Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Nie marnuj kolejnej złotówki na inwestycje w kanały marketingowe, które nie przynoszą największego zysku dla Twojej organizacji. Optymalizuj źródła ruchu na podstawie danych i maksymalizuj ROI z każdej kampanii marketingowej.

Czy wiesz, że w Stanach Zjednoczonych organizacje wydają rocznie ponad 171 miliardów dolarów na pozyskanie ruchu? Jednak efektywność tych działań oscyluje w przedziale 3 -5%. Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną, nie zwiększając budżetu marketingowego? Odpowiedzią jest wdrożenie efektywnego procesu mierzenia efektywności źródeł ruchu i ich optymalizacja.

W Twojej organizacji wypracujemy proces, dzięki któremu będziesz mierzyć efektywność źródeł ruchu i optymalizować je dla uzyskania najlepszych rezultatów.

Jak wygląda projekt mierzenia efektywności źródeł ruchu i ich optymalizacji?

1

Analiza biznesowa

Poznajemy organizację i dowiadujemy się jakie dane są niezbędne do oceny i optymalizacji źródeł ruchu.

2

Audyt narzędzi

Poprawiamy konfiguracje i odpowiednio dostosowujemy śledzenie do zbierania niezbędnych danych.

3

Dedykowany schemat tagowania

Zapewniamy, że zbierane dane o kampaniach marketingowych będą poprawne i łatwe do analizy.

4

Szyty na miarę model atrybucji

Dzięki temu jesteśmy w stanie zmonetyzować poszczególne działania i ocenić ich efektywność na podstawie przychodu, który generują.

5

Ciągły proces w oparciu o analizę

Wdrażamy proces, oparty o zbieranie dobrych danych, analizę, rekomendacje i podejmowanie odpowiednich decyzji na ich podstawie.

6

Budowa know-how

Przeprowadzamy szkolenia i budujemy kompetencje analityczne w zespole, niezbędne dla osób, które odpowiadają za pozyskiwanie ruchu.

7

Audyt powdrożeniowy

Po upływie 6 miesięcy weryfikujemy i poprawiamy proces, który zaimplementowałeś w swojej organizacji.

Jak Twoja firma zwiększy ROI z prowadzonych kampanii marketingowych dzięki procesowi mierzenia źródeł ruchu i ich optymalizacji?

Maksymalny zwrot z inwestycji: przydzielasz budżet na te kanały, które przynoszą największy zysk i zwiększasz efektywność prowadzonych kampanii marketingowych, na przykład poprzez odkrywanie potencjału źródeł ruchu, które rozpoczynają ścieżkę zakupową użytkownika.

Optymalizacja poszczególnych źródeł ruchu:  optymalizujesz przekaz i kampanie marketingowe, aby stale poprawiać współczynnik konwersji i zwiększać zysk Twojej organizacji, efektywniej wykorzystując poszczególne kanały marketingowe.

Poprawne dane i opłacalne działania: szyty na miarę Twojej organizacji schemat tagowania zapewnia rzetelne dane. Na ich podstawie wyciągasz wnioski, które rozwijają Twoją organizację i pozwalają jeszcze efektywniej alokować budżet marketingowy.

Wyższy poziom analiz i jeszcze lepsze wnioski do optymalizacji: mierzymy zachowanie użytkowników pomiędzy różnymi urządzeniami, łącząc online i offline. Tworzymy dopasowane modele atrybucji oraz projektujemy marketing mix.

Weryfikacja pracy agencji / domu mediowego, która sprowadza ruch: dzięki analizie danych jesteś w stanie rzetelnie ocenić opłacalność pracy firmy, która zajmuje się pozyskiwaniem ruchu.

Kompetencje wewnątrz organizacji: przeprowadzamy szkolenia i budujemy know-how analityczny w Twoim zespole, niezbędny dla osób, które odpowiadają za pozyskiwanie ruchu.

Od 5 lat napędzamy danymi biznesy naszych Klientów i zwiększamy ich zyski z kampanii marketingowych dzięki analityce internetowej. Przeprowadziliśmy ponad 80 projektów wdrożeń analityki internetowej (w tym projektów optymalizacji źródeł ruchu) i pomogliśmy firmom podejmować trafne decyzje dotyczące osiągania najwyższych zysków z inwestycji w pozyskiwanie ruchu.

Dlaczego warto wybrać Conversion do mierzenia efektywności źródeł ruchu i ich optymalizacji?

Posiadamy kompetencje z zakresu modelowania ekonometrycznego: Mariusz Michalczuk, Digital Analytics Expert jest doktorantem Szkoły Głównej Handlowej w dziedzinie ekonometrii.

Nie zajmujemy się sprowadzaniem ruchu: jesteśmy obiektywnym podmiotem, który pozwala rzetelnie ocenić opłacalność sprowadzania ruchu za pomocą poszczególnych kanałów marketingowych.

Jako firma z 5-cio letnim doświadczeniem łączymy kompetencję analityczne z wiedzą z zakresu prowadzenia kampanii marketingowych i optymalizacji współczynnika konwersji, niezbędną do oceny efektywności źródeł ruchu.

„Firma Conversion to partner godny polecenia: na uwagę zasługuje przede wszystkim ogromny zasób wiedzy merytorycznej oraz – co kluczowe w przypadku branży consultingowej – umiejętność znajdowania odpowiedzi na biznesowe pytania”

Satoria
Marta Pawlak-Dobrzańska
Grupa Pracuj.pl

Chcesz zwiększyć ROI ze swoich kampanii marketingowych?
Skontaktuj się z nami już teraz!

Nie jesteś przekonany? Przeczytaj więcej

Optymalizuj źródła ruchu na podstawie danych i maksymalizuj ROI z każdej kampanii marketingowej

Weryfikujesz pracę agencji sprowadzającej ruch

Sprowadzenie ogromnego wolumenu ruchu na Twój serwis nie zwiększa zysku Twojej organizacji. To „Jakość” sprowadzanego ruchu (czyli to, jaki procent użytkowników dokona konwersji) ma największe znaczenie. Dzięki modelowaniu atrybucji sprawdzimy jak efektywnie działa agencja, z którą współpracujesz i jak jej kampanie marketingowe przekładają się na zysk Twojej firmy.

Optymalizujesz poszczególne źródła ruchu i zwiększasz ROI z działań marketingowych na podstawie twardych danych

Dzięki pogłębionej analizie wiesz, które kanały marketingowe mają największy potencjał. Kolejnym etapem projektu jest ich optymalizacja, aby zwiększyć zysk generowane przez poszczególne źródła ruchu. Pokażemy Ci jak poprawiać przekaz marketingowy, jak projektować kampanie i strony docelowe aby osiągać najlepsze wyniki.

Czy wiesz jak Twoje kampanie marketingowe działają na urządzeniach mobilnych? Dzięki analizie efektywności źródeł ruchu na różnych urządzeniach możesz optymalizować swoje kampanie i zwiększać zysk również w segmentach użytkowników tabletów i mobile.

Dopasowany schemat tagowania Mierzysz efektywność źródeł ruchu i podejmujesz decyzję dotyczące alokowania budżetu marketingowego na podstawie twardych danych.

  • 5 parametrów UTM do najefektywniejszego śledzenia kampanii
  • rzetelne dane na temat ruchu
  • możliwość porównywania danych w czasie
  • uporządkowane i łatwe do analizy dane
  • podstawa analiz kampanii marketingowych w Twojej organizacji

Proces mierzenie efektywności źródeł ruchu i jej optymalizacji to tylko jeden z elementów analityki internetowej w organizacji napędzanej danymi. Zobacz jak możemy pomóc Ci czerpać jeszcze więcej z analityki internetowej i zwiększać zysk Twojej organizacji w projekcie kompleksowego wdrożenia analityki internetowej.

Jak Twoja firma może zwiększyć zysk dzięki wdrożeniu procesu optymalizacji źródeł ruchu?

Inwestujesz w te kanały marketingowe, które przynoszą Twojej organizacji największy zysk

Standardowo Google Analytics przypisuje konwersję do ostatniego źródła. Tym samym możesz nie zauważać potencjału źródeł, które rozpoczynają ścieżkę zakupową użytkownika i nieefektywnie alokować budżet marketingowy. Tworzymy szyty na miarę Twojej organizacji model atrybucji, dzięki któremu jesteś w stanie zmonetyzować poszczególne działania marketingowe i ocenić ich efektywność na podstawie przychodu, który generują. Tym samym, efektywnie alokujesz budżet i zwiększasz ROI z działań marketingowych.

Zwiększasz współczynnik konwersji na każdym etapie procesu zakupowego użytkownika

Czy wiesz, które źródło najczęściej rozpoczyna ścieżkę do zakupu Twoich użytkowników? A które najczęściej zamyka konwersję? Analiza ścieżek wielokanałowych pozwala ocenić efektywność poszczególnych kanałów marketingowych i wykorzystywać maksymalnie potencjał źródeł ruchu na każdym etapie ścieżki użytkownika. Analiza ścieżek wielokanałowych pozwoli nie tylko inwestować w źródła, które sprowadzają najwięcej ruchu na Twój serwis, ale także zwiększać budżet na te kanały marketingowe, które mają najwyższy współczynnik konwersji.

Chcesz prognozować jaki zysk z inwestycji w każdego pozyskanego użytkownika uzyskasz w dłuższym okresie czasu? Zależy Ci aby Twój zespół miał odpowiednie kompetencje i dostarczał Ci rekomendacje dotyczące inwestycji w poszczególne kanały marketingowe w oparciu o rzetelne dane? Chcesz zweryfikować efektywność działań agencji, która zajmuje się sprowadzaniem ruchu na Twoją witrynę?

Stwórz proces optymalizacji źródeł ruchu wewnątrz swojej organizacji i zacznij zwiększać ROI z działań marketingowych. Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak możemy pomóc Ci mierzyć i optymalizować źródła ruchu.

Gotowy, aby zwiększać ROI z działań marketingowych w swojej organizacji?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak twoja firma
może zyskać dzięki wdrożeniu procesu optymalizacji źródeł ruchu.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016