Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Od ponad 5 lat pomagamy firmom wykorzystywać dane pochodzące z kanałów cyfrowych do zwiększania rentowności ich organizacji

Z danych możesz dowiedzieć się wszystkiego o użytkownikach, którzy stykają się z Twoim przekazem on-line. My wiemy, jak zmieniać te dane w konkretne działania.

Pomogliśmy już ponad 170 firmom wykorzystywać dane z kanałów cyfrowych do podejmowania trafnych decyzji biznesowych. Wiemy, jak maksymalnie wykorzystać potencjał analityki internetowej. Z naszą pomocą, Twoja firma będzie podejmowała trafne decyzje biznesowe na podstawie danych i zwiększała sprzedaż bez wydawania kolejnej złotówki na reklamę.

Od początku działalności koncentrujemy się na strategii, projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań opartych o dane pochodzące z kanałów cyfrowych oraz optymalizacji współczynnika konwersji. Dzięki temu podejściu dostarczamy efekty projektów w wyższej jakości w najkrótszym możliwym czasie i potrafimy sprostać każdemu analitycznemu wyzwaniu.

Dlaczego warto z nami pracować?

Pomogliśmy ponad 170 firmom uzyskać ponadprzeciętne rezultaty maksymalizując ROI z działalności online

Łączymy zaawansowane umiejętności analityczne z kompetencjami w zakresie consultingu. Rozumiemy biznes. Wiemy, że dane i narzędzia mają przynosić wymierne korzyści. Wiemy, że analityka internetowa musi się monetyzować. Wiemy, że liczy się ROI. Dlatego przekładamy dane na działania, które zwiększają przychody i zyski.

Ponad 60% naszych projektów to kontynuacja współpracy z dotychczasowymi Klientami

Osiągamy wymierne wyniki: wskaźnik NPS oceniający satysfakcje naszych Klientów utrzymujemy na poziomie 9,2/10. Efektywność naszej firmy mierzymy w zyskach, które projekty przyniosły naszym Klientom. Dlatego nasi Klienci do nas wracają.

Dzięki efektywnym metodykom projektowym skracamy czas trwania projektu nawet o 15%

Project Managerowie, którzy dbają o dostarczenie efektów projektu są certyfikowani w zakresie innowacyjnej metodyki PMBOK (Project Management Body of Knowledge) Dzięki temu projekty prowadzone są na najwyższym poziomie: oczekiwane rezultaty osiągamy w najkrótszym możliwie czasie, wykorzystując efektywną metodykę prowadzenia projektów i zarządzania zasobami. Jesteśmy profesjonalistami.

Od 5 lat specjalizujemy się wyłącznie w analityce internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji

Jesteśmy pierwszą polską firmą o tak wąskiej specjalizacji.  Skupiając się tylko na tych dwóch obszarach, wypracowaliśmy innowacyjne rozwiązania oraz metodyki i zgłębiliśmy wiedzę, którą przekuwamy w maksymalizację zysków z działalności on-line naszych Klientów. Jesteśmy ekspertami.

Pracowaliśmy z ponad 170 firmami z Polski i świata. Oto niektóre z firm, które nam zaufały (sprawdź naszych klientów):

Poznaj nasz Zarząd:

Paweł Ogonowski
Managing Partner

Jestem pasjonatem optymalizacji  konwersji: łączę zamiłowanie do analizy danych ilościowych i jakościowych z umiejętnością projektowania badań marketingowych, wyniesioną ze studiów  na kierunku Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej. Uwielbiam testować i poprawiać komunikat marketingowy online, by przynosił on oczekiwane rezultaty.

Mariusz Michalczuk
Digital Analytics Expert

Zamiłowanie do analizy danych wyniosłem jeszcze ze studiów na kierunku metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne. Na studiach doktoranckich prowadzę badania  w zakresie ekonometrii stosowanej. Jestem wykładowcą studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej i na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

Jestem współzałożycielem i Partnerem Zarządzającym w Conversion. Od kilku lat biorę aktywny udział w rozwoju rynku analityki internetowej (jestem częstym prelegentem na konferencjach branżowych oraz autorem artykułów dotyczących roli analityki internetowej w firmie). Ukończyłem Szkołę Główną Handlową na kierunkach Zarządzanie oraz Finanse i Rachunkowość.

Mateusz Dałek
Head of Project Management

Interesuję się nowoczesnymi metodami gromadzenia i przetwarzania danych marketingowych oraz tym, jak powstałe
w ten sposób informacje można wykorzystać w działalności firmy. Szczególnie dużo uwagi poświęcam zagadnieniom związanym z analityką internetową, która moim zdaniem stanie się w najbliższej przyszłości dominującą dziedziną badań marketingowych.

Pracują dla Ciebie wyspecjalizowani eksperci

Stawiamy na wąskie specjalizacje naszych ekspertów. Dlatego projekty dla naszych Klientów prowadzą kompetentni Project Managerowie posiadający szeroką wiedzą biznesową, potwierdzoną certyfikacją z metodyki PMBOK.

W projektach analityki internetowej biorą udział Analitycy Internetowi, posiadający certyfikaty najważniejszych narzędzi analitycznych, m.in Google Analytics, SAS czy AT Internet.

Nad projektami optymalizacji współczynnika konwersji pracują Conversion Rate Optimizerzy, którzy łączą kompetencje analityków danych, specjalistów User Experience oraz doświadczenie w zakresie przeprowadzanie testów A/B.

Nasze kompetencje potwierdzają przede wszystkim wyniki uzyskane dla naszych Klientów — sprawdź historie ich sukcesu.

Chciałbyś dołączyć do naszego zespołu? Sprawdź aktualne oferty pracy

Masz pewność, że wykorzystujemy najnowsze rozwiązania

Branża internetowa zmienia się każdego dnia – dlatego trzymamy rękę na pulsie, śledząc najnowsze rozwiązania pojawiające się na całym świecie. Ciągle poszerzamy naszą wiedzę i uczymy się. Możesz mieć pewność, że zostanie ona zaimplementowana przy projekcie dla Ciebie.

Nasze kompetencje i konkretne umiejętności w zakresie wdrażania i prowadzenia zaawansowanych projektów z zakresu analityki internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji są doceniane. Jesteśmy certyfikowanymi partnerami narzędzi Google Analytics, AT Internet i Optimizely, a nasi konsultanci są członkami międzynarodowej organizacji Digital Analytics Association.

Przeczytaj historie sukcesów naszych Klientów i poradniki lub dowiedz się więcej o analityce internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji.

Jesteśmy certyfikowanymi partnerami:
Google Analytics Premium Reseller

Zobacz, jak wygląda nasza codzienna praca

Chcesz z nami współpracować i osiągać ponadprzeciętne rezultaty?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak twoja firma
może zyskać dzięki danym.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016