Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Nie daj się zwieść wynikom testów A/B opartych na źle skonfigurowanych narzędziach. Zyskaj 100% pewności, że rezultaty testów są poprawne.

Testy A/B to najbardziej efektywny sposób weryfikacji zmian, które mają zwiększyć współczynnik konwersji Twojego serwisu. Czarno na białym widzisz, która wersja witryny przynosi Ci największy zysk i bez ryzyka wdrażasz najlepiej działające zmiany.

Jest tylko jeden warunek: aby przeprowadzać dobre testy niezbędne jest poprawnie skonfigurowane narzędzie. Zadbamy o to, abyś wykorzystywał dobrane do potrzeb Twojego biznesu narzędzie do testów A/B i podejmował decyzje na podstawie rzetelnych danych.

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google Analytics i Optimizely. Znamy ponad 20 narzędzi do przeprowadzania testów A/B oraz audytowaliśmy dedykowane systemy stworzone przez naszych Klientów. Masz pewność, że powierzasz to zadanie doświadczonym ekspertom.

Jak wygląda projekt wdrożenia lub audytu narzędzi do przeprowadzania testów A/B?

1

Analiza biznesowa

Poznajemy organizację i dowiadujemy się, jakie są jej potrzeby w zakresie przeprowadzania testów A/B.

2

Audyt instalacji i konfiguracji

Przeprowadzamy audyt instalacji i konfiguracji narzędzia, które posiadasz bądź dobieramy odpowiednie narzędzie dla Twojego biznesu.

3

Dopasowana konfiguracja

Wdrażamy zaawansowane modyfikacje do narzędzia, które posiadasz bądź konfigurujemy w pełni nowe narzędzie.

4

Dokumentacja techniczna

Twoi pracownicy mają pełną wiedzę na temat narzędzia do testów A/B i mogą posiłkować się dokumentacją w przypadku wprowadzania zmian na serwisie.

5

Indywidualne warsztaty

Budujemy know-how, aby Twój zespół był w stanie maksymalnie wykorzystywać nową konfiguracje i efektywnie optymalizować Twój serwis.

Jak Twoja firma może zwiększyć zysk dzięki poprawnym danym i odpowiedniej konfiguracji narzędzi do testów A/B?

Poprawne, rzetelne i dobre jakościowo dane: to one są podstawą analiz, które przynoszą realne zyski. Na podstawie nieprawdziwych danych podejmujesz złe decyzje, które mogą narażać Twoją firmę na straty bądź skutkują niewykorzystywaniem nadarzających się okazji do zwiększenia zysków.

Maksymalny zwrot z inwestycji: zaawansowana konfiguracja nawet darmowego narzędzia pozwoli Ci korzystać funkcjonalności, które pogłębią analizy i będą stanowić podstawę do efektywnych działań optymalizacyjnych z użyciem testów A/B.

Narzędzia szyte na miarę Twojej organizacji: dopasowujemy narzędzia do potrzeb Twojej organizacji, które odkrywamy w czasie przeprowadzanej przez nas analizy biznesowej i zapewniamy Ci dedykowaną konfigurację.

Indywidualne szkolenia dla Twojego zespołu, które pozwolą maksymalnie wykorzystywać nowe możliwości: otrzymujesz nie tylko dobre narzędzie, ale także wartościowy know-how, który pozwoli pracownikom zwiększać zysk Twojej organizacji.

Od 5 lat zajmujemy się przeprowadzaniem testów A/B dla największych firm w Polsce. Mamy na koncie ponad 150 testów A/B, które zwiększały przychody naszych Klientów nawet o 400%.

Dlaczego warto wybrać Conversion do wdrożenia lub audytu narzędzi do testów A/B?

Nie wdrażamy standardowych konfiguracji: każde narzędzie dopasowujemy do potrzeb Klienta, które poznajemy w czasie analizy biznesowej.

Dobieramy narzędzie tak, aby maksymalizować zwrot z inwestycji. Wybieramy narzędzie, które jest opłacalne z punktu widzenia Twojego biznesu i konfigurujemy je tak, aby generowało największe zyski.

Jesteśmy firmą z 5-cio letnim doświadczeniem w branży consultingowej i analitycznej. Łączymy te kompetencje z wiedzą w zakresie optymalizacji współczynnika konwersji, niezbędną do stworzenia instalacji dopasowanego narzędzia do testów A/B.

„Audyt procesu przeprowadzenia testów A/B w Oferteo wykazał kilka obszarów do poprawy. Sprawdzony został wykorzystywany przez nas skrypt losujący. Wsparcie Conversion było nieocenione także w zakresie analizy testów A/B: Pan Mariusz Michalczuk wskazał, jak poprawnie analizować wyniki i jak wyciągać z analizy najlepsze wnioski.”

Oferteo
Przemysław Dziemieszkiewicz
Oferteo

Wykorzystuj najlepsze narzędzia do testów A/B i zyskaj 100% gwarancji poprawności danych.
Skontaktuj się z nami już teraz!

Nie jesteś przekonany? Przeczytaj więcej

100% pewności, że wyniki testów A/B są poprawne

Bazujesz na poprawnych danych i masz pewność, że wdrażasz zmiany, które przyniosą Ci zysk

Niepoprawne wyniki testów mogą znacząco wpływać na współczynnik konwersji Twojego serwisu. Bazując na złych danych możesz ponieść straty wdrażając zmiany, które w rzeczywistości nie przyniosły wzrostu współczynnika konwersji, albo pomijać te, które mogłyby przynieść największy zysk. Poprawne dane to podstawa – zadbamy o to podczas Audytu narzędzi do przeprowadzania testów A/B.

Szybko i skutecznie rozpoczniesz przeprowadzanie testów A/B

Nie masz czasu na sprawdzanie i poznawanie narzędzi do testów A/B? Brakuje Ci kompetencji w zespole, aby przeprowadzić rzetelny audyt? My mamy w tym ogromne doświadczenie. Dzięki sprawnie przeprowadzonemu projektowi wdrożenia i konfiguracji wygenerujesz oszczędności. Każdy tydzień nieprzeprowadzania testów to potencjalne straty dla Twojej firmy. Zacznij czerpać zysk z procesu optymalizacji współczynnika konwersji jak najszybciej.

Ceneo

„Jestem przekonana, że zespół Conversion sprosta każdemu postawionemu przed nim zadaniu z obszaru analityki internetowej. Osoby tam pracujące mają bardzo szeroką wiedzę zarówno o narzędziach do przeprowadzania testów A/B, jak i o samej metodyce testowania” 

— Joanna Bilińska, Ceneo

Testy A/B to najlepszy sposób optymalizacji

  • serwisów e-commerce, w tym poszczególnych kroków koszyka
  • stron docelowych generujących leady
  • kampanii marketingowych, w tym kampanii mailingowych
  • aplikacji mobilnych
  • serwisów contentowych

Według raportu Conversion mniej niż 20% największych polskich serwisów wykorzystuje narzędzia do testów A/B

„Najbardziej zaskakujący jest fakt, że tak mało firm decyduje się na przeprowadzanie testów A/B. Jest to naprawdę szybki i tani sposób na zwiększenie efektywności kampanii. Dostępne w dzisiejszych czasach narzędzia, takie jak Optimizely, nie wymagają bardzo dobrej znajomości kodowania, a ich interfejsy graficzne umożliwiają tworzenie testów nawet mało zaawansowanym technicznie osobom.

Przy stronach docelowych nawet drobne zmiany tekstowe w nagłówkach i treści oferty mogą zapewnić duże, dwucyfrowe wzrosty. Chyba każdy z nas chciałby mieć 20% więcej leadów z kampanii – można oczywiście w tym celu zwiększyć budżet na sprowadzanie ruchu o 20%. Dlaczego jednak nie wykorzystać dużo tańszej alternatywy, którą są testy A/B? W ciągu trwającej miesiąc kampanii możemy przeprowadzić 2–3 testy, które mogą istotnie poprawić jej wyniki. Dodatkowo część z sukcesem przetestowanych zmian będziemy mogli wykorzystać w kolejnych kampaniach leadowych”.

–Paweł Ogonowski, Managing Partner of DA and CRO Departments

Czytaj pełny raport Conversion: Wykorzystanie narzędzi analityki internetowej

Otrzymujesz narzędzie, które jest w pełni dopasowane do Twojej organizacji

Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi do przeprowadzania testów A/B. My dobierzemy takie, które w najwyższym stopniu będzie spełniało oczekiwania Twojej organizacji i będzie dla Ciebie opłacalne. Nie wdrażamy standardowych narzędzi i pudełkowych konfiguracji – zawsze na pierwszym miejscu stawiamy rentowność Twojej organizacji.

Budujesz kompetencje swojego zespołu w zakresie efektywnego przeprowadzania i analizy testów A/B

Szkolimy Twój zespół z wykorzystania testów A/B i przekazujemy wiedzę potrzebną do rzetelnych analiz. Dzięki temu masz pewność, że w pełni wykorzystasz możliwości narzędzia do zwiększania zysków swojej organizacji i zmonetyzujesz projekt wdrożenia i audytu narzędzia do przeprowadzania testów A/B.

Chcesz stale zwiększać współczynnik konwersji swojej witryny i maksymalnie zwiększyć zysk z inwestycji w narzędzia do testów A/B? Rozpocznij pracę nad wdrożeniem procesu ciągłej optymalizacji konwersji w oparciu o testy A/B.

Chcesz aby Twoja organizacja korzystała z najlepszych na rynku narzędzi do testów A/B?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak twoja firma
może zyskać dzięki instalacji i odpowiedniej konfiguracji narzędzi do testów A/B.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016