21

Maj 2019

Jak Zwiększyć Średni Koszyk (AOV): 8 Sprawdzonych, Przydatnych Wskazówek

Optymalizacja e-commerce to coś więcej niż tylko poprawa współczynników konwersji (ang. conversion rate). Warto o tym pamiętać. Można powiedzieć, że optymalizacja służyć ma przede wszystkim zwiększeniu przychodów. Żeby zaś zwiększyć przychody, powinieneś skupić się nie tylko na wspólczynniku konwersji, ale także na podwyższeniu średniej wartości zamówienia (AOV, ang. Average Order Value). Zanim przejdziemy do porad, cofnijmy się o krok i spójrzmy na to z dalszej…

Czytaj więcej


07

Maj 2019

Remarketing na Facebooku w 5 Krokach (Poradnik Ecommerce)

Zdecydowana większość konsumentów podczas pierwszej wizyty w sklepie internetowym ani nie dokona żadnego zakupu, ani nawet nie skorzysta z możliwości dodania produktów do koszyka – ten fakt może wydać się szokujący bez względu na długość stażu w e-commerce. (Wyniki sondażu przeprowadzonego przez Episerver w 2017 r. wskazują, że aż 92% pierwszych odwiedzin w sklepie internetowym nie kończy się zawarciem transakcji.) Osoby, które odwiedziły już wcześniej…

Czytaj więcej


18

Kwi 2019

Jak stworzyć skuteczne Call to Action (CTA): 9 sprawdzonych porad

Średni współczynnik konwersji w branży e-commerce oscyluje wokół 2%. Odnoszącym największe sukcesy sprzedawcom udaje się jednak utrzymywać ten wskaźnik na znacznie wyższym poziomie. Amazon szczyci się na przykład współczynnikiem konwersji wynoszącym aż 13%. W czym więc tkwi sekret? Nie możemy go z pewnością przypisać jednemu czynnikowi. Do ścisłego grona najważniejszych należy jednak Call to Action, czyli CTA (dosł. wezwanie do działania). Ich umiejętne zastosowanie pozwala…

Czytaj więcej


04

Kwi 2019

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym dzięki opiniom klientów (customer reviews): 7 wskazówek

Opinie klientów (ang. customer reviews) to jedno z najpotężniejszych narzędzi dostępnych dla internetowych sprzedawców. Pomagają budować zaufanie, eliminują wątpliwości i mogą znacząco poprawić współczynnik konwersji (conversion rate). Opinie konsumenckie stanowią też jednak częste źródło wątpliwości. Nurtujące sprzedawców pytania niejednokrotnie miewają czysto praktyczne podłoże, np. “Jak uzyskać więcej pozytywnych recenzji?” czy “Jak pozycjonować je na swojej stronie internetowej tak, aby zmaksymalizować efekt?” Czasem te obawy sięgają…

Czytaj więcej


21

Mar 2019

Value proposition: jak stworzyć skuteczną propozycję wartości?

W jaki sposób poprawiasz jakość życia swoich klientów? To absolutnie kluczowe pytanie, które powinien zadać sobie każdy właściciel sklepu internetowego. Brak dogłębnego zrozumienia wartości dla klienta już na początku stawia cię w niekorzystnej sytuacji. Prawdopodobnie ucierpi na tym każdy element twojego biznesu, począwszy od projektu strony internetowej, przez pozycjonowanie, aż po marketing. Co więcej, jeżeli to dopiero początek twojej drogi w biznesie e-commerce, tym ważniejsze…

Czytaj więcej


07

Mar 2019

Jak stworzyć dochodowy sklep internetowy?

Łatwo popaść w zniechęcenie otwierając własny biznes e-commerce. Nowi konkurenci wkraczają na rynek każdego dnia, a giganci tacy jak Amazon czy Alibaba zrobią wszystko aby pozyskać nowych klientów. A koszty reklamy przyprawiają o zawrót głowy. To dość ponura perspektywa. Nie warto jednak rezygnować. Bo prawda jest taka, że stoi przed tobą znacznie więcej możliwości niż ci się wydaje. Są one widoczne wszędzie, od niezagospodarowanych nisz…

Czytaj więcej


30

Sie 2017

Ostatnia w historii Conversion edycja szkoleń otwartych z Google Analytics, Google Tag Managera oraz Optymalizacji Współczynnika Konwersji – już w dniach 16 – 19 października!

To już ostatnia edycja szkoleń otwartych Conversion! Ostatnie 6 lat przekazywania wiedzy z analityki internetowej i optymalizacji konwersji było dla nas wspaniałą przygodą. Obecnie chcemy jednak skoncentrować się na wykorzystaniu naszej wiedzy do napędzania wzrostu sklepów e-commerce w ramach naszego produktu Growcode. Nie przegap ostatniej szansy, aby pozyskać wiedzę od ekspertów Conversion! Jeżeli chcesz rozwinąć swoje umiejętności w zakresie analityki internetowej oraz optymalizacji stron internetowych…

Czytaj więcej


17

Maj 2017

Zapraszamy na praktyczne szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Współczynnika Konwersji – Warszawa 5-8 czerwca 2017

Chcesz poznać i nauczyć się jak efektywnie wykorzystać Google Analytics i Google Tag Manager do pomiaru realizacji celów biznesowych, które stawiasz przed swoją witryną? Interesuje Cię proces optymalizacji konwersji i chciałbyś poznać niezawodne techniki, które pomogą w wzroście jej współczynnika? Jeśli tak, to praktyczne szkolenia otwarte Conversion, które odbędą się 5-8 czerwca w samym centrum Warszawy będą idealną okazją na pozyskanie tej wiedzy. Zajęcia pokrywają…

Czytaj więcej


16

Maj 2017

Case study: Jak Reserved pracuje nad optymalizacją współczynnika konwersji?

Prowadzisz dużą firmę i masz wystarczająco dużo czasu na wprowadzanie zmian na Twojej stronie internetowej? Mało prawdopodobne. Ciągły niedobór zasobów czasowych jest przyczyną wolnego rozwijania się serwisu, a co za tym idzie również brakiem możliwości generowania przychodów, które mogą być osiągnięte dzięki optymalizacji współczynnika konwersji. Właśnie w takiej sytuacji znalazła się firma LPP S.A., która zdecydowała się na współpracę w ramach optymalizacji sklepu flagowej marki…

Czytaj więcej


07

Lut 2017

Kolejna edycja szkoleń otwartych z Google Analytics, Google Tag Managera oraz Optymalizacji Współczynnika Konwersji— Warszawa 13-16 marca

W marcu (13-16) organizujemy XIV. edycję szkoleń otwartych. Po raz kolejny mamy przyjemność zaprosić na szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera oraz Optymalizacji Współczynnika Konwersji. Jeżeli chcesz pogłębić swoją wiedzę z zakresu analityki internetowej oraz optymalizacji konwersji to serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach z Conversion. Zapisz się już dziś, a przy zapisie możesz odebrać darmowy audyt, godziny konsultacyjne i aż do 15% rabatu!…

Czytaj więcej



Strona 1 z 2112345...1020...Ostatnia »

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study