Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Zyskaj dedykowane rekomendacje wypracowane przez ekspertów Optymalizacji Współczynnika Konwersji i zacznij od ręki, na ich podstawie zwiększać współczynnik konwersji Twojej witryny.

Potrzebujesz szybkich wskazówek do poprawy współczynnika konwersji swojej witryny? Dysponujesz ograniczonym budżetem, ale chcesz już teraz zacząć zwiększać zyski swojej organizacji?

Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie ekspertów Conversion i zyskaj szereg rekomendacji zmian i wskazówek optymalizacyjnych, które pomogą Ci rozwijać Twój serwis.

Jak wygląda analiza ekspercka Twojego serwisu w celu wypracowania rekomendacji zmian?

1

Analiza danych ilościowych

Oceniamy główne segmenty, identyfikujemy wąskie gardła serwisu i oceniamy istotność zmian z biznesowego punktu widzenia Twojej organizacji.

2

Analiza heurystyczna

Zespół Conversion Rate Optimizerów, wykorzystując zebrane dane, przeprowadza analizę heurystyczną serwisu i wypracowuje rekomendacje zmian.

3

Profesjonalny raport

Dostarczamy raport, który zawiera dokładne wyniki analizy i konkretne rekomendacje zmian w Twoim serwisie.

4

Podsumowanie i omówienie zmian

Organizujemy spotkanie, na którym wspólnie z Twoim zespołem omawiamy poszczególne rekomendacje i odpowiadamy na Wasze pytania.

Jak Twoja firma zwiększy współczynnik konwersji dzięki analizie heurystycznej serwisu?

Zestaw konkretnych rekomendacji, które poprawią współczynnik konwersji Twojej witryny: otrzymujesz rzetelne hipotezy zmian, które weryfikujesz później za pomocą testów A/B.

Satysfakcjonujące efekty w krótkim czasie: szybko otrzymujesz zestaw gotowych rekomendacji, których wdrożenie przyniesie wzrost współczynnika konwersji. Nie poświęcasz swoich zasobów do czasochłonnego tworzenia hipotez. Od razu testujesz dedykowane rozwiązania.

Rekomendacje poparte 5-letnim doświadczeniem: zwiększaliśmy współczynnik konwersji serwisów nawet o 400%. Wiemy, jakie rekomendacje zwiększą współczynnik konwersji Twojego serwisu

Wiedza specjalistów z zakresu analityki internetowej i UX: Conversion Rate Optimizerzy to eksperci z zakresu analityki internetowej i User Experience, znający zagadnienia psychologii sprzedaży, których wiedza przełoży się na skuteczne rekomendacje dla Twojego serwisu.

Od 5 lat specjalizujemy się w optymalizacji współczynnika konwersji. Przeprowadziliśmy ponad 90 projektów, w których zwiększaliśmy współczynnik serwisów naszych Klientów nawet o 400%. Wiemy, jak poprawiać serwisy internetowe, strony docelowe i aplikacje mobilne, aby przynosiły Twojej organizacji jeszcze większy zysk.

Jak Twoja firma może zwiększyć zysk dzięki poprawnym danym i odpowiedniej konfiguracji narzędzia analitycznego?

Jesteśmy ekspertami i doskonale znamy dostępne na rynku narzędzia analityczne i jakościowe. Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google Analytics, Optimizely i AT Internet.

Oceny eksperckiej dokonują Conversion Rate Optimizerzy, którzy łączą umiejętności analizy danych
z różnych narzędzi (zarówno ilościowych jak i jakościowych)
z kompetencjami User Experience.

Posiadamy 5-letnie doświadczenie w projektach optymalizacji współczynnika konwersji. Zwiększaliśmy współczynnik konwersji w serwisach e-commerce, stronach docelowych, aplikacjach mobilnych czy serwisach contentowych.

„36% wzrostu współczynnika konwersji to dla nas bardzo satysfakcjonujący wynik. Jest to także dowód na konieczność prowadzenie nieustającej optymalizacji prowadzonych działań.”

credit-agricole-2


Damian Lüdke

Credit Agricole

Chcesz rozpocząć optymalizację współczynnika konwersji na swojej witrynie i nie jesteś pewien, jakie stawiać hipotezy? A może przetestowałeś już większość elementów i szukasz kolejnych aby jeszcze bardziej zwiększyć współczynnik konwersji?

Zapewniamy wsparcie najlepszych na rynku ekspertów, którzy łączą wysokie umiejętności pracy z danymi z kompetencjami projektowania użyteczności i interakcji użytkownika z serwisem.

Chcesz wykorzystać doświadczenie ekspertów oraz dane płynące z Twojego serwisu do uzyskania jeszcze większych wzrostów współczynnika konwersji? Sprawdź Badanie Witryny pod kątem optymalizacji konwersji.

Chcesz szybko zyskać skuteczne rekomendacje zmian?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak możemy na podstawie analizy eksperckiej pomóc Ci zwiększać efektywność Twojej witryny.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016