Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »


10

Kwi 2014

Skąpiec.pl usprawnia wdrażanie nowych rozwiązań emarketingowych i odciąża Dział IT dzięki Google Tag Manager

Utrzymanie wysokiego poziomu zbierania danych w ciągle zmieniającym się serwisie wymaga instalacji coraz nowszych kodów śledzących poszczególnych narzędzi. W Skąpiec.pl, podobnie jak w większości organizacji, było to zajęcie i tak przeciążonego pracą Działu IT. A co gdyby to Dział Marketingu czy Dział Analityki sam był w stanie wdrażać odpowiednie narzędzia i umieszczać kody na stronie, bez angażowania webmasterów? To właśnie rewolucja, którą ostatnio przeszedł Skąpiec.pl….

Czytaj więcej


28

Lut 2014

Conversion jest już Certyfikowanym Partnerem Google Analytics

Conversion dołączyło do grona certyfikowanych partnerów Google Analytics. Certyfikacja ma na celu wyłonienie partnerów, którzy prowadzą usługi analityki internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji według określonych standardów jakości Google. „Jesteśmy dumni, że dołączyliśmy do grona Certyfikowanych Partnerów Google Analytics. Status Partnera doskonale wpisuje się w długofalową strategie naszej firmy: od początku działalności kładliśmy nacisk na dostarczanie projektów na najwyższym poziomie merytorycznym. Cieszymy się, że zostaliśmy docenieni”…

Czytaj więcej


13

Sty 2014

Conversion członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej

Mamy przyjemność poinformować, że Conversion z dniem 8 stycznia 2014 zostało członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej. Czym jest Izba Gospodarki Elektronicznej? Izba Gospodarki Elektronicznej zrzesza największych graczy na rynku polskiego e-commerce i związanych z nim usług. Izba powstała po to, aby reprezentować interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce. Jednak jednym z głównych celów e-Izby jest wspieranie rozwoju całego rynku e-commerce: dzięki wykorzystaniu innowacji…

Czytaj więcej


27

Lis 2013

Conversion partnerem merytorycznym programu profesjonalista w eHandlu

Profesjonalista w eHandlu – edukacyjna siła synergii polskiego e-commerce “Profesjonalista w eHandlu” to odpowiedź Fundacji Polak 2.0 na problem braku wykwalifikowanej kadry, odpowiadającej za rozwój kanałów sprzedaży online po stronie e-sklepów i firm, które wykorzystują internet w sprzedaży. – W rozmowach z naszymi partnerami często przejawiał się problem braku wykwalifikowanej kadry w kontekście bariery dalszego rozwoju. Firmy przedstawiały sytuacje, według których łatwiej jest “podkraść” pracownika…

Czytaj więcej


14

Maj 2013

Case study: Jak firma Architekci Kariery zwiększyła przychody dzięki optymalizacji konwersji

Czy da się trwale zwiększyć liczbę zamówień i przychody, które generuje strona internetowa bez wzrostu miesięcznych wydatków na reklamę? Optymalizacja współczynnika konwersji daje takie możliwości. Dzięki zwiększonej efektywności stron internetowych można trwale zwiększyć generowane przez firmę przychody. Od zakończenia realizacji projektu optymalizacji współczynnika konwersji dla firmy Architekci Kariery minęło już kilka miesięcy. Można powiedzieć jedno — ze względu na niszową usługę oraz specyfikę procesu sprzedaży…

Czytaj więcej


21

Mar 2013

Zespół Conversion podniesie współczynnik konwersji serwisu yves-rocher.com.pl

Konsultanci Conversion rozpoczęli program optymalizacji witryny yves-rocher.com.pl – oficjalnego sklepu internetowego Yves Rocher Polska. Celem jest podniesienie współczynnika konwersji witryny – czyli sprawienie, aby większy niż obecnie odsetek osób odwiedzających serwis decydował się na złożenie zamówienia. Celem współpracy z Conversion jest podniesienie współczynnika konwersji naszego sklepu – to słowa Karola Bzymka, odpowiadającego za projekt po stronie Yves Rocher Polska – Wzrost współczynnika konwersji przełoży się…

Czytaj więcej


07

Mar 2013

Polska Agencja Prasowa szkoli się z analityki internetowej pod okiem konsultantów firmy Conversion

Konsultanci Conversion przeprowadzili trzy całodniowe szkolenia dedykowane dla pracowników Polskiej Agencji Prasowej, w trakcie których szkolili ich z obsługi aplikacji Google Analytics oraz DoubleClick for Publishers, a także z najefektywniejszych narzędzi i technik marketingu w wyszukiwarkach. To był strzał w dziesiątkę – to słowa Krzysztofa Arkuszewskiego, który koordynował organizację szkoleń po stronie PAP – Firma Conversion jako jedyna złożyła ofertę na przeprowadzenie szkoleń w formie…

Czytaj więcej


22

Sty 2013

Wyższe Szkoły Bankowe z dedykowaną instalacją Google Analytics

Wyższe Szkoły Bankowe wdrożyły nową, zoptymalizowaną wersję swoich serwisów internetowych. Zmiana ta ma zapewnić większą użyteczność serwisów tak obecnym studentom uczelni, jak i kandydatom w trakcie rekrutacji. Jedną z części wdrożenia było przygotowanie i wdrożenie dedykowanej instalacji Google Analytics. Ma ona zapewnić kompleksowy pomiar efektywności na skomplikowanej strukturze kilkunastu domen i subdomen, którymi dysponują uczelnie. Zlecenie zostało zrealizowane przez Conversion, którego zespół odpowiadał za analogiczny…

Czytaj więcej


26

Lis 2012

nazwa.pl wdraża szyte na miarę narzędzie analityczne

W celu budowy przewagi konkurencyjnej zespół nazwa.pl zdecydował się na zaawansowaną instalację narzędzia analitycznego do pomiaru efektywności serwisu. Rzetelne i kompletne dane pozwolą na pomiar i optymalizację prowadzonych działań e-marketingowych oraz ciągłe usprawnianie witryny. Do przeprowadzenia audytu i zaawansowanej konfiguracji Google Analytics wybrana została firma Conversion, która specjalizuje się w analityce internetowej. Od dawna korzystamy z Google Analytics, nie wyobrażamy sobie codziennej pracy bez danych,…

Czytaj więcej


29

Paź 2012

Konsultanci Conversion przetestowali nowy wygląd portalu Ceneo.pl

Zespół Conversion współpracował z właścicielami serwisu Ceneo.pl w zakresie niedawno zakończonych testów nowego wyglądu serwisu. W ramach tej współpracy, konsultanci Conversion opracowali specyfikację niestandardowego testu A/B oraz pomogli właścicielom portalu Ceneo.pl go przygotować i uruchomić. Współpraca pomiędzy Conversion, a serwisem Ceneo.pl była kontynuowana także w trakcie trwania testu i obejmowała bieżące wsparcie w zakresie jego prowadzenia, a także analizy danych. Wsparcie Conversion w zakresie przygotowania…

Czytaj więcej



Page 2 of 512345

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016