Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Sam design nie sprzedaje. Wybierz Conversion Centered Design i skutecznie zmień swoją witrynę na podstawie rzetelnych danych. Zyskaj szkice i grafiki przygotowane przez ekspertów optymalizacji współczynnika konwersji i zwiększaj efektywność swojej witryny nawet o 400%.

Często projektowanie stron internetowych opiera się na intuicji. Graficy, projektanci czy agencje interaktywne skupiają się głównie na designie witryny.

My wiemy, że to co ładne, nie zawsze jest skuteczne. Priorytetem mają być Twoje cele biznesowe. Niezależnie, czy posiadasz serwis e-commerce, stronę docelową czy aplikację, ich design powinien skupiać się na zwiększaniu współczynnika konwersji i użyteczności serwisu. Twoja witryna ma przynosić zysk.

Planujesz przebudowę serwisu lub strony docelowej i chcesz, aby nowa wersja była bardziej skuteczna? Szukasz low-hanging fruits, które szybko zwiększą współczynnik konwersji Twojej witryny? Wykorzystaj dane ilościowe i jakościowe oraz doświadczenie ekspertów. Zyskaj grafiki zaprojektowane na podstawie rzetelnych rekomendacji analityków i Conversion Rate Optimizerów.

Jak wygląda projekt Conversion Centered Design?

1

Analiza danych ilościowych

Oceniamy główne segmenty, identyfikujemy wąskie gardła serwisu i oceniamy istotność zmian z biznesowego punktu widzenia Twojej organizacji.

2

Badania jakościowe

Przeprowadzamy badania ankietowe na różnych podstronach serwisu oraz dodatkowe badania jakościowe (nagrywanie sesji użytkowników, clickmapy, heatmapy).

3

Badania użyteczności

Przeprowadzamy badania użyteczności, podczas których zbieramy dane na temat serwisu od prawdziwych użytkowników.

4

Wypracowanie rekomendacji zmian

Na podstawie danych generujemy szereg rekomendacji zmian i nadajemy im priorytety według potencjału i czasu wdrożenia zmian.

5

Szkice i projekty graficzne nowej wersji witryny

Opracowujemy szkice nowej wersji witryny, poprawionej według rekomendacji oraz projekty graficzne na podstawie szkiców.

6

Dokumentacja techniczna

Spotykamy się i omawiamy opracowane projekty graficzne, a następnie tworzymy dokumentacje dla osób wdrażających nową wersję witryny.

Jak Twoja witryna zwiększy współczynnik konwersji dzięki projektowi Conversion Centered Design?

Witryna zaprojektowana, aby sprzedawać: efektem projektu są szkice i grafiki zmienionej wersji witryny, które są nie tylko ładne, ale także zaprojektowane na podstawie danych o Twoich użytkownikach. To wszystko sprawia, że Twoja strona docelowa, serwis czy aplikacja lepiej konwertuje.

Rekomendacje oparte na danych: pracujemy na Twoich danych. Poznajemy Twoich użytkowników i ich potrzeby. Nie przygotowujemy sztampowych projektów – z doświadczenia wiemy, że nawet najlepsze praktyki nie działają na wszystkich serwisach.

Oszczędność czasu i zasobów: my zajmujemy się przygotowaniem rekomendacji, szkiców oraz grafik. Otrzymujesz je od nas, wraz z instrukcją wdrożenia. Dzięki temu szybko wdrażasz zmiany, które zwiększają współczynnik konwersji Twojej witryny.

Kompleksowe badanie Twojego serwisu: analitycy internetowi przeprowadzają analizy danych płynących z narzędzia analitycznego. Dodatkowo gromadzimy dane jakościowe w postaci ankiet, heatmap i wielu innych narzędzi. Masz pewność, że kompleksowo badamy i oceniamy Twoją witrynę aby wypracować najlepsze rekomendacje.

Zaprojektowaliśmy szkice oraz grafiki dla ponad 150 serwisów, stron docelowych, kampanii newsletterowych i aplikacji mobilnych. Zmiany wprowadzone w witryny przyniosły naszym Klientom wzrost współczynnika konwersji nawet o 400%.

Dlaczego warto wybrać Conversion do projektowania szkiców i makiet w oparciu o dane?

Szkice projektują Conversion Rate Optimizerzy, którzy łączą umiejętności analizy danych z różnych narzędzi (zarówno ilościowych jak i jakościowych) z kompetencjami User Experience.

Jesteśmy ekspertami i doskonale znamy dostępne na rynku narzędzia analityczne i jakościowe. Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google Analytics, Optimizely i AT Internet.

