016

Strona 1 z 2012345...1020...Ostatnia »

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study