Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Dowiedz się więcej o analityce internetowej i optymalizacji konwersji. Przeczytaj poradniki i case studies, by dowiedzieć się jak możesz zwiększyć przychody i zyski swojej organizacji dzięki danym pochodzącym z kanałów cyfrowych.

Pobierz nasze poradniki, case study i artykuły

Raport: Trendy e-commerce 2017 i opinie 10 ekspertów na ich temat

Poznaj opinie 10 ekspertów z branży na temat trendów, które zdominują rynek
e-commerce w 2017. Wykorzystaj zdobytą wiedzę i przygotuj swój biznes na nadchodzące wyzwania.

Pobierz raport

Poradnik: 10 ukrytych funkcjonalności Google Analytics, które podwoją Twoje przychody

Poznaj możliwości zaawansowanego narzędzia analitycznego. Wykorzystaj zdobytą wiedzę do zwiększenie przychodów w Twojej firmie.

Pobierz poradnik

Poradnik: 5 błędów wdrożeń analityki internetowej i budowy analitycznego ekosystemu

„Data is the new oil”. Większość prób efektywnego wykorzystania danych płynących z kanałów cyfrowych kończy się fiaskiem. Jakie błędy są najczęściej popełniane i jak ich uniknąć?

Pobierz poradnik

Poradnik: 24 sposoby na natychmiastowe zwiększenie efektywności stron docelowych

W tym poradniku pokażemy Ci 24 wysoce efektywne techniki, które pozwolą zwiększyć efektywność Twoich stron docelowych (landing page) w sposób natychmiastowy.

Pobierz poradnik

Jak zdefiniować konwersję w serwisach kontentowych? Przeczytaj jak wdrożono proces optymalizacji konwersji oparty o testy A/B.

Pobierz case study

Przeczytaj jak limango.pl wykorzystuje dane do zwiększania rentowności swojego biznesu i jak sprostało 5 wyzwaniom analityki internetowej.

Pobierz case study

Wyznaczyliśmy sobie ambitne cele. 6-miesięczny projekt ma wznieść analitykę internetową w Black Red White na wyższy poziom i zapewnić poprawność danych — Mariusz Serafin, Dyrektor ds. eCommerce i Multimediów.

Przeczytaj artykuł

Poradnik: Jak zminimalizować ryzyko nietrafionych decyzji biznesowych?

Z tego poradnika dowiesz się jak podejmować decyzje biznesowe w oparciu o rzetelne dane, zapobiegać zagrożeniom oraz zapewnić 100% poprawności danych w Twojej organizacji.

Pobierz poradnik

Przeczytaj jak dzięki testom A/B całkowicie zmieniono wygląd serwisu Skąpiec.pl, jednocześnie uzyskując wzrost współczynnika konwersji.

Pobierz case study

Poradnik: 3 powody, dla których warto wdrożyć analitykę internetową

Jakie są korzyści z analityki internetowej?

  • mniejsze ryzyko
  • bardziej efektywne zarządzanie
  • większe ROI z działań marketingowych
Pobierz poradnik

Prezentacja: Podstępne testy A/B. Zadbaj o poprawne dane.

Sprawdź na jakie aspekty wyników testów A/B powinniśmy szczególnie uważać, żeby uniknąć błędnych interpretacji i zapewnić poprawne dane. Nie daj się zwieść nierzetelnym danym i skutecznie poprawiaj swoją witrynę.

Zobacz prezentację

Raport: Wykorzystanie narzędzi analityki internetowej w Polsce
Przeanalizowaliśmy 105 największych polskich serwisów pod kątem narzędzi analityki internetowej.

Pobierz raport

Artykuł: Key performance indicator (KPI)

Kluczowe Wskaźniki Wydajności to Twoja miara sukcesu w przekazie internetowym. Przeczytaj, jak stworzyć i raportować KPI, aby lepiej monitorować realizację celów Twojej organizacji i podejmować szybkie, trafne decyzje biznesowe.

