Szukasz praktycznych szkoleń
z Google Analytics, Google Tag Managera lub Optymalizacji Współczynnika Konwersji?

Niezależnie od tego, czy zależy Ci na szkoleniach otwartych,
czy dedykowanych warsztatach, które zostaną przeprowadzone w siedzibie
Twojej firmy — właśnie je znalazłeś!


Jesteśmy praktykami rynkowymi, którzy od kilku lat prowadzą projekty doradcze w obszarze
analityki internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji. Pracowaliśmy dla takich firm
jak Tauron, Ceneo, Skąpiec.pl, Medicover, Agora, Lukas Bank, Nazwa.pl czy Answear.com

Teraz Ty i Twój zespół możecie skorzystać z naszej wiedzy i doświadczeń!

Skontaktuj się z nami
by poznać ofertę szkoleń
dedykowanych

kontakt@conversion.pl
+48 22 349 26 35

Poznaj i naucz się efektywnie wykorzystywać Google Analytics do:

pomiaru realizacji celów biznesowych, które stawiasz przed swoją witryną

zwiększania ROI z prowadzonych działań marketingowych

stawiania rekomendacji i optymalizacji Twojego serwisu na podstawie rzetelnych danych

śledzenia zachowania Twoich użytkowników i dopasowywania serwisu do ich potrzeb

zaawansowanych analiz z wykorzystaniem najnowszych i niestandardowych funkcjonalności

Dowiedz się w jaki sposób optymalizować współczynnik konwersji:

poznaj niezawodne techniki zwiększania współczynnika konwersji

naucz się jak znajdować słabe punkty swojego serwisu i jak stawiać dobre hipotezy

przeprowadzaj testy A/B za pomocą najlepszych narzędzi

naucz się dobrze analizować współczynnik konwersji

przekonaj się jakie są najlepsze praktyki i dowiedz się jak w wdrażać skuteczne rozwiązania

Od lat szkolimy specjalistów z firm z całej Polski:

Szkolenie z Konsultantami Conversion z zakresu zaawansowanych aspektów analityki internetowej oceniamy na najwyższym poziomie.

Podkreślamy bardzo szeroką wiedzę merytoryczną - zarówno praktyczną jak i teoretyczną.

Arkadiusz Łatko, Credit Agricole (dawny Lukas Bank)

Jesteśmy bardzo zadowoleni z organizacji szkolenia oraz jego końcowych efektów. Same szkolenia były prowadzone bardzo profesjonalnie, a trenerzy odznaczali się wysokim poziomem znajomości tematyki. Cieszymy się, że w trakcie szkoleń bazowaliśmy na danych z danych pochodzących z naszego serwisu.

Izabela Dauksza, Gazeta.pl

Dlaczego warto wybrać szkolenia Conversion?

  • Jesteśmy Certyfikowanymi Partnerami Google Analytics
  • Przeszkoliliśmy już ponad 900 osób z Google Analytics i Optymalizacji
    Współczynnika Konwersji
  • Jesteśmy praktykami: nie tylko szkolimy, ale także zawodowo prowadzimy
    zaawansowane projekty z Google Analytics i Optymalizacji
    Współczynnika Konwersji dla największych polskich firm
  • Jesteśmy doświadczonymi szkoleniowcami: od 3 lat prowadzimy studia podyplomowe i zamknięte szkolenia dla największych polskich firm
  • Sam Google Polska wybrał nas jako szkoleniowców w ramach programu ogólnopolskich szkoleń Google Partners – więc Ty też możesz nam zaufać

Nasze szkolenie jest skrojone na potrzeby:

Na kursie dowiesz się:

