Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Wiedza i doświadczenie wzbogacone o szereg danych jakościowych i ilościowych. Zyskaj pewne rekomendacje, które przyniosą wzrost współczynnika konwersji Twojego serwisu nawet o 400%

Jednym z największych błędów podczas procesu optymalizacji współczynnika konwersji jest testowanie przypadkowych elementów. Skąd więc czerpać wiedzę, które obszary serwisu stanowią pole do optymalizacji? Jak stawiać dobre hipotezy zmian i rekomendacje, które przełożą się na zwiększenie współczynnika konwersji? Od czego rozpocząć poprawę serwisu?

Odpowiedź na te pytania dostarczy Ci kompleksowe badanie witryny. Zyskaj raport rekomendacji dla Twojego serwisu, strony docelowej czy aplikacji mobilnej, wypracowanych na podstawie wiedzy eksperckiej, wzbogaconej o analizę danych płynących z Twojego serwisu.

Jak wygląda badanie witryny pod kątem optymalizacji współczynnika konwersji?

1

Analiza danych ilościowych

Oceniamy główne segmenty, identyfikujemy wąskie gardła serwisu i oceniamy istotność zmian z biznesowego punktu widzenia Twojej organizacji.

2

Badania jakościowe

Przeprowadzamy badania ankietowe, badania użyteczności oraz zbieramy dane jakościowe  (clickmapy, heatmapy).

3

Analiza ekspercka

Zespół Conversion Rate Optimizerów, wykorzystując zebrane dane, przeprowadza analizę heurystyczną serwisu i wypracowuje rekomendacje zmian.

4

Wypracowanie rekomendacji zmian

Na podstawie danych generujemy szereg rekomendacji zmian i nadajemy im priorytety według potencjału i czasu wdrożenia zmian.

5

Profesjonalny raport

Dostarczamy raport, który zawiera dokładne wyniki analizy i konkretne rekomendacje zmian w Twoim serwisie.

6

Podsumowanie i omówienie zmian

Organizujemy spotkanie, na którym wspólnie z Twoim zespołem omawiamy poszczególne rekomendacje i odpowiadamy na Wasze pytania.

Jak Twoja firma zwiększy współczynnik konwersji dzięki badaniu witryny pod kątem optymalizacji współczynnika konwersji?

Rekomendacje oparte na danych: pracujemy na Twoich danych. Poznajemy Twoich użytkowników i ich potrzeby. Nie podsuwamy sztampowych rekomendacji zmian – z doświadczenia wiemy, że nawet najlepsze praktyki nie działają na wszystkich serwisach.

Kompleksowe badanie: analitycy internetowi przeprowadzają analizy danych ilościowych. Gromadzimy dane jakościowe w postaci ankiet, heatmap i wielu innych narzędzi. Masz pewność, że kompleksowo badamy i oceniamy Twoją witrynę aby wypracować najlepsze rekomendacje.

Priorytetyzacja i oszczędność czasu: otrzymujesz zestaw konkretnych rekomendacji razem z priorytetami. Wiesz, które zmiany są dla Ciebie najbardziej opłacalne i które przyniosą największy wzrost współczynnika Twojej witrynie przy najmniejszym wykorzystaniu zasobów.

Wiedza specjalistów z zakresu analityki internetowej i UX: Conversion Rate Optimizerzy to eksperci z zakresu analityki internetowej i User Experience, znający zagadnienia psychologii sprzedaży, których wiedza przełoży się na skuteczne rekomendacje dla Twojego serwisu.

Zbadaliśmy już ponad 150 największych polskich serwisów, mnóstwo aplikacji, mailingów i stron docelowych pod kątem optymalizacji współczynnika konwersji i wypracowaliśmy setki rekomendacji. Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie ekspertów do zwiększenia współczynnika konwersji swojej witryny nawet o 400%

Dlaczego warto wybrać Conversion do badania witryny pod kątem optymalizacji współczynnika konwersji?

Jesteśmy ekspertami i doskonale znamy dostępne na rynku narzędzia analityczne i jakościowe. Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google Analytics, Optimizely i AT Internet.

Oceny eksperckiej dokonują Conversion Rate Optimizerzy, którzy łączą umiejętności analizy danych z różnych narzędzi (zarówno ilościowych jak i jakościowych) z kompetencjami User Experience.

Posiadamy 5-letnie doświadczenie w projektach optymalizacji współczynnika konwersji. Zwiększaliśmy współczynnik konwersji w serwisach e-commerce, stronach docelowych, aplikacjach mobilnych czy serwisach contentowych.

„36% wzrostu współczynnika konwersji to dla nas bardzo satysfakcjonujący wynik. Jest to także dowód na konieczność prowadzenie nieustającej optymalizacji prowadzonych działań .”

credit-agricole-2


Damian Lüdke

Credit Agricole

Zyskaj skuteczne rekomendacje na podstawie analiz danych z Twojego serwisu.
Skontaktuj się z nami już teraz

Nie jesteś przekonany? Przeczytaj więcej

Zyskaj skuteczne rekomendacje i poprawiaj współczynnik konwersji

Otrzymujesz konkretne wskazówki optymalizacyjne, które poprawią współczynnik konwersji Twojego serwisu i zwiększą zysk Twojej organizacji.

Rezultatem badania witryny pod kątem optymalizacji współczynnika konwersji jest wypracowanie szeregu konkretnych rekomendacji. Dostajesz gotowe hipotezy, które stanowią bazę do testów i procesu ciągłego zwiększania optymalizacji współczynnika konwersji Twojego serwisu. Nie testujesz przypadkowych elementów. Nie ponosisz kosztów bezskutecznych testów, które nie przynoszą rezultatów.

Wykorzystujesz maksymalnie potencjał danych ilościowych Twojej organizacji do wypracowania najlepszych rekomendacji

Przygotowujemy rekomendacje w oparciu o doświadczenie i twarde dane. Analizujemy dane płynące z Twojego narzędzia analitycznego, oceniamy segmenty użytkowników, identyfikujemy wąskie gardła oraz oceniamy istotność zmian z biznesowego punktu widzenia Twojej organizacji.

Dzięki danym jakościowym dowiadujesz się co myślą Twoi użytkownicy i dopasowujesz serwis do ich potrzeb

Nasze rekomendacje opierają się także na danych jakościowych. Przeprowadzamy badania użyteczności, wdrażamy narzędzia m.in. do tworzenia heatmap, tworzymy i analizujemy badania ankietowe – wszystko po to, aby wydobyć najlepsze hipotezy zmian dla Twojego serwisu i tym samym zwiększyć współczynnik konwersji

Answear

„Projekt optymalizacji konwersji zrealizowany przez firmę Conversion na zlecenie ANSWEAR.com zakończył się pełnym sukcesem. Obiektywny test A/B wykazał, że przygotowana przez Conversion nowa ścieżka zakupowa okazała się być o 8,76% bardziej efektywna, niż jej wersja oryginalna – dokładnie o taką samą wartość wzrosną przychody sklepu ANSWEAR.com po wdrożeniu nowej ścieżki na stałe.”
— Justyna Dziegieć, ANSWEAR.com

W trakcie badania witryny pod kątem optymalizacji współczynnika konwersji przeprowadzamy między innymi następujące analizy:

  • Badania użyteczności
  • Analizy jakościowe z wykorzystaniem heatmap i clickmap
  • Analizę heurystyczną
  • Analizę wąskich gardeł serwisu na podstawie danych ilościowych
  • Analizę segmentów użytkowników
  • Badania ankietowe
  • Ekspercką analizę stron docelowych i kampanii, które sprowadzają ruch na stronę

Korzystasz z doświadczenia ekspertów, którzy zwiększali współczynnik konwersji serwisów internetowych nawet o 400%

Eksperci Conversion od 5 lat zwiększają współczynnik konwersji serwisów internetowych w oparciu o innowacyjną metodykę Conversion’s Funnel Model. Conversion Rate Optimizerzy to osoby, które łączą wiedzę z zakresu analityki z doświadczeniem projektowania User Experience. Mamy na koncie setki testów A/B. Wiemy, jak efektywnie poprawiać serwisy. Wszystko dla zwiększania zysków Twojej organizacji.

„Współpraca delikatesów Frisco z Conversion zaowocowała wzrostem współczynnika konwersji, który został potwierdzony testami A/B. Wynik jest dowodem na skuteczność zespołu, jednak na uwagę zasługuje także sposób, w jaki pracownicy podchodzą do realizacji zadań i pracy z klientem”

Wiesz, które rekomendacje są najbardziej opłacalne dla Twojej organizacji i najefektywniej zwiększą współczynnik konwersji Twojego serwisu

Przedstawionym rekomendacjom nadajemy priorytety. Wykorzystujemy ocenę dwuczynnikową, gdzie oceniamy potencjał wzrostu oraz trudność wdrożenia. Dzięki takiej priorytetyzacji wiesz, od jakich elementów zacząć testy A/B aby osiągnąć najlepsze rezultaty.

Dane płynące z Twojego serwisu to kopalnia wiedzy o użytkownikach. Wykorzystamy tę wiedzę aby stworzyć rekomendacje zmian w Twoim serwisie, które zwiększą współczynnik konwersji i wygenerują zysk Twojej organizacji.

Chcesz stale zwiększać współczynnik konwersji swojej witryny dzięki rekomendacjom opartym o dane i testom A/B? Rozpocznij pracę nad wdrożeniem procesu ciągłej optymalizacji konwersji w oparciu o testy A/B.

Chcesz otrzymać gotowe rekomendacje na podstawie danych?

Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o stworzeniu skutecznych rekomendacji na podstawie badania Twojej witryny.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016