Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »


21

Kwi 2011

Conversion na targach eHandlu

Już 20 maja zainteresowani usługami Conversion będą mogli porozmawiać z przedstawicielami firmy na targach eHandlu w Poznaniu. Dla odwiedzających stoisko Conversion, przygotowana została specjalna oferta. Więcej informacji na jej temat zostanie przekazanych w dniu targów.


28

Mar 2011

Podsumowanie pierwszej edycji szkoleń Google Analytics i Google Website Optimizer

W dniach 24-25 marca 2011 eksperci Conversion przeprowadzili szkolenia z wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer. Trenerzy Paweł Ogonowski i Mariusz Michalczuk przez ponad 13 godzin szkoleniowych przekazali uczestnikom wiedzę na temat wykorzystania narzędzi Google do zwiększania zysku generowanego przez ich strony internetowe. Szkolenia zostały objęte patronatem medialnym przez SEM Specialist, Dziennik Internautów oraz portal marketingowiec.pl Kolejne szkolenia z Google Analytics i Google…

Czytaj więcej


02

Mar 2011

Conversion dla centrumswiatla.pl

Conversion wspiera centrumswiatla.pl w zakresie optymalizacji konwersji. Centrumswiatla.pl to jeden z największych w Polsce sklepów internetowych z oświetleniem. 20 lat doświadczenia w sprzedaży oraz szeroka sieć dystrybucji gwarantują klientom obsługę na najwyższym pozimomie.


18

Sty 2011

Enzo z Conversion

17 stycznia 2011 została podpisana umowa partnerska pomiędzy Agencją interaktywną Enzo a Conversion. Współpraca zakłada wspólne prowadzenie projektów optymalizacji konwersji dla klientów firmy Enzo. Będą oni mogli także liczyć na pomoc Conversion w zakresie analityki internetowej. Usługi Conversion są idealnym uzupełnieniem dotychczasowej oferty Enzo. Dzięki tak kompleksowej ofercie klienci Enzo będą mogli zdobywać strategiczną przewagą na silnie konkurencyjnym rynku e-commerce.


02

Gru 2010

Conversion dla answear.com

Conversion wspiera wprowadzanie na rynek nowej marki e-commerce – answear.com, odpowiadając za analitykę internetową. Answear.com to pierwsza multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej. Połączenie nowoczesnego sklepu internetowego i bogatej części lifestylowej. Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest twórca sukcesu marek House i Mohito – Krzysztof Bajołek. Za techniczną stronę projektu odpowiada firma Media Ambassador (realizacje m.in. dla: Gazeta.pl, Empik, Grupa Żywiec, IBM Polska, Scan Holiday). Rozwiązania graficzne…

Czytaj więcej


19

Lis 2010

Bluerank z Conversion

W dniu 19 listopada została podpisana umowa partnerska pomiędzy Conversion a Bluerank. Dzięki współpracy obu firm, klienci Bluerank będą mogli korzystać z zaawansowanych rozwiązań analitycznych. Oferta Conversion obejmuje, także optymalizację konwersji. Dzięki tym projektom witryny klientów Bluerank, będą mogły zarabiać więcej, bez wydawania więcej na e-marketing.



Page 5 of 512345

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016