Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

90% sukcesu w optymalizacji współczynnika konwersji to ludzie. Tylko odpowiedni know-how zapewni Ci oczekiwane rezultaty w postaci poprawy efektywności witryny.

Chcesz, aby Twój zespół systematycznie poprawiał współczynnik konwersji Twojej witryny i tym samym zwiększał zysk Twojej organizacji? Zapewnij mu odpowiednią wiedzę, tak aby zamiast przypadkowych działań był w stanie prowadzić efektywny, ciągły proces optymalizacji współczynnika konwersji i był w stanie poprawiać wyniki Twojego serwisu.

Jak wygląda przygotowanie warsztatów z optymalizacji współczynnika konwersji?

1

Analiza biznesowa

Poznajemy organizację pod kątem potrzeb i poziomu wiedzy na temat optymalizacji współczynnika konwersji.

2

Dedykowany program warsztatów

Przygotowujemy program warsztatów dopasowany do Twojej organizacji. Warsztaty prowadzone są na Twoim serwisie.

3

Warsztaty prowadzone przez praktyka

Szkolenia prowadzone są przez doświadczonego trenera i praktyka rynku w siedzibie Twojej firmy.

4

Opieka powarsztatowa

Następnie nawet do 14 dni po szkoleniu trener odpowiada na pytania uczestników dotyczące materiału wykorzystywanego na warsztatach.

W trakcie warsztatów uczestnicy pracują na komputerach i w grupach, a do ćwiczeń wykorzystują Twoje serwisy. Warsztaty prowadzone są w najbardziej efektywny sposób: w grupie nie przekraczającej 15 osób, maksymalnie 6 godzin warsztatów dziennie (plus 1,5 godziny przerwy). Warsztaty mogą trwać 1, 2 albo 3 dni.

Co Twoja firma zyska dzięki budowie kompetencji w zakresie optymalizacji współczynnika konwersji?

Praktyczna wiedza: uczestnicy warsztatów wykonują praktyczne zadania i uczą się jak wdrażać efektywny proces optymalizacji współczynnika konwersji na Twojej witrynie.

Maksymalny zwrot z inwestycji: Twoi pracownicy przełożą zdobytą wiedzę na zwiększenie zysków Twojej organizacji. W czasie szkolenie nauczą się technik, które wykorzystają w codziennej pracy.

Szkolenia szyte na miarę: dopasowujemy szkolenia do potrzeb Twojej organizacji zbadanych podczas analizy biznesowej i przygotowujemy unikalne szkolenie dla Twojej firmy.

Dbamy o Twój komfort: szkolenia prowadzone są w Twojej siedzibie w wybranym przez Ciebie terminie. Naszym priorytetem jest spełnienie Twoich oczekiwań wobec szkoleń.

Przeprowadziliśmy już 68 szkoleń dedykowanych oraz 9 edycji szkoleń otwartych. Jesteśmy doświadczonymi prelegentami oraz wykładowcami m.in w Szkole Głównej Handlowej, na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Wyższej Szkole Bankowej.

Dlaczego szkolenia organizowane Conversion spełnią oczekiwania Twojej organizacji?

Gwarantujemy najwyższą jakość: trenerzy Conversion to praktycy rynkowi, którzy posiadają także doświadczenie szkoleniowe, m.in. zdobyte w czasie prowadzenia szkoleń otwartych czy wykładów w Szkole Głównej Handlowej.

Oszczędzamy Twój czas i dopasowujemy się do Ciebie: nie tylko program warsztatów dopasowany jest do potrzeb Twojej organizacji. Szanujemy Twój czas i dopasujemy się do terminu, który najbardziej odpowiada Twojej firmie.

Od 5 lat prowadzimy projekty optymalizacji współczynnika konwersji: przekazujemy Twojemu zespołowi doświadczenie zdobyte podczas pracy dla największych marek oraz szeroką wiedzę.

„Szkolenie z optymalizacji współczynnika konwersji zostało przeprowadzone na najwyższym poziomie. Ogromne uznania dla prowadzącego – Pana Pawła Ogonowskiego, który swoją niebywałą wprost wiedzę z zakresu analityki internetowej potrafił przekazać w ciekawy i przystępny sposób”

iStore

 

Magdalena Pietrzak
platforma iStore, Grupa Allegro

Chcesz budować praktyczny know-how w zespole?

Skontaktuj się z nami, a porozmawiamy o najlepszych szkoleniach dedykowanych.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016