Poziom Podstawowy
Google Analytics

Poziom Zaawansowany
Google Analytics i Google Tag Manager

Optymalizacja konwersji

  • jak efektywnie analizować dane płynące z Twoich serwisów i zwiększać zysk Twojej firmy
  • jak w praktyce korzystać z najważniejszych funkcjonalności Google Analytics przydatnych w Twojej codziennej pracy
  • jak zrozumieć interfejs Google Analytics, kluczowe metryki, wskaźniki i pojęcia
  • jak poprawnie skonfigurować swoje konto Google Analytics i zbierać rzetelne dane
  • jak na podstawie praktycznych przykładów stawiać biznesowe rekomendacje w oparciu o dane
  • jak tworzyć zaawansowane raporty i niestandardowe segmenty
  • jak wykorzystać wyrażenia regularne w codziennej pracy z Google Analytics
  • jak działa Google Tag Manager i jak za jego pomocą wdrożyć niestandardową konfigurację Google Analytics: zdarzenia, wirtualne odsłony, wymiary niestandardowe, grupowanie treści itp.
  • jak korzystać z Google Tag Managera aby usprawnić proces analizy i wygenerować oszczędności związane z odciążaniem działu IT
  • jak dokładnie przebiega proces optymalizacji współczynnika konwersji w oparciu o prawdziwe przykłady i case-studies
  • jak jakie są najlepsze praktyki optymalizacji konwersji stosowane przez praktyków
  • jak przeprowadzać testy A/B z wykorzystaniem trzech rozwiązań: Eksperymentów Google Analytics, Optimizely i Visual Website Optimizer
  • jak stawiać hipotezy i w praktyce pracować nad poprawą współczynnika konwersji

Poniżej znajdziesz program praktycznych kursów
z Google Analytics i Optymalizacji Współczynnika Konwersji:

  • Start i sprawy organizacyjne: 9:00 - 9:15

  • 1. Wprowadzenie do Google Analytics [2.5h] Omówienie struktury interfejsu Google Analytics oraz praktyczne przećwiczenie najważniejszych funkcjonalności narzędzia (od zmiany zakresu dat, przez drążenie w dół po różne widoki raportów i ich interpretację).

    Ćwiczenia praktyczne będą odbywały się na kontach udostępnionych przez Conversion (abyśmy wszyscy mieli dostęp do jednakowych danych) i będą polegały na poszukiwaniu w danych odpowiedzi na pytania postawione przez prowadzącego. Każde pytanie będzie miało na celu przećwiczenie innej funkcjonalności narzędzia. Przy okazji będziesz zapoznawał się z najważniejszymi raportami Google Analytics (m.in. lokalizacja, technologia, przepływ użytkowników, źródła odwiedzin, wyszukiwanie w witrynie itd.).

    Czytaj dalej »
  • Przerwa kawowa (15 min)

  • 2. Najważniejsze pojęcia i wskaźniki w Google Analytics [1.5h] Po pierwszym blogu przekonasz się, że interfejs narzędzia zawiera bardzo dużo różnych pojęć (odwiedziny, odsłony, współczynnik odrzuceń, wartość strony i wiele wiele innych), które na pierwszy rzut oka to dla Ciebie tylko niezrozumiałe liczby.

    Dla prawidłowej interpretacji danych bardzo istotne jest poznanie ich definicji i zrozumienie, jakie implikacje niosą one w analizie danych. W tym bloku będziemy wyjaśniali najważniejsze pojęcia oraz pokażemy jak praktycznie podchodzić do analizy omawianych wskaźników wykorzystując funkcjonalności dostępne w Google Analytics.

    Czytaj dalej »
  • Przerwa obiadowa (60 min)

  • 3. Instalacja i poprawna konfiguracja Google Analytics [2h] Google Analytics to potężne narzędzie, ale żeby możliwe było skorzystanie z jego możliwości potrzebna jest najpierw jego prawidłowa konfiguracja. Dlatego w tym bloku nauczymy Cię, jak skonfigurować konto (profil, cele, filtry).

    Pokażemy najlepsze praktyki, które w tym zakresie stosujemy u naszych klientów, a następnie będziesz mógł utrwalić to w formie pracy własnej na udostępnionych kontach.

    Czytaj dalej »
  • Podsumowanie dnia drugiego: 16:45 - 17:00

  • Start i sprawy organizacyjne: 9:00 - 9:15

  • 1. Zaawansowane funkcjonalności: niestandardowe segmenty, zaawansowane raporty. [2h] Żeby móc zbierać całe mnóstwo danych o użytkownikach trzeba o to w pierwszej kolejności zadbać. Często jest to nie lada wyzwanie, ponieważ wdrożenie kodów śledzących rozbija się o dział IT. Rozwiązaniem jest Google Tag Manager.