Posiadamy 5-letnie doświadczenie w projektach optymalizacji współczynnika konwersji. Zwiększaliśmy współczynnik konwersji w serwisach e-commerce, stronach docelowych, aplikacjach mobilnych czy serwisach contentowych.

„36% wzrostu współczynnika konwersji to dla nas bardzo satysfakcjonujący wynik. Jest to także dowód na konieczność prowadzenia nieustającej optymalizacji prowadzonych działań .”

credit-agricole-2


Damian Lüdke

Credit Agricole

Zyskaj szkice i grafiki nowej wersji strony internetowej w oparciu o dane płynące z Twojego serwisu
Skontaktuj się z nami już teraz

Nie jesteś przekonany? Przeczytaj więcej

Zyskaj szkice i makiety, dzięki którym zwiększysz współczynnik konwersji

Szybko zyskujesz gotowe szkice i grafiki zaprojektowane wg metodyki Conversion Centered Design

Twoja zmieniona witryna jest nie tylko ładna i nowoczesna, ale także skuteczna. W oparciu o dane i doświadczenie projektujemy szkice i grafiki zmienionych wersje serwisów internetowych, stron docelowych, aplikacji mobilnych czy kampanii newsletterowych, które notują wyższy współczynnik konwersji.

Realizujesz cele biznesowe, które stawiasz przed swoją witryną

Szkice i grafiki projektujemy na podstawie danych, kładąc nacisk na realizacje najważniejszych celów biznesowych Twojej witryny, takich jak zwiększenie sprzedaży, zwiększenie średniej wartości zamówienia czy wzrost liczby leadów. Wiemy, jak zaprojektować witrynę, która najskuteczniej zwiększy rentowność Twojej organizacji.

Wykorzystujesz maksymalnie potencjał danych ilościowych Twojej organizacji do zwiększenia współczynnika konwersji

Przygotowujemy rekomendacje do stworzenia szkiców i grafik w oparciu o doświadczenie i twarde dane. Analizujemy dane płynące z Twojego narzędzia analitycznego, oceniamy segmenty użytkowników, identyfikujemy wąskie gardła oraz oceniamy istotność zmian z biznesowego punktu widzenia Twojej organizacji. Przekazujemy w Twoje ręce gotowy produkt, który zwiększy współczynnik konwersji Twojego serwisu.

Dzięki danym jakościowym dowiadujesz się co myślą Twoi użytkownicy i dopasowujesz serwis do ich potrzeb

Szkice i grafiki tworzone są w oparciu także o dane jakościowe. Przeprowadzamy badania użyteczności, wdrażamy narzędzia m.in. do tworzenia heatmap, tworzymy i analizujemy badania ankietowe – wszystko po to, aby wydobyć najlepsze hipotezy zmian i przenieść ja na szkice i grafiki dla Twojego serwisu.

Korzystasz z doświadczenia ekspertów, którzy zwiększali współczynnik konwersji serwisów internetowych nawet o 400%

Eksperci Conversion od 5 lat zwiększają współczynnik konwersji serwisów internetowych w oparciu o innowacyjną metodykę Conversion’s Funnel Model. Conversion Rate Optimizerzy to osoby, które łączą wiedzę z zakresu analityki z doświadczeniem projektowania User Experience. Mamy na koncie setki testów A/B. Stworzyliśmy kilkadziesiąt szkiców witryn. Wiemy, jak efektywnie poprawiać serwisy. Wszystko dla zwiększania zysków Twojej organizacji.

frisco-2

„Współpraca delikatesów Frisco z Conversion zaowocowała wzrostem współczynnika konwersji, który został potwierdzony testami A/B. Wynik jest dowodem na skuteczność zespołu, jednak na uwagę zasługuje także sposób, w jaki pracownicy podchodzą do realizacji zadań i pracy z klientem”
– Jakub Milewski, Frisco

Szkice i grafiki zmian w witrynie projektujemy na podstawie następujących badań:

  • Badania użyteczności
  • Analizy jakościowe z wykorzystaniem heatmap i clickmap
  • Analizę heurystyczną
  • Analizę wąskich gardeł serwisu na podstawie danych ilościowych
  • Analizę segmentów użytkowników
  • Badania ankietowe
  • Ekspercką analizę stron docelowych i kampanii, które sprowadzają ruch na stronę

Zamiast jednorazowych rekomendacji wolisz ciągły rozwój? Zacznij stale zwiększać współczynnik konwersji w ramach ciągłego procesu prowadzonego przez ekspertów. Sprawdź Program optymalizacji współczynnika konwersji.

Chcesz otrzymać gotowe szkice i makiety w oparciu o dane z Twojego serwisu?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jakie możliwości zwiększenia współczynnika konwersji daje Conversion Centered Design.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016