Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Proces wewnątrz Twojej firmy, który zapewni stały wzrost współczynnika konwersji. To większy zysk. Z miesiąca na miesiąc. Bez dodatkowego budżetu na pozyskiwanie ruchu.

 Jak maksymalnie zmonetyzować wdrożenie narzędzi do testów A/B i stale zwiększać współczynnik konwersji serwisu bądź aplikacji mobilnej? Stwórz w swojej organizacji efektywny proces ciągłej optymalizacji współczynnika konwersji i systematycznie zwiększaj zysk swojego serwisu. Bez zwiększania budżetu na kosztowne pozyskiwanie ruchu.

Skupienie się na testowaniu serwisu i wdrożenie ciągłego procesu optymalizacji współczynnika konwersji jest receptą na sukces. Amazon przeprowadza ok. 200 testów miesięcznie. Efekty? Co trzeci dolar wydawany na zakupy online w USA trafia do imperium Jeffa Bezosa.

Skuteczna metodyka, know-how w Twoim zespole oraz efektywnie zaprojektowany proces rozwijany wewnątrz Twojej organizacji zapewnią Ci ciągły wzrost współczynnika konwersji w oparciu o testy A/B.

Jak wygląda projekt wdrożenia procesu optymalizacji współczynnika konwersji w oparciu o testy A/B?

1

Analiza biznesowa

Poznajemy Twój biznes i jego potrzeby. Następnie na podstawie wniosków rozpisujemy harmonogram wdrożenia procesu.

2

Badamy wiedzę Twojego zespołu

Zdobywamy informacje, jakie kompetencje należy rozwinąć w celu wdrożenia ciągłego procesu optymalizacji współczynnika konwersji.

3

Narzędzia i procesy

Wdrażamy narzędzia do testów A/B oraz do badań jakościowych. Projektujemy proces ciągłej optymalizacji uwzględniając możliwości i potencjał Twojej organizacji.

4

Indywidualne warsztaty

Warsztaty dla Twojego zespołu podczas których szkolimy poszczególne osoby zaangażowane w proces.

5

Audyt powdrożeniowy

Po kilku tygodniach oraz po kilku miesiącach przeprowadzamy audyty, które weryfikują poprawność działań wdrożonych w ramach procesu.

Jak projekt wdrożenie procesu optymalizacji współczynnika konwersji w oparcie o testy A/B zapewni Twojej firmie stały wzrost przychodów?

Przewaga konkurencyjna: ciągły, efektywny proces optymalizacji współczynnika konwersji sprawia, że Twoja organizacja staje się konkurencyjna dzięki maksymalizowaniu efektywności podejmowanych działań.

Maksymalny zysk z inwestycji: optymalizujesz i poprawiasz swój serwis na podstawie danych i zwiększasz współczynnik konwersji. Generujesz większe przychody swojego serwisu bez wydawania kolejnej złotówki na reklamę.

Wzrost wartości Twojej firmy: zwiększasz wartość Twojej firmy dzięki zbudowaniu procesu optymalizacji współczynnika konwersji i know-how wewnątrz organizacji.

Zmiany witryny bez ryzyka: dzięki rzetelnym testom A/B masz pewność co do działania poszczególnych elementów witryny. Wdrażasz tylko te zmiany, które od razu przyniosą Ci wzrost współczynnika konwersji.

Unikalna metodyka, sprawdzona w projektach dla największych Klientów: oceniamy realizację wdrożenia wykorzystując autorską metodykę 6 krokowego procesu optymalizacji współczynnika konwersji.

Indywidualne szkolenia dla Twojego zespołu, które pozwolą maksymalnie wykorzystywać nowe możliwości: otrzymujesz nie tylko dobre narzędzia oraz pełną metodykę procesu, ale także wartościowy know-how, który pozwoli pracownikom zwiększać zysk Twojej organizacji.

Od 5 lat zajmujemy się przeprowadzaniem optymalizacji współczynnika konwersji dla największych Klientów. Mamy na koncie ponad 150 testów A/B, które zwiększały przychody naszych Klientów nawet o 400%. Skutecznie optymalizowaliśmy serwisy e-commerce, serwisy contentowe, strony docelowe, witryny korporacyjne, kampanie marketingowe oraz aplikacje mobilne.

Dlaczego warto wybrać Conversion do wdrożenia procesu optymalizacji współczynnika konwersji w oparciu o testy A/B?

Zajmujemy się wyłącznie analityką internetową i optymalizacją współczynnika konwersji. Dzięki tak wąskiej specjalizacji przez 5 lat udało nam się wypracować unikalne na rynku kompetencje i doświadczenie.

Jesteśmy ekspertami i doskonale znamy dostępne na rynku narzędzia, które służą zarówno do zbierania danych ilościowych i jakościowych. Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google Analytics, Optimizely i AT Internet.

Posiadamy 5-letnie doświadczenie w projektach optymalizacji współczynnika konwersji. Zwiększaliśmy współczynnik konwersji w serwisach e-commerce, aplikacjach mobilnych, stronach docelowych i serwisach generujących leady.

„Redesign bez spadku współczynnika konwersji? Jak widać na przykładzie Skąpiec.pl, jest to możliwe. Dzięki wdrożeniu przemyślanego i ciągłego procesu optymalizacji współczynnika konwersji zyskaliśmy nie tylko wymierne efekty w postaci udanej zmiany wyglądu serwisu. To także inwestycja w przyszłość.”

Skapiec
Jacek Górski
Marketing Manager, Skąpiec.pl

Zbuduj efektywny proces ciągłej optymalizacji współczynnika konwersji i zacznij zwiększać zysk Twojego serwisu.
Skontaktuj się z nami już teraz

Nie jesteś przekonany? Przeczytaj więcej

Większy zysk bez dodatkowych środków na pozyskiwanie ruchu

Efektem tego projektu jest zbudowanie i rozwijanie skutecznego procesu zwiększania współczynnika konwersji wewnątrz Twojej organizacji. Eksperci Conversion budują know-how Twojego zespołu, zyskujesz sprawdzoną metodykę i odpowiedni, dopasowany do potrzeb Twojej organizacji proces, którego realizacja zapewni Ci wzrost współczynnik konwersji z miesiąca na miesiąc.

Budujesz potężną przewagę konkurencyjną

Twoi konkurenci mogą wydawać kilkukrotnie więcej pieniędzy na sprowadzanie ruchu. Jednak nie jest to równoznaczne z osiąganiem większych zysków – sam fakt pozyskania większej liczby użytkowników nie oznacza, że będą oni częściej dokonywać konwersji i zwiększać sprzedaż. Ty dzięki testom A/B masz pewność, że systematycznie zwiększasz współczynnik konwersji i poprawiasz rentowność swojej organizacji.

Wśród 105 największych polskich serwisów jedynie 15% przeprowadza testy A/B. Polskie firmy powinny brać z nich przykład i tworzyć działy odpowiedzialne za optymalizację konwersji. Na Zachodzie wszyscy najwięksi gracze na bieżąco optymalizują i testują swoje serwisy. Polskie firmy powinny brać z nich przykład i tworzyć działy odpowiedzialne za optymalizację konwersji. Źródło: Raport: Wykorzystanie narzędzi analityki internetowej Conversion.

Systematycznie zwiększasz współczynnik konwersji i poprawiasz wyniki swojej organizacji

Wdrożenie ciągłego procesu to pewność, że Twój serwis będzie stale zwiększał rentowność i systematycznie się rozwijał. Gdy podnosisz współczynnik konwersji swojego serwisu od razu otrzymujesz wzrost sprzedaży generowanej przez Twoją witrynę lub zwiększasz liczbę zapytań sprzedażowych – bez zwiększania nakładów na pozyskiwanie ruchu.

credit-agricole-2

„36% wzrostu współczynnika konwersji to dla nas bardzo satysfakcjonujący wynik. Jest to także dowód na konieczność prowadzenie nieustającej optymalizacji prowadzonych działań.”
— Damian Lüdke, Credit Agricole

Jeżeli miesięczny przychód Twojego serwisu to 250 000 PLN zwiększenie współczynnika konwersji o 5% zwiększy Twój zysk o 12 500 PLN. Jeżeli w skali roku testy przyniosą Ci wzrost średnio 5% miesięcznie, przychód w ostatnim miesiącu wzrośnie o 79,5%.

Nie podejmujesz ryzyka wprowadzania zmian w witrynie, które mogą obniżać Twoje przychody

W przypadku procesów przebudowy bądź redesignu serwisów często istnieje ryzyko spadku współczynnika konwersji. Wg badań serwisy internetowe przechodzą redesign średnio raz na dwa lata. W 2013 aż 1/3 marketerów nie była zadowolona z przebiegu redesignu, a 38% firm nie poprawiło wyników po zmianie swojej witryny. (*dane z HubSpot). Alternatywą dla redesignu jest ciągła optymalizacja współczynnika konwersji. Zamiast wielkich zmian: dużo mniejszych, które popychają serwis do przodu, nie wprowadzając jednocześnie rewolucji dla użytkowników. Wszystko w oparciu o rzetelne testy A/B: bez ryzyka.

Tworzysz rekomendacje zwiększenia współczynnika konwersji na podstawie danych płynących z Twojego serwisu

Nie opierasz się na intuicji. Nie wdrażasz pudełkowych rozwiązań. Dobrze zaprojektowany proces optymalizacji współczynnika konwersji zapewnia gromadzenie poprawnych danych. Dzięki budowie know-how wewnątrz Twojej organizacji Twój zespół jest w stanie analizować dane zbierane z różnych narzędzi i na tej podstawie generować rekomendacje, które realnie zwiększają współczynnik konwersji Twojej witryny.

„Dzięki współpracy z Conversion zyskaliśmy niezbędny know-how i znaleźliśmy obszary, w których jeszcze lepiej możemy wykorzystywać potencjał danych, które gromadzimy o naszych użytkownikach. Jak się okazuje, jest on naprawdę ogromny” Przemysław Dziemieszkiewicz, Oferteo

 Otrzymujesz narzędzia, które są w pełni dopasowane do Twojej organizacji

Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi do przeprowadzania testów A/B i przeprowadzania badań jakościowych. My dobierzemy takie, które w najwyższym stopniu będą spełniały oczekiwania Twojej organizacji, i będą dla Ciebie opłacalne. Nie wdrażamy standardowych narzędzi i pudełkowych konfiguracji – zawsze na pierwszym miejscu stawiamy rentowność Twojej organizacji.

 Wdrażasz unikalną, najbardziej efektywną na rynku metodykę procesu optymalizacji współczynnika konwersji

Wypracowaliśmy unikalną metodykę procesu optymalizacji współczynnika konwersji. W trakcie projektu przekazujemy tę wiedzę i praktyczną metodykę Twojej organizacji. Dzięki temu korzystasz z najlepszych rozwiązań i budujesz najbardziej efektywny proces optymalizacji współczynnika konwersji.

frisco-2

„Współpraca delikatesów Frisco z Conversion zaowocowała wzrostem współczynnika konwersji, który został potwierdzony testami A/B. Wynik jest dowodem na skuteczność zespołu, jednak na uwagę zasługuje także sposób, w jaki pracownicy podchodzą do realizacji zadań i pracy z klientem”
–Jakub Milewski, Frisco.pl

Jak wygląda w skrócie proces optymalizacji współczynnika konwersji Conversion?

  • Zebranie danych i wnikliwa analiza
  • Opracowanie rekomendacji zmian
  • Projektowanie zmian i dobór narzędzi
  • Testowanie zaprojektowanych zmian
  • Wyłonienie zwycięzcy testu
  • Analiza testu

Jak wygląda proces optymalizacji współczynnika konwersji Conversion?

1

Krok 1: Zebranie danych i wnikliwa analiza

Gromadzisz dane ilościowe i jakościowe i na ich podstawie wyciągasz wnioski. Identyfikujesz wąskie gardła, poznajesz potrzeby użytkowników i jak zachowują się na Twojej stronie.

2

Krok 2: Opracowanie rekomendacji zmian

Na podstawie danych opracowujesz szereg rekomendacji zmian. Następnie nadajesz im priorytety, aby zmaksymalizować zysk z ich wdrożenia.

3

Krok 3: Projektowanie zmian i dobór narzędzi

Dobierasz i konfigurujesz narzędzia, aby odpowiadały potrzebom Twojego biznesu i były najbardziej opłacalne z punktu widzenia procesu optymalizacji współczynnika konwersji.

4

Krok 4: Testowanie zaprojektowanych zmian

Za pomocą rzetelnych testów A/B weryfikujesz wprowadzone w serwisie zmiany. Twój zespół wykorzystuje do tego odpowiednio skonfigurowane narzędzia. Możesz przeprowadzać nawet kilka testów witryny w ciągu miesiąca.

5

Krok 5: Wyłonienie zwycięzcy testu

Po uzyskaniu 95% istotności statystycznej (ok. 10 – 15 dni) wyłaniasz skuteczniejszą wersję. Masz pewność, że wdrożenie na stałe testowanych zmian od razu przyniesie wzrost współczynnika konwersji (także w długim okresie).

6

Krok 6: Analiza testu

Niezależnie od wyniku testu konieczna jest jego szczegółowa analiza. Nie wystarczy porównywać współczynników konwersji między wersjami. Ważne, aby sprawdzić jak na poszczególnych wersjach przedstawiała się efektywność poszczególnych obszarów.

Chcesz zacząć czerpać korzyści z procesu i stale zwiększać współczynnik konwersji?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak twoja firma
może zyskać dzięki wdrożeniu procesu optymalizacji współczynnika konwersji z wykorzystaniem testów A/B.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016