Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Nie pozwól, aby problemy lub trudne do przeskoczenia wyzwania hamowały proces zwiększania współczynnika konwersji Twojego serwisu bądź aplikacji mobilnej. Zaoszczędź czas i znajdź szybko najbardziej opłacalne rozwiązanie. Z pomocą najlepszych na rynku ekspertów. Od ręki.

Przedstaw nam swój problem. Znajdziemy najlepsze, najbardziej opłacalne rozwiązanie i zaaplikujemy je w możliwie najkrótszym czasie do Twojego biznesu. Wszystko w oparciu o naszą wiedzę z zakresu optymalizacji współczynnika konwersji i biznesu oraz 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów optymalizacji współczynnika konwersji.

Jak rozwiązujemy nietypowe problemy związane z optymalizacją współczynnika konwersji?

1

Analiza biznesowa

Przeprowadzamy analizę biznesową w trakcie której poznajemy problem. Następnie analizujemy efekty, które chcesz osiągnąć i ustalamy cel współpracy.

2

Harmonogram działań

Ustalamy plan działań. Zwykle analizujemy dane z narzędzi w poszukiwaniu rozwiązania, sprawdzamy poprawność gromadzonych danych, stawiamy hipotezy bądź przeprowadzamy testy.

3

Realizacja projektu

Realizujemy harmonogram działań ściśle współpracując z Twoją organizacją w poszukiwaniu najlepszego rozwiązania.

4

Skuteczne rozwiązanie

Adresujemy problem lub znajdujemy odpowiedź na pytanie i przedstawiamy efekty naszej pracy. Następnie proponujemy najbardziej opłacalne rozwiązanie.

Przedstaw nam swój problem lub ciężkie do przeskoczenia wyzwanie z zakresu optymalizacji współczynnika konwersji. Znajdź odpowiedzi na swoje pytania wykorzystując wiedzę i doświadczenie ekspertów z branży.

Odkrywaj nowe możliwości i doładuj danymi swój biznes. Nie pozwól, aby problemy hamowały rozwój Twojej organizacji – zaoszczędź czas i zasoby potrzebne na wygenerowanie rozwiązań.

Jesteśmy firmą doradczą: naszym celem jest rozwiązywanie problemów Klientów i rozwijanie ich organizacji. Od 5 lat napędzamy biznesy największych firm w Polsce danymi i zwiększamy ich zyski. Podczas projektów napotykaliśmy na nietypowe problemy i stawialiśmy czoła wyzwaniom analityki internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji.

Dlaczego warto skorzystać z pomocy i doradztwa konsultantów Conversion?

Innowacyjne i nietypowe projekty to nasza specjalność: każdy projekt to wyzwanie i działania szyte na miarę Klienta. Pracowaliśmy dla 30 branży. Analizowaliśmy wszystkie typy serwisów i kampanii marketingowych. Napotykaliśmy na setki wyzwań i problemów. Zawsze znajdujemy rozwiązanie.

Od 5 lat specjalizujemy się wyłącznie w analityce internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji. Przez ten czas wypracowaliśmy innowacyjne rozwiązania i zdobyliśmy wiedzę, którą przekuwamy w maksymalizację zysków z działalności on-line naszych Klientów. Znamy problemy branży i wiemy jak je adresować.

Jesteśmy ekspertami w zakresie analityki internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji. Doskonale znamy dostępne na rynku narzędzia. Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google Analytics i AT Internet. Pracownicy Conversion posiadają certyfikaty Google Analytics Individual Qualification oraz Digital Analytics Association.

„Conversion to prawdziwi pogromcy internetowych mitów. Z ogromną przyjemnością rekomenduję Conversion najbardziej wymagającym i oczekującym cudów realizowanych w trybie „na wczoraj”.

Answear
Justyna Dziegieć
Answear.com

Skontaktuj się z nami i znajdź rozwiązanie Twojego problemu z zakresu optymalizacji współczynnika konwersji.

Jakim przykładowym wyzwaniom stawialiśmy czoła, aby rozwinąć biznesy naszych Klientów?

Wyniki testów A/B nie osiągają odpowiedniego poziomu istotności statystycznej

Zbieranie rzetelnych danych to podstawa. Aby testy A/B stanowiły rzetelną podstawę do zmian w obrębie serwisu powinny osiągać co najmniej 90% poziom istotności statystycznej. W innym wypadku dane mogą być nieprawdziwe, a wdrożenie zmian w serwisie w oparciu o wynik testu może skutkować spadkami współczynnika konwersji.

Rekrutacja osoby, która obejmie dział Optymalizacji Współczynnika Konwersji

Optymalizacja Współczynnika Konwersji to nowa dziedzina i znalezienie specjalisty w tym zakresie jest dużym wyzwaniem. Jesteśmy w stanie wyselekcjonować i zweryfikować umiejętności poszczególnych osób. Dodatkowo możemy zająć się szkoleniem i procesem wdrożenia. Potrafimy wyłuskać prawdziwe talenty, których zatrudnienie zwiększy zysk Twojej firmy.

Doradztwo w zakresie negocjacji z Zarządem

Wiemy, jak udowodnić jak ważny jest ciągły proces optymalizacji współczynnika konwersji w organizacji i jak przekłada się na zysk. Często nasi Klienci mają problem z przekonaniem Zarządu w kwestii inwestowania w optymalizację współczynnika konwersji. Przeprowadzamy prezentacje i negocjacje z najważniejszymi osobami w organizacji i przekonujemy, dlaczego wdrożenie odpowiedniego procesu optymalizacji współczynnika konwersji to jedna z najbardziej opłacalnych inwestycji.

Masz specyficzny problem lub trudne wyzwanie z zakresu optymalizacji współczynnika konwersji?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016