Przeczytaj artykuł

Artykuł: 5 najczęstszych błędów Google Analytics

Zadbaj o poprawne dane i nie popełniaj takich błędów:

  • Zdarzenia na przeładowanie
  • Niepoprawne śledzenie transakcji
  • UTM w kampaniach wewnętrznych
Przeczytaj artykuł

Artykuł: Filary analityki internetowej

Aby w pełni wykorzystać potencjał analityki internetowej musisz zadbać o 3 filary:

  • narzędzia i dane
  • kompetencje w zespole
  • efektywne procesy
Przeczytaj artykuł

Przeczytaj jak wypracowywano i testowano rekomendacje zmian, które przyniosły wymierne rezultaty w postaci 36% wzrostu współczynnika konwersji.

Pobierz case study

Przeczytaj jak sklep ANSWEAR.com zwiększył przychody o 8,76% i jak wdrożyliśmy stały proces optymalizacji współczynnika konwersji.

Pobierz case study

Poradnik: 5 kroków do poprawy współczynnika konwersji Twojej witryny

Poznaj sposoby na doraźne podniesienie współczynnika konwersji Twojej witryny. Wykorzystaj najlepsze praktyki i strategie od ekspertów, które szybkie natychmiastowe rezultaty.

Pobierz poradnik

Artykuł: Data Layer, czyli serce Google Tag Managera

Jak dobrze wykorzystać możliwości Google Tag Managera i zrozumieć istotę Data Layer? Sprawdź jak dzięki odpowiedniej konfiguracji zwiększyć efektywność Działu Marketingu i wygenerować oszczędności w Dziale IT.

Przeczytaj artykuł

Prezentacja: 5 błędów we wdrożeniach Google Analytics

Prezentacja z Google Analytics User Conference. Poznaj 5 najczęstszych błędów przy instalacji Google Analytics, popełnianych nawet przez największe polskie serwisy. Sprawdź jak uniknąć ich na swoim koncie.

Zobacz prezentację

Prezentacja: 6 filarów analityki internetowej

Wykorzystaj model WAMM (Model Dojrzałości Analityki Internetowej) i stwórz efektywną organizację zarządzaną przez dane. Podejmuj trafne decyzję i w pełni wykorzystaj potencjał analityki internetowej.

Zobacz prezentację

Jak Google Tag Manager usprawnił zbieranie danych w Skąpiec.pl? Przeczytaj, jak dzięki wdrożeniu GTM wygenerowano oszczędności w dziale IT.

Pobierz case study

Artykuł: Właściwe podejście do optymalizacji konwersji w 6 krokach

Wdrożenie tego procesu optymalizacji konwersji wytworzy cykl stałego zwiększania efektywności witryny. Wykorzystaj sprawdzoną metodykę do systematycznego zwiększania zysku.

Przeczytaj artykuł

Artykuł: Wyznacz właściwy kierunek rozwoju analityki internetowej

Analityka internetowa to znacznie więcej niż tylko Google Analytics. Zbieranie danych za pomocą tego narzędzia dopiero początek długiej drogi budowy przewagi konkurencyjnej dzięki analityce.

Przeczytaj artykuł

Artykuł: Procesy w analityce internetowej

Ponadprzeciętne rezultaty dadzą Ci ciągłe, efektywne procesy, m.in:

  • analiza danych ad hoc
  • proces raportowania KPI
  • optymalizacja marketing mix
Przeczytaj artykuł

Prezentacja: 5 metryk, które każdy powinien znać.

Dowiedz się, czym jest system raportowania i jakie metryki powinny wchodzić w skład takiego systemu. Sprawdź, jak efektywnie monitorować realizację kluczowych metryk w Twojej organizacji.

Zobacz prezentację

Jak wykorzystać potencjał Google Analytics, czyli instalacja i konfiguracja aplikacji w nazwa.pl. Przeczytajcie jak m.in stworzyć skuteczny system raportowania.

Pobierz case study

Prezentacja: Niezawodne strategie podnoszenia współczynnika konwersji

Czy istnieją niezawodne strategie podnoszenia współczynnika konwersji, które w przypadku każdej strony dadzą wzrost tej magicznej metryki? Sprawdź, jak możesz poprawić swoją witrynę.

Zobacz prezentację

Artykuł: Optymalizacja e-commerce. Jak dobierać narzędzia?

Narzędzia, które powinny stanowić must-have dla każdego, kto podejmuje się optymalizacji współczynnika konwersji na swoim serwisie. Przegląd najlepszych narzędzi na rynku.

Przeczytaj artykuł

Jak LUKAS Bank S.A. zwiększył liczbę leadów o 26%, dzięki testowaniu małych zmian na stronie docelowej Rachunku Oszczędnościowego.

Pobierz case study

Przeczytaj, jak firma Architekci Kariery zwiększyła liczbę zamówień o 40%
bez zwiększania wydatków na
działania promocyjne.

Pobierz case study

Prezentacja: Unique Selling Proposition

Jak wypracować unikalną propozycję wartości w sklepie internetowym i efektywnie ją komunikować? USP to bardzo skuteczne narzędzie do zwiększenia współczynnika konwersji – sprawdź jak je wykorzystać.

Zobacz prezentację

Prezentacja: Google Analytics, tajna broń e-commerce managera

Wykorzystaj tajną broń każdego e-commerce managera: Google Analytics. Zbieraj poprawne i istotne dane, analizuj je i wykorzystuj dla jeszcze lepszych wyników Twojego sklepu.

Zobacz prezentację

Artykuł: Tworzenie skutecznego landing page

Jak stworzyć skuteczny landing page? 8 przykładów stron docelowych z rekomendacjami zmian. Sprawdź, które najlepsze praktyki warto naśladować, a czego unikać aby zwiększyć współczynnik konwersji.

Przeczytaj artykuł

Prezentacja: Jak szybko poprawić współczynnik konwersji?

Jeżeli zastanawiasz się czym jest optymalizacja konwersji to ta prezentacja jest dla Ciebie. Sprawdź, jakie techniki są najlepsze aby szybko zwiększyć współczynnik konwersji.

Zobacz prezentację

Prezentacja: Jak ocenić i poprawić zaangażowanie?

Dowiedz się w jaki sposób rzetelnie mierzyć zaangażowanie użytkowników w czytanie Twoich treści i jak wykorzystać gromadzone dane do poprawy zaangażowania na Twoim blogu bądź w serwisie contentowym.

Zobacz prezentację

Wyznaczyliśmy sobie ambitne cele. 6-miesięczny projekt ma wznieść analitykę internetową w Black Red White na wyższy poziom i zapewnić poprawność danych — Mariusz Serafin, Dyrektor ds. eCommerce i Multimediów.

Przeczytaj artykuł

Artykuł: Key performance indicator (KPI)

Kluczowe Wskaźniki Wydajności to Twoja miara sukcesu w przekazie internetowym. Przeczytaj, jak stworzyć i raportować KPI, aby lepiej monitorować realizację celów Twojej organizacji i podejmować szybkie, trafne decyzje biznesowe.

Przeczytaj artykuł

Artykuł: 5 najczęstszych błędów Google Analytics

Zadbaj o poprawne dane i nie popełniaj takich błędów:

  • Zdarzenia na przeładowanie
  • Niepoprawne śledzenie transakcji
  • UTM w kampaniach wewnętrznych
Przeczytaj artykuł

Artykuł: Filary analityki internetowej

Aby w pełni wykorzystać potencjał analityki internetowej musisz zadbać o 3 filary:

  • narzędzia i dane
  • kompetencje w zespole
  • efektywne procesy
Przeczytaj artykuł

Artykuł: Data Layer, czyli serce Google Tag Managera

Jak dobrze wykorzystać możliwości Google Tag Managera i zrozumieć istotę Data Layer? Sprawdź jak dzięki odpowiedniej konfiguracji zwiększyć efektywność Działu Marketingu i wygenerować oszczędności w Dziale IT.

Przeczytaj artykuł

Artykuł: Właściwe podejście do optymalizacji konwersji w 6 krokach

Wdrożenie tego procesu optymalizacji konwersji wytworzy cykl stałego zwiększania efektywności witryny. Wykorzystaj sprawdzoną metodykę do systematycznego zwiększania zysku.

