Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Monitoruj na bieżąco Kluczowe Wskaźniki Efektywności. Zaoszczędź nawet 70% czasu poświęcanego na raportowanie. Wykorzystaj go na dużo bardziej efektywną analizę danych i optymalizacje swojej obecności on-line.

Czy jesteś w stanie zarządzać i podejmować trafne decyzje na podstawie wszystkich raportów, które dostarczają Ci narzędzia analityczne? Czy Twoja organizacja nie marnuje czasu na pracochłonne raportowanie, zamiast poświęcić go na dużo bardziej efektywne analizy?

Aby podejmować kluczowych decyzji i działania, osoby zarządzające potrzebują metryk i wizualizacji, które integrują dane z różnych narzędzi (nie tylko narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, ale także na przykład z systemów sprzedażowych CRM czy danych z narzędzi marketingowych). Kokpity menadżerskie to doskonałe rozwiązanie, które adresuje te potrzeby.

Jak wygląda proces wdrożenia kokpitów menedżerskich?

1

Analiza biznesowa

Poznajemy organizację i dowiadujemy się jakie są potrzeby i oczekiwania poszczególnych pracowników Działów oraz Zarządu.

2

Warsztaty KPI

Prowadzone przez doświadczonego Project Managera na podstawie metodyki Strategicznej Karty Wyników. W trakcie warsztatów wypracowane zostają kluczowe cele.

3

Dobór narzędzia

Wspólnie z osobami decyzyjnymi dobieramy narzędzie, które pozwoli w najlepszy sposób zaprezentować wybrane metryki i połączyć je z danymi z różnych źródeł.

4

Wdrożenie i konfiguracja narzędzia

Wspólnie z działem IT wdrażamy i konfigurujemy odpowiednie narzędzie do tworzenia kokpitów menedżerskich.

5

Indywidualne szkolenia

Twój zespół zostaje przeszkolony pod okiem trenerów Conversion z wykorzystania kokpitów menedżerskich dla potrzeb organizacji.

6

Opieka powdrożeniowa

Przez 6 miesięcy oferujemy wsparcie powdrożeniowe, w ramach którego udzielamy porad i wspieramy organizację w czerpaniu korzyści z kokpitów menedżerskich.

Jakie są Twoje korzyści z wdrożenia kokpitów menedżerskich?

Masz „pod ręką” dostęp do danych z różnych źródeł i narzędzi: narzędzia analityczne to za mało aby widzieć pełny obraz organizacji – osoby zarządzające potrzebują zintegrowanych danych z różnych źródeł aby podejmować decyzje i wyznaczać kierunki rozwoju.

Masz w jednym miejscu dostęp do najistotniejszych metryk: w dobie Big Data tylko uporządkowane i odpowiednio zwizualizowane dane dają możliwość podejmowania trafnych decyzji biznesowych oraz monitorowania stanu realizacji celów.

Oszczędzasz czas, który można przeznaczać na dużo bardziej efektywne analizy: Twoi analitycy nie marnują czasu na pracochłonne raportowanie i mogą przeznaczyć go na wyciąganie wniosków i stawianie rekomendacji, które rozwiną Twoją organizację.

Wyznaczasz najważniejsze wskaźniki realizacji celów Twojej organizacji: Twój zespół pod okiem doświadczonego Project Managera wypracuje najważniejsze wskaźniki, które będą odpowiadać Twoim celom biznesowym.

Od 5 lat napędzamy danymi biznesy naszych Klientów i zwiększamy ich zyski dzięki analityce internetowej. Przeprowadziliśmy ponad 80 projektów wdrożeń analityki internetowej (w tym kokpitów menedżerskich) i pomogliśmy firmom podejmować trafne decyzję i działania na podstawie metryk kluczowych dla ich organizacji.

Dlaczego warto wybrać Conversion do wdrażania kokpitów menedżerskich?

Jesteśmy ekspertami w zakresie analityki internetowej i doskonale znamy dostępne na rynku narzędzia do tworzenia kokpitów menedżerskich (takