Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Proces Optymalizacji Współczynnika Konwersji w Twojej firmie w rękach ekspertów. Zapewnij swojej witrynie stały wzrost współczynnika konwersji. Większy zysk z miesiąca na miesiąc.

Chcesz wdrożyć efektywny proces zwiększania współczynnika konwersji, ale brakuje Ci zasobów w postaci kompetencji lub czasu? Chcesz rozwijać witrynę lub aplikację mobilną aby stale zwiększać jej skuteczność? Chcesz uzyskać najlepsze możliwe efekty w najkrótszym czasie i stale zwiększać współczynnik konwersji? Skorzystaj z doświadczenia i wiedzy ekspertów Conversion i wyoutsourcuj Dział Optymalizacji Współczynnika Konwersji.

W ramach projektu Program Optymalizacji Współczynnika Konwersji stworzymy zewnętrzny dział, który będzie zajmował się ciągłą optymalizacją Twojej witryny: analizą danych, wypracowaniem rekomendacji, poprawą witryny oraz przeprowadzaniem testów A/B. Wszystko po to, aby zwiększać współczynnik konwersji Twojej witryny.

Projekt trwa minimum 6 miesięcy i w tym czasie przeprowadzamy co najmniej 4 testy A/B. W trakcie całego projektu ściśle współpracujemy z Twoim zespołem, aby w pełni spełnić Twoje oczekiwania.

Jak wygląda Program Optymalizacji Współczynnika Konwersji?

1

Analiza biznesowa

Poznajemy potrzeby i oczekiwania Twojej organizacji w związku z procesem optymalizacji współczynnika konwersji.

2

Analiza danych ilościowych i jakościowych

Przeprowadzamy analizę danych ilościowych oraz szereg badań jakościowych, w tym ankiety, badania użyteczności czy analizę heatmap.

3

Audyt narzędzia do testów A/B

Przeprowadzamy audyt instalacji i konfiguracji narzędzia do testów A/B, które posiadasz bądź dobieramy odpowiednie narzędzie dla Twojego biznesu

4

Raodmapa

Tworzymy roadmapę uwzględniającą poszczególne etapy rozwoju serwisu oraz planujemy testy A/B.

5

Realizacja procesu

Analizujemy dane, tworzymy szkice i grafiki zmienionych wersji, przeprowadzamy testy A/B i na ich podstawie wdrażamy skuteczne zmiany.

6

Zarządzanie procesem

Zarządzamy procesem i zwiększamy współczynnik konwersji, realizujemy zlecenia ad-hoc oraz opiniujemy pomysły członków Twojego zespołu.

Jak Twoja firma zwiększy rentowność dzięki Programowi Optymalizacji Współczynnika Konwersji?

Przewaga konkurencyjna: ciągły, efektywny proces optymalizacji współczynnika konwersji sprawia, że Twoja organizacja staje się konkurencyjna. Nie czekasz z optymalizacją serwisu do kolejnego redesignu: stale poprawiasz jego skuteczność i poprawiasz rentowność swojej organizacji.

Maksymalny zysk z inwestycji: optymalizujesz i poprawiasz swój serwis na podstawie danych i zwiększasz współczynnik konwersji. Generujesz większe przychody swojego serwisu bez wydawania kolejnej złotówki na reklamę.

Oszczędność czasu i zasobów: nie marnujesz czasu na przeprowadzanie badań i przygotowywanie szkiców oraz testów A/B: my zajmujemy się realizacją całego procesu. Ty zyskujesz wzrosty współczynnika konwersji.

Zmiany oparte na danych: pracujemy na Twoich danych ilościowych i jakościowych. Poznajemy Twoich użytkowników i ich potrzeby. Nie przygotowujemy sztampowych projektów – z doświadczenia wiemy, że nawet najlepsze praktyki nie działają na wszystkich serwisach.

Zmiany witryny bez ryzyka: dzięki rzetelnym testom A/B masz pewność co do działania poszczególnych elementów witryny. Widzisz efekty naszej pracy czarno na białym.

Wiedza specjalistów z zakresu analityki internetowej i UX: Conversion Rate Optimizerzy to eksperci z zakresu analityki internetowej i User Experience, znający zagadnienia psychologii sprzedaży, których wiedza przełoży się na skuteczne rekomendacje dla Twojego serwisu.

Optymalizowaliśmy ponad 150 serwisów, stron docelowych, kampanii newsletterowych i aplikacji mobilnych. Zmiany wprowadzone w witryny przyniosły naszym Klientom wzrost współczynnika konwersji nawet o 400%.

Dlaczego warto wybrać Conversion do Programu Optymalizacji Współczynnika Konwersji?

Nad optymalizacją Twojej witryny pracują Conversion Rate Optimizerzy, którzy łączą umiejętności analizy danych z różnych narzędzi (zarówno ilościowych jak i jakościowych) z kompetencjami User Experience oraz znajomością technik psychologii sprzedaży.

Stawiamy na doskonałą komunikację: zespół projektowy składa się z analityków i Conversion Rate Optimizerów. Projekt prowadzony jest przez doświadczonego Project Managera, który koordynuje działania i ściśle współpracuje z zespołem w Twojej organizacji.

Posiadamy 5-letnie doświadczenie w projektach optymalizacji współczynnika konwersji. Zwiększaliśmy współczynnik konwersji w serwisach e-commerce, stronach docelowych, aplikacjach mobilnych czy serwisach contentowych.

„36% wzrostu współczynnika konwersji to dla nas bardzo satysfakcjonujący wynik. Jest to także dowód na konieczność prowadzenia nieustającej optymalizacji prowadzonych działań.”

credit-agricole-2


Damian Lüdke

Credit Agricole

Zobacz jak możemy zbudować zewnętrzny dział Optymalizacji Współczynnika Konwersji dla Twojej firmy.
Skontaktuj się z nami już teraz

Nie jesteś przekonany? Przeczytaj więcej

Wykorzystaj wiedzę ekspertów optymalizacji konwersji do zwiększania rentowności swojej organizacji.

Optymalizacja współczynnika konwersji to stały proces

Wiemy, jak przeprowadzać ciągły proces i dostarczać Ci rezultaty w postaci stałego wzrostu współczynnika konwersji.

Wykorzystanie ciągłego procesu to pewność, że Twój serwis będzie stale zwiększał rentowność i systematycznie się rozwijał. Gdy podnosisz współczynnik konwersji swojego serwisu od razu otrzymujesz wzrost sprzedaży generowanej przez Twoją witrynę lub zwiększasz liczbę zapytań sprzedażowych – bez zwiększania nakładów na pozyskiwanie ruchu.

W Programie Optymalizacji Współczynnika Konwersji otrzymujesz od nas gotowe rekomendacje, szkice i makiety. My zajmujemy się przeprowadzaniem procesu. Ty czerpiesz większy zysk.

credit-agricole-2

„36% wzrostu współczynnika konwersji to dla nas bardzo satysfakcjonujący wynik. Jest to także dowód na konieczność prowadzenia nieustającej optymalizacji prowadzonych działań.”
— Damian Lüdke, Credit Agricole

Jeżeli miesięczny przychód Twojego serwisu to 250 000 PLN, zwiększenie współczynnika konwersji o 5% zwiększy Twój zysk o 12 500 PLN. Jeżeli w skali roku testy przyniosą Ci wzrost średnio 5% miesięcznie, przychód w ostatnim miesiącu wzrośnie o 79,5%.

Optymalizacja Współczynnika Konwersji to Twoja przewaga konkurencyjna

Twoi konkurenci mogą wydawać kilkukrotnie więcej pieniędzy na sprowadzanie ruchu. Jednak nie jest to równoznaczne z osiąganiem większych zysków – sam fakt pozyskania większej liczby użytkowników nie oznacza, że będą oni częściej dokonywać konwersji i zwiększać sprzedaż. Ty dzięki testom A/B masz pewność, że systematycznie zwiększasz współczynnik konwersji i poprawiasz rentowność swojej organizacji.

Wśród 105 największych polskich serwisów jedynie 15% przeprowadza testy A/B. Polskie firmy powinny brać z nich przykład i tworzyć działy odpowiedzialne za optymalizację konwersji. Na Zachodzie wszyscy najwięksi gracze na bieżąco optymalizują i testują swoje serwisy. Polskie firmy powinny brać z nich przykład i tworzyć działy odpowiedzialne za optymalizację konwersji. Źródło: Raport: Wykorzystanie narzędzi analityki internetowej Conversion.

frisco-2

„Współpraca delikatesów Frisco z Conversion zaowocowała wzrostem współczynnika konwersji, który został potwierdzony testami A/B. Wynik jest dowodem na skuteczność zespołu, jednak na uwagę zasługuje także sposób, w jaki pracownicy podchodzą do realizacji zadań i pracy z klientem”
— Jakub Milewski, Frisco

Przeprowadzimy szereg badań, na podstawie których zwiększymy współczynnik konwersji Twojej witryny:

  • Badania użyteczności
  • Analizy jakościowe z wykorzystaniem heatmap i clickmap
  • Analizę heurystyczną
  • Analizę wąskich gardeł serwisu na podstawie danych ilościowych
  • Analizę segmentów użytkowników
  • Badania ankietowe
  • Ekspercką analizę stron docelowych i kampanii, które sprowadzają ruch na stronę

W jaki sposób eksperci Conversion zwiększą współczynnik konwersji Twojego serwisu, strony docelowej bądź aplikacji mobilnej?

1

Zbieramy dane z Twoich narzędzi analitycznych i jakościowych

Pierwszy krok procesu doskonalenia Twojej witryny ma na celu poznanie Twojego biznesu, zdefiniowanie Twoich konkurentów, a co najważniejsze zrozumienie Twoich użytkowników i ich motywów.

W trakcie pierwszego kroku przeprowadzamy szereg badań, ewaluacji heurystycznych i analiz, które mają na celu poznanie wyżej wymienionych obszarów:

  • analizujemy Twoją ścieżkę sprzedażową na stronie (od pozyskania klienta do jego prawdziwej wartości w czasie),
  • nie ograniczamy się do pracy jedynie na Twojej witrynie – przeprowadzamy testy użyteczności i ankiety by poznać problemy Twoich użytkowników (dlaczego nie chcą i dlaczego nie mogą konwertować),
  • ściśle współpracujemy z Twoim zespołem, aby prawdziwie zrozumieć Twój biznes, jego cele i możliwości.

2

Zaplanowanie usprawnień User Experience

Po wykryciu w pierwszym kroku obszarów, które można poprawić opracowujemy możliwe usprawnienia.

  • proponowanymi przez nas usprawnieniami mogą być różne rzeczy: od poprawy tekstów na stronie do budowy nowych, zaawansowanych mechanizmów,
  • priorytyzujemy zadania, by być pewnym, że na samym początku będziemy pracować nad szansami z największym potencjałem.

Przygotowanie projektów i dobór odpowiednich narzędzi

W tym kroku przygotowujemy nowe projekty elementów, które dadzą wzrost współczynnika konwersji.

  • w zależności od potrzeb i zasobów Twojej firmy współpracujemy z Twoimi designerami, copywriterami i deweloperami lub wszystko realizujemy własnymi środkami,
  • dobieramy odpowiednie narzędzia, które pozwolą przeprowadzić testy wprowadzanych w Twojej witrynie zmian, by mieć pewność, że wprowadzane usprawnienia są nimi w rzeczywistości.

3

Przedstawienie zaprojektowanych wersji prawdziwym użytkownikom

Nigdy nie zgadujemy i nie twierdzimy autorytatywnie, że proponowane przez nas zmiany zwiększą Twoją konwersję. Ocenić mogą to jedynie prawdziwi użytkownicy Twojej witryny. Właśnie dlatego wynik wprowadzanych ulepszeń sprawdzamy za pomocą testów porównawczych.

Wyłonienie zwycięskiej propozycji

  • Na podstawie wyników testów porównawczych podejmujemy decyzję o tym, która z propozycji ma najwyższy współczynnik konwersji.
  • Wyłoniona w ten sposób, zwycięska propozycja zostaje wprowadzona jako główna i przedstawiona wszystkim użytkownikom Twojej witryny.

4

Analiza wyników testów – co się sprawdza i dlaczego

Szóstym krokiem całego procesu jest analiza wyników testów w celu określenia elementów, które się sprawdziły oraz tych, które zawiodły nasze oczekiwania.

  • analiza wyników zapewnia możliwość wyciągnięcia wniosków odpowiadających na pytanie dlaczego dany element okazał się skuteczny,
  • wyciągnięte w ten sposób wnioski implementujemy przy kolejnych testach.

Dzięki analizie przeprowadzonej w tym kroku i wnioskach z niej płynących można ponownie przystąpić do kroku pierwszego. Wnioski pozwalają formułować nowe hipotezy, które należy przetestować.

Jak systematyczne zwiększanie współczynnika konwersji przełoży się na Twój biznes?

Wzrost współczynnika konwersji przekłada się bezpośrednio na przychód.

Pierwszym i najbardziej oczywistym powodem, dla którego należy poprawiać współczynnik konwersji jest to, że gdy podnosimy współczynnik konwersji o 50% sprzedaż generowana przez witrynę podnosi się o taką samą wartość.

Duża część Twojego przychodu trafia do zysku.

Gdy podnosisz współczynnik konwersji o 50% bardzo duża część dodatkowego przychodu trafia do zysku. Dzieje się tak, ponieważ znaczna część kosztów jest stałych. Tymi kosztami są koszty promocji czy koszty ogólne związane z prowadzeniem firmy (np. czynsz, elektryczność, telefony). Bardzo często podniesienie współczynnika konwersji o 50% całkowicie odmienia oblicze prowadzenia biznesu.

Chcesz stale zwiększać współczynnik konwersji przy wsparciu ekspertów?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak twoja firma może zyskać dzięki Programowi Optymalizacji Współczynnika Konwersji.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016