Przeczytaj artykuł

Artykuł: Wyznacz właściwy kierunek rozwoju analityki internetowej

Analityka internetowa to znacznie więcej niż tylko Google Analytics. Zbieranie danych za pomocą tego narzędzia dopiero początek długiej drogi budowy przewagi konkurencyjnej dzięki analityce.

Przeczytaj artykuł

Artykuł: Procesy w analityce internetowej

Ponadprzeciętne rezultaty dadzą Ci ciągłe, efektywne procesy, m.in:

  • analiza danych ad hoc
  • proces raportowania KPI
  • optymalizacja marketing mix
Przeczytaj artykuł

Artykuł: Optymalizacja e-commerce. Jak dobierać narzędzia?

Narzędzia, które powinny stanowić must-have dla każdego, kto podejmuje się optymalizacji współczynnika konwersji na swoim serwisie. Przegląd najlepszych narzędzi na rynku.

Przeczytaj artykuł

Artykuł: Tworzenie skutecznego landing page

Jak stworzyć skuteczny landing page? 8 przykładów stron docelowych z rekomendacjami zmian. Sprawdź, które najlepsze praktyki warto naśladować, a czego unikać aby zwiększyć współczynnik konwersji.

Przeczytaj artykuł

Jak zdefiniować konwersję w serwisach kontentowych? Przeczytaj jak wdrożono proces optymalizacji konwersji oparty o testy A/B.

Pobierz case study

Przeczytaj jak limango.pl wykorzystuje dane do zwiększania rentowności swojego biznesu i jak sprostało 5 wyzwaniom analityki internetowej.

Pobierz case study

Przeczytaj jak dzięki testom A/B całkowicie zmieniono wygląd serwisu Skąpiec.pl, jednocześnie uzyskując wzrost współczynnika konwersji.

Pobierz case study

Przeczytaj jak wypracowywano i testowano rekomendacje zmian, które przyniosły wymierne rezultaty w postaci 36% wzrostu współczynnika konwersji.

Pobierz case study

Przeczytaj jak sklep ANSWEAR.com zwiększył przychody o 8,76% i jak wdrożyliśmy stały proces optymalizacji współczynnika konwersji.

Pobierz case study

Jak Google Tag Manager usprawnił zbieranie danych w Skąpiec.pl? Przeczytaj, jak dzięki wdrożeniu GTM wygenerowano oszczędności w dziale IT.

Pobierz case study

Jak wykorzystać potencjał Google Analytics, czyli instalacja i konfiguracja aplikacji w nazwa.pl. Przeczytajcie jak m.in stworzyć skuteczny system raportowania.

Pobierz case study

Jak LUKAS Bank S.A. zwiększył liczbę leadów o 26%, dzięki testowaniu małych zmian na stronie docelowej Rachunku Oszczędnościowego.

Pobierz case study

Przeczytaj, jak firma Architekci Kariery zwiększyła liczbę zamówień o 40%
bez zwiększania wydatków na
działania promocyjne.

Pobierz case study

Poradnik: 10 ukrytych funkcjonalności Google Analytics, które podwoją Twoje przychody

Poznaj możliwości zaawansowanego narzędzia analitycznego. Wykorzystaj zdobytą wiedzę do zwiększenie przychodów w Twojej firmie.

Pobierz poradnik

Poradnik: 5 błędów wdrożeń analityki internetowej i budowy analitycznego ekosystemu

„Data is the new oil”. Większość prób efektywnego wykorzystania danych płynących z kanałów cyfrowych kończy się fiaskiem. Jakie błędy są najczęściej popełniane i jak ich uniknąć?

Pobierz poradnik

Poradnik: 24 sposoby na natychmiastowe zwiększenie efektywności stron docelowych

W tym poradniku pokażemy Ci 24 wysoce efektywne techniki, które pozwolą zwiększyć efektywność Twoich stron docelowych (landing page) w sposób natychmiastowy.

Pobierz poradnik

Poradnik: Jak zminimalizować ryzyko nietrafionych decyzji biznesowych?

Z tego poradnika dowiesz się jak podejmować decyzje biznesowe w oparciu o rzetelne dane, zapobiegać zagrożeniom oraz zapewnić 100% poprawności danych w Twojej organizacji.

Pobierz poradnik

Poradnik: 3 powody, dla których warto wdrożyć analitykę internetową

Jakie są korzyści z analityki internetowej?

  • mniejsze ryzyko
  • bardziej efektywne zarządzanie
  • większe ROI z działań marketingowych
Pobierz poradnik

Poradnik: 5 kroków do poprawy współczynnika konwersji Twojej witryny

Poznaj sposoby na doraźne podniesienie współczynnika konwersji Twojej witryny. Wykorzystaj najlepsze praktyki i strategie od ekspertów, które szybkie natychmiastowe rezultaty.

Pobierz poradnik

Prezentacja: Podstępne testy A/B. Zadbaj o poprawne dane.

Sprawdź na jakie aspekty wyników testów A/B powinniśmy szczególnie uważać, żeby uniknąć błędnych interpretacji i zapewnić poprawne dane. Nie daj się zwieść nierzetelnym danym i skutecznie poprawiaj swoją witrynę.

Zobacz prezentację

Prezentacja: 5 błędów we wdrożeniach Google Analytics

Prezentacja z Google Analytics User Conference. Poznaj 5 najczęstszych błędów przy instalacji Google Analytics, popełnianych nawet przez największe polskie serwisy. Sprawdź jak uniknąć ich na swoim koncie.

Zobacz prezentację

Prezentacja: 6 filarów analityki internetowej

Wykorzystaj model WAMM (Model Dojrzałości Analityki Internetowej) i stwórz efektywną organizację zarządzaną przez dane. Podejmuj trafne decyzję i w pełni wykorzystaj potencjał analityki internetowej.

Zobacz prezentację

Prezentacja: 5 metryk, które każdy powinien znać.

Dowiedz się, czym jest system raportowania i jakie metryki powinny wchodzić w skład takiego systemu. Sprawdź, jak efektywnie monitorować realizację kluczowych metryk w Twojej organizacji.

Zobacz prezentację

Prezentacja: Niezawodne strategie podnoszenia współczynnika konwersji

Czy istnieją niezawodne strategie podnoszenia współczynnika konwersji, które w przypadku każdej strony dadzą wzrost tej magicznej metryki? Sprawdź, jak możesz poprawić swoją witrynę.

Zobacz prezentację

Prezentacja: Unique Selling Proposition

Jak wypracować unikalną propozycję wartości w sklepie internetowym i efektywnie ją komunikować? USP to bardzo skuteczne narzędzie do zwiększenia współczynnika konwersji – sprawdź jak je wykorzystać.

Zobacz prezentację

Prezentacja: Google Analytics, tajna broń e-commerce managera

Wykorzystaj tajną broń każdego e-commerce managera: Google Analytics. Zbieraj poprawne i istotne dane, analizuj je i wykorzystuj dla jeszcze lepszych wyników Twojego sklepu.

Zobacz prezentację

Prezentacja: Jak szybko poprawić współczynnik konwersji?

Jeżeli zastanawiasz się czym jest optymalizacja konwersji to ta prezentacja jest dla Ciebie. Sprawdź, jakie techniki są najlepsze aby szybko zwiększyć współczynnik konwersji.

Zobacz prezentację

Prezentacja: Jak ocenić i poprawić zaangażowanie?

Dowiedz się w jaki sposób rzetelnie mierzyć zaangażowanie użytkowników w czytanie Twoich treści i jak wykorzystać gromadzone dane do poprawy zaangażowania na Twoim blogu bądź w serwisie contentowym.

Zobacz prezentację

Raport: Trendy e-commerce 2017 i opinie 10 ekspertów na ich temat

Poznaj opinie 10 ekspertów z branży na temat trendów, które zdominują rynek
e-commerce w 2017. Wykorzystaj zdobytą wiedzę i przygotuj swój biznes na nadchodzące wyzwania.

Pobierz raport

Raport: Wykorzystanie narzędzi analityki internetowej w Polsce
Przeanalizowaliśmy 105 największych polskich serwisów pod kątem narzędzi analityki internetowej.

Pobierz raport

Spis materiałów

A może kolejne case study napiszemy razem?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak twoja firma
może zyskać dzięki danym.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016