Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Napotkałeś nietypowy problem z zakresu analityki internetowej? Niektóre z Twoich metryk gwałtownie spadają i chcesz szybko zminimalizować straty? A może potrzebujesz analizy skupień, zaprojektowania media mixu lub zbudowania modelu POEM, a nie posiadasz w zespole osoby o takich kompetencjach?

Nie pozwól, aby problemy lub trudne do przeskoczenia wyzwania hamowały rozwój Twojej organizacji. Zaoszczędź czas i znajdź szybko najbardziej opłacalne rozwiązanie problemu analitycznego. Z pomocą najlepszych na rynku ekspertów. Od ręki.

Jak rozwiązujemy nietypowe problemy związane z analityką internetową?

1

Analiza biznesowa

Przeprowadzamy analizę biznesową, w trakcie której poznajemy problem lub wyzwanie. Następnie analizujemy efekty, które chce osiągnąć nasz Klient i ustalamy cel współpracy.

2

Harmonogram działań

Ustalamy plan działań. Zwykle analizujemy dane z narzędzi analitycznych w poszukiwaniu rozwiązania, sprawdzamy poprawność gromadzonych danych, stawiamy hipotezy bądź przeprowadzamy eksperymenty.

3

Realizacja projektu

Realizujemy harmonogram działań ściśle współpracując z Twoją organizacją w poszukiwaniu najlepszego rozwiązania.

4

Skuteczne rozwiązanie

Adresujemy problem lub znajdujemy odpowiedź na pytanie i przedstawiamy efekty naszej pracy. Następnie proponujemy najbardziej opłacalne rozwiązanie.

Znajdź odpowiedzi na swoje pytania wykorzystując wiedzę i doświadczenie ekspertów z branży

Odkrywaj nowe możliwości i doładuj danymi swój biznes. Nie pozwól, aby problemy lub trudne do przeskoczenia wyzwania hamowały rozwój Twojej organizacji w dziedzinie analityki internetowej.

Jesteśmy firmą doradczą: naszym celem jest rozwiązywanie problemów Klientów i rozwijanie ich organizacji. Od 5 lat napędzamy biznesy największych firm w Polsce danymi i zwiększamy ich zyski. Podczas projektów napotykaliśmy na nietypowe problemy i stawialiśmy czoła wyzwaniom analityki internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji. Wykorzystaj nasze doświadczenie.

Jak Twoja firma może zwiększyć zysk dzięki poprawnym danym
i odpowiedniej konfiguracji narzędzia analitycznego?

Innowacyjne i nietypowe projekty to nasza specjalność: każdy projekt to wyzwanie i działania szyte na miarę Klienta. Pracowaliśmy dla 30 branży. Analizowaliśmy wszystkie typy serwisów i kampanii marketingowych. Napotykaliśmy na setki wyzwań i problemów. Zawsze znajdujemy rozwiązanie.

Od 5 lat specjalizujemy się wyłącznie w analityce internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji. Przez ten czas wypracowaliśmy innowacyjne rozwiązania i zdobyliśmy wiedzę, którą przekuwamy w maksymalizację zysków z działalności on-line naszych Klientów. Znamy problemy branży i wiemy jak je adresować.

Jako firma z 5-cio letnim doświadczeniem w branży konsultingowej łączymy kompetencje biznesowe z wiedzą z zakresu IT, niezbędną do stworzenia profesjonalnej instalacji narzędzi analitycznych.

„Conversion to prawdziwi pogromcy internetowych mitów. Z ogromną przyjemnością rekomenduję Conversion najbardziej wymagającym i oczekującym cudów realizowanych w trybie „na wczoraj”.

Answear
Justyna Dziegieć
Answear.com

Skontaktuj się z nami i znajdź rozwiązanie Twojego problemu z zakresu analityki internetowej.

Oto przykładowe wyzwania i problemy, które rozwiązywaliśmy u Naszych Klientów:

Identyfikowanie przyczyn i znajdywanie rozwiązań w przypadku spadku kluczowych metryk

W momencie, gdy organizacja odnotowuje straty w kluczowych dla siebie obszarach najważniejsza jest identyfikacja problemu i szybkie działanie. Stawiamy priorytet na znalezieniu rozwiązania i skupiamy się na minimalizowaniu strat. Możemy zacząć działać od ręki.

Przeprowadzanie nietypowych, zaawansowanych analiz

Nasi Klienci często potrzebują konkretnych typów analiz, aby posunąć swoje badania do przodu i znajdywać odpowiedzi na najważniejsze pytania biznesowe. Analitycy Conversion mają szerokie kompetencje – mamy wiedzę jak przeprowadzić i wykorzystać biznesowo analizę klastrów, analizę skupień czy modelowanie ekonometryczne.

Doradztwo w zakresie negocjacji z Zarządem

Potrafimy udowodnić jak ważna jest analityka internetowa w organizacji i jak przekłada się na zysk. Często nasi Klienci mają problem z przekonaniem Zarządu w kwestii inwestowania w analitykę internetową. Przeprowadzamy prezentacje i negocjacje z najważniejszymi osobami w organizacji i przekonujemy, dlaczego analityka internetowa to jedna z najbardziej opłacalnych inwestycji.

Gotowy stawić czoła specyficznym problem analityki internetowej?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak wspólnie możemy znaleźć rozwiązanie Twojego problemu.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016