    W czasie pierwszego bloku okaże się, że są funkcjonalności Google Analytics, które dają bardzo ciekawe informacje o użytkownikach, ale trzeba je w pierwszej kolejności wdrożyć. Najczęściej to wdrożenie polega na osadzeniu kodów w serwisie. Na szkoleniu pokażemy, jak wdrożyć kody śledzące – od tych najbardziej podstawowych jak kody remarketingowe, do bardziej zaawansowanych jak zdarzenia czy e-commerce. Całość będzie przećwiczona na specjalnie do tego celu przygotowanych testowych stronach internetowych.

    Czytaj dalej »
  • Przerwa kawowa (15 min)

  • 2. Podstawy Google Tag Managera i wdrażania podstawowych kodów śledzących Google Analytics [2h] Praca na standardowych raportach to nie wszystko. Po pierwszym dniu przekonacie się, że Google Analytics daje cały dżunglę danych, w której nietrudno się zgubić. Dlatego na zaawansowanym poziomie znajomości narzędzia istotna jest znajomość funkcjonalności, które po odpowiedniej konfiguracji wykonają część pracy za Ciebie.

    Google Analytics pokażą Ci najważniejsze dla Twojego biznesu metryki, natomiast alerty niestandardowe wyślą SMSa, kiedy na stronie zajdzie jakaś nieprzewidziana sytuacja, która zagraża właśnie Twoim KPI.

    Czytaj dalej »
  • Przerwa obiadowa (60 min)

  • 3. Zaawansowane kody śledzące Google Analytics i wdrożenie za pomocą Google Tag Managera [2h] W czasie analizy szybko okazuje się, że dane o kliknięciach czy odsłonach przestają wystarczać. W grę wchodzi wówczas zaawansowana instalacja Google Analytics. Przy odpowiednim wdrożeniu Google Tag Managera możemy długo zapomnieć o kontakcie z IT w przypadku rozszerzenia śledzenia za pomocą GA.

    W tym bloku będziemy sięgali po coraz to bardziej zaawansowane sposoby śledzenia użytkowników za pomocą Google Analytics i Google Tag Manager. W czasie warsztatu nauczymy się debuggować, aby zadbać o to, że spływające dane są w takiej postaci, jakiej oczekujemy od naszej instalacji. Wszystko oczywiście będzie przećwiczone na "żywym organizmie".

    Czytaj dalej »
  • Podsumowanie dnia trzeciego: 16:45 - 17:00

  • Start i sprawy organizacyjne: 9:00 - 9:15

  • 1. Podstawy optymalizacji konwersji W pierwszym bloku dowiesz się, czym jest współczynnik konwersji i dlaczego warto go poprawiać. Analizując przykłady i case studies poznasz proces, który pomoże Ci efektywnie podnosić współczynnik konwersji Twojej witryny niezależnie od tego czy jest to sklep internetowy, witryna korporacyjna czy zestaw stron docelowych.

    Dowiesz się czym są testy A/B i czym różnią się od testów wielowymiarowych. Poznasz plusy i minusy każdego z tych sposobów testowania i kiedy należy je wykorzystać.

    Czytaj dalej »
  • Przerwa kawowa (15 min)

  • 2. Testy A/B z wykorzystaniem Eksperymentów Google Analytics, Optimizely i Visual Website Optimizer W drugim bloku poznasz trzy najbardziej popularne rozwiązania do prowadzenia testów: Eksperymenty Google Analytics, Optimizely i Visual Website Optimizer. Poznasz plusy i minusy każdego z tych rozwiązań.

    Dowiesz się, czy da się ominąć dział IT przy tworzeniu kolejnych testów swojej witryny i jak to osiągnąć. Własnoręcznie skonfigurujesz testy, by poznać funkcjonalności nowo poznanych narzędzi. Nauczysz się analizować wyniki testów i dowiesz się o najczęściej popełnianych przy analizie błędach

    Czytaj dalej »
  • Przerwa obiadowa (60 min)

  • 3. Skąd wiedzieć co testować? (część 1) W trzecim bloku skoncentrujemy się na odpowiedzi na najważniejsze pytanie: skąd wiedzieć co testować? Poznasz najważniejsze analizy ilościowe, które przeprowadzamy by dowiedzieć się o problemach użytkowników.

    W praktyczny sposób dowiesz jak przeprowadzać analizę heurystyczną, by zidentyfikować wąskie gardła, które obniżają współczynnik konwersji Twojej witryny

    Czytaj dalej »
  • Przerwa kawowa (15 min)

  • 4.Skąd wiedzieć co testować? (część 2) + Najczęściej zadawane pytania W ostatniej części kursu będziemy kontynuowali przegląd sposobów, które pozwolą Ci zidentyfikować problemy obniżające współczynnik konwersji Twojej witryny.

    Poznasz najważniejsze typy osobowości, które odwiedzają Twoja witrynę i jak adresować ich potrzeby. Dowiesz się, jakie pytania zadać w badaniach ankietowych, by spojrzeć na swoją stronę oczami jej użytkowników. Blok zakończymy najczęściej zadawanymi pytaniami, które pojawiają się przy okazji optymalizacji współczynnika konwersji

    Czytaj dalej »
  • Podsumowanie dnia pierwszego: 16:45 - 17:00

Poznaj prowadzących szkolenia:

Mariusz Michalczuk

Mariusz Michalczuk, Partner, Digital Analytics Expert, Conversion

W Conversion kieruje działem odpowiedzialnym za analitykę internetową. Pasję do analizy danych rozwija także na studiach doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej prowadząc badania w zakresie ekonometrii stosowanej. Realizował projekty doradcze dla takich firm jak Tauron, Sygma Bank, Vattenfall, LUKAS Bank, Grupa Pracuj, Medicover, TEB Akademia

Paweł Ogonowski

Paweł Ogonowski, Managing Partner of DA and CRO Departments, Conversion

W Conversion stoi na czele działu zajmującego się projektami optymalizacji konwersji. Łączy zamiłowanie do analizy danych ilościowych i jakościowych: uwielbia testować i poprawiać komunikat marketingowy online by przynosił on oczekiwane rezultaty. Ukończył Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie i Marketing. Pracował przy projektach dla takich firm jak Answear.com, LUKAS Bank, Architekcikariery.pl, Grupa Pracuj.pl, Ceneo.pl czy Nazwa.pl.

Mariusz i Paweł są częstymi prelegentami na konferencjach z dziedziny e-marketingu, a ich
publikacje można znaleźć w czasopismach i portalach branżowych: Marketing przy Kawie,
Dzienniku Internautów, SEM Specialist, Interaktywnie.com, Online Marketing Polska czy Marketing w Praktyce.

Co zawiera cena szkolenia?

  • ponad 6 godzin praktycznego szkolenia z zakresu Google Analytics na poziomie średniozaawansowanym – I dzień,
  • ponad 6 godzin praktycznego szkolenia z zakresu Google Analytics na poziomie zaawansowanym – II dzień,
  • ponad 6 godzin praktycznego szkolenia z zakresu Google Tag Managera – III dzień,
  • ponad 6 godzin praktycznego szkolenia z zakresu Optymalizacji Współczynnika Konwersji – IV dzień,
  • certyfikat ukończenia kursu,
    wydawany przez Conversion,
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
  • serwis kawowy: ciastka, woda, herbata, kawa, soki

Przydatne informacje

  • Zakres kursu: Google Analytics, Google Tag Manager oraz Optymalizacja Współczynnika Konwersji
  • Termin: 16 - 19 maja 2016 roku, startujemy o godzinie 9:00
  • Miejsce: Centrum Szkoleniowe Zielna przy ul. Zielna 37 (przy metrze Świętokrzyska)
  • Pamiętaj, aby zabrać swojego laptopa – chcemy, aby nasze zajęcia były jak najbardziej praktyczne!

To już XI edycja naszych szkoleń!

Z większością uczestników poprzednich edycji szkoleń wciąż utrzymujemy kontakt mailowy. Z chęcią odpowiadamy na ich pytania związane z dalszym rozwojem umiejętności z obszaru Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Współczynnika Konwersji.

Szkolenia odbywają się w centrum Warszawy, w Centrum Szkoleniowym Zielna

Szkolenia odbędą się w dniach 16 - 19 maja 2016 roku w Warszawie w Centrum Szkoleniowym Zielna przy ul. Zielna 37 (przy metrze Świętokrzyska).

Sala szkoleniowa jest klimatyzowana i posiada na wyposażeniu bezprzewodowe połączenie z internetem. Położenie budynku w sąsiedztwie skrzyżowania dwóch linii metra sprawia, że dojazd jest bardzo szybki i wygodny z każdego miejsca w Warszawie.

 

Co o szkoleniach sądzą uczestniczy poprzednich edycji?

Monika KuŸmińska

Polecam udział w szkoleniach organizowanych przez firmę Conversion wszystkim osobom, które są zainteresowane analityką webową i optymalizacją konwersji. Szkolenia przygotowane i przeprowadzone w sposób profesjonalny i rzetelny – wiedza przekazywana w sposób dostępny, poparta licznymi case studies i bardzo ciekawie przekazana. Organizacja na wysokim poziomie – dogodna lokalizacja szkoleń, przygotowane pomocne materiały potrzebne podczas szkolenia i otwarty i pomocny prowadzący gwarantują lepsze przyswojenie wiedzy.

Monika KuŸmińska Specjalista ds. Marketingu Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Konstancin
Izabela Kwiatkowska

Szkolenie z analityki internetowej i optymalizacji konwersji przeprowadzone przez firmę Conversion spełniło moje oczekiwania. Bogata wiedza merytoryczna prowadzących poparta praktycznymi zastosowaniami w przystępny sposób pozwoliła mi na lepsze zapoznanie się z narzędziami Google i nie tylko. Szkolenie było ciekawe, profesjonalnie przygotowane oraz prowadzone w miłej atmosferze. Polecam osobom, którym zależy na mądrym wydawaniu budżetów marketingowych w Internecie.

Izabela Kwiatkowska Przedsiębiorca
Piotr Kapłon

Chciałbym gorąco polecić szkolenia przeprowadzone przez firmę Conversion dotyczące analityki oraz optymalizacji konwersji stron internetowych, w kórych miałem przyjemnoœć uczestniczyć. Uważam, że wiedza i rozwiązania zaproponowane przez trenerów Mariusza Michalczuka i Pawła Ogonowskiego w znaczącym stopniu wpłyną na poprawę efektywnoœci prowadzonych w ConQuest Consulting działań marketingowych. Firma Conversion wykazała się dużym profesjonalizmem i jest parternem godnym polecenia.

Piotr Kapłon Marketing Manager ConQuest Consulting
Magdalena Pietrzak

Szkolenie z analityki internetowej i optymalizacji konwersji zostało przeprowadzone na najwyższym poziomie. Ogromne uznania dla prowadzących – Pana Mariusza Michalczuka i Pawła Ogonowskiego, który swoją niebywałą wprost wiedzę z zakresu analityki internetowej potrafili przekazać w ciekawy i przystępny sposób. Pełne przykładów prezentacje pozwoliły lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia. Szkolenie organizowane przez Conversion w 100% zaspokoi potrzeby wszystkich osób, którym zależy na efektywniejszym prowadzeniu działań w Internecie.

Magdalena Pietrzak, Platforma iStore
Sylwester Oszako

Firma Conversion przygotowała szkolenie sprawnie i bardzo profesjonalnie zarówno pod względem organizacyjnym jak i przede wszystkim merytorycznym. Panowie Mariusz Michalczuk i Paweł Ogonowski to eksperci w dziedzinie analityki internetowej, potrafiący w bardzo przystępny sposób przekazać swoją olbrzymią wiedzę praktyczną. Instytut Techniki Budowlanej bardzo dobrze ocenia jakoœć przeprowadzonego szkolenia i rekomenduje Conversion jako firmę, która wykonuje swoje usługi profesjonalnie, z pełnym zaangażowaniem i na najwyższym poziomie.

Sylwester Oszako Główny Specjalista w Dziale Informatyzacji Instytut Techniki Budowlanej
Tomasz Nastulak

Firma Conversion przeprowadziła szkolenie rzetelnie, terminowo i z pełnym zaangażowaniem (...) Zdobyta wiedza zostanie wykorzystana w praktyce do poprawy efektywnoœci serwisów WWW, zarządzanych przez Urząd.

Tomasz Nastulak Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów