30

Sie 2017

Ostatnia w historii Conversion edycja szkoleń otwartych z Google Analytics, Google Tag Managera oraz Optymalizacji Współczynnika Konwersji – już w dniach 16 – 19 października!

To już ostatnia edycja szkoleń otwartych Conversion! Ostatnie 6 lat przekazywania wiedzy z analityki internetowej i optymalizacji konwersji było dla nas wspaniałą przygodą. Obecnie chcemy jednak skoncentrować się na wykorzystaniu naszej wiedzy do napędzania wzrostu sklepów e-commerce w ramach naszego produktu Growcode. Nie przegap ostatniej szansy, aby pozyskać wiedzę od ekspertów Conversion! Jeżeli chcesz rozwinąć swoje umiejętności w zakresie analityki internetowej oraz optymalizacji stron internetowych…

Czytaj więcej


17

Maj 2017

Zapraszamy na praktyczne szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Współczynnika Konwersji – Warszawa 5-8 czerwca 2017

Chcesz poznać i nauczyć się jak efektywnie wykorzystać Google Analytics i Google Tag Manager do pomiaru realizacji celów biznesowych, które stawiasz przed swoją witryną? Interesuje Cię proces optymalizacji konwersji i chciałbyś poznać niezawodne techniki, które pomogą w wzroście jej współczynnika? Jeśli tak, to praktyczne szkolenia otwarte Conversion, które odbędą się 5-8 czerwca w samym centrum Warszawy będą idealną okazją na pozyskanie tej wiedzy. Zajęcia pokrywają…

Czytaj więcej


16

Maj 2017

Case study: Jak Reserved pracuje nad optymalizacją współczynnika konwersji?

Prowadzisz dużą firmę i masz wystarczająco dużo czasu na wprowadzanie zmian na Twojej stronie internetowej? Mało prawdopodobne. Ciągły niedobór zasobów czasowych jest przyczyną wolnego rozwijania się serwisu, a co za tym idzie również brakiem możliwości generowania przychodów, które mogą być osiągnięte dzięki optymalizacji współczynnika konwersji. Właśnie w takiej sytuacji znalazła się firma LPP S.A., która zdecydowała się na współpracę w ramach optymalizacji sklepu flagowej marki…

Czytaj więcej


07

Lut 2017

Kolejna edycja szkoleń otwartych z Google Analytics, Google Tag Managera oraz Optymalizacji Współczynnika Konwersji— Warszawa 13-16 marca

W marcu (13-16) organizujemy XIV. edycję szkoleń otwartych. Po raz kolejny mamy przyjemność zaprosić na szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera oraz Optymalizacji Współczynnika Konwersji. Jeżeli chcesz pogłębić swoją wiedzę z zakresu analityki internetowej oraz optymalizacji konwersji to serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach z Conversion. Zapisz się już dziś, a przy zapisie możesz odebrać darmowy audyt, godziny konsultacyjne i aż do 15% rabatu!…

Czytaj więcej


11

Sty 2017

Darmowy poradnik: 5 metod jakościowych, które przyniosły naszym klientom miliony

Dane jakościowe to klucz do usprawnienia Twojego procesu optymalizacji współczynnika konwersji. Powód jest bardzo prosty. Analiza danych ilościowych w żaden sposób nie przybliży Cię do znalezienia odpowiedzi na pytanie, jakie są motywy czy wątpliwości Twoich klientów. Przeprowadzając badania jakościowe zdobędziesz rozległą wiedzę na temat swoich użytkowników, a zdobyte informacje przekujesz w zwycięskie hipotezy testów A/B. Aby pomóc Ci przeprowadzić efektywne badania jakościowe, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik….

Czytaj więcej


06

Gru 2016

Jak efektywnie wykorzystać ankiety do zwiększania konwersji

Badania ankietowe to jedna z najbardziej wartościowych metod pozyskiwania danych jakościowych. Dzięki nim wiesz, dlaczego użytkownicy trafili na Twoją stronę, czego szukali i czy napotkali problemy w drodze do celu. Z tego artykułu dowiesz się jak efektywnie wykorzystać ankiety w procesie optymalizacji konwersji. Nie zwlekaj zatem z lekturą ;) 1. Ankiety na stronie internetowej Prostota to klucz. Jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć, zapytaj bezpośrednio o…

Czytaj więcej


22

Lis 2016

Jak poprawić konwersję z pomocą badań użyteczności i wywiadów z handlowcami

Przez ponad 6 lat zajmujemy się projektami optymalizacji współczynnika konwersji dla naszych klientów z różnych branż. Mamy świadomość, że dane ilościowe nie wystarczają do opracowania efektywnych hipotez do testów A/B. Żadna analiza ilościowa nie podpowie Ci dlaczego użytkownik podjął konkretną akcję na stronie, jakie były jego motywy czy wątpliwości. W tym momencie do akcji muszą wkroczyć dane jakościowe. W pierwszym artykule z cyklu o wykorzystaniu…

Czytaj więcej


09

Lis 2016

Infografika: Trendy e-commerce 2017

Niedawno opublikowaliśmy darmowy raport na temat trendów e-commerce w roku 2017 i opinii ekspertów z branży na ich temat. Udało nam się przygotować infografikę na jego podstawie. Mamy nadzieję, że Wam się spodoba! Chcesz dowiedzieć się więcej? Pobierz pełny raport za darmo i przygotuj swój sklep internetowy na nadchodzące wyzwania!


18

Paź 2016

4 sposoby na poprawę checkoutu na etapie podawania danych

Klienci uciekają na etapie podania danych? Sprawdź, jakie 4 elementy możesz poprawić w swoim e-commerce, żeby to szybko zmienić. Do tej pory pracowaliśmy przy optymalizacji grubo ponad 100 witryn. Rekomendacje zmian zawsze wypracowujemy na podstawie analizy danych. Jako, że nie ma dwóch dokładnie takich samych witryn, na których byliby tacy sami użytkownicy, to rekomendacje pomiędzy witrynami różnią się. Niemniej bardzo często przewijają się 4 rekomendacje…

Czytaj więcej


12

Paź 2016

Darmowy raport: trendy e-commerce 2017 i opinie 10 ekspertów na ich temat

Rok 2017 zbliża się wielkimi krokami. Jakie zmiany przyniesie w branży e-commerce? Dokładnie to pytanie zadaliśmy 10 ekspertom z branży, a następnie dołożyliśmy do puli wypowiedzi swoją cegiełkę i przekuliśmy całość w raport, dzięki któremu lepiej przygotujesz swój sklep internetowy na nadchodzące wyzwania. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co mają do powiedzenia eksperci na temat najważniejszych trendów na rynku e-commerce w 2017 roku. Możesz również już…

Czytaj więcej



Strona 1 z 2112345...1020...Ostatnia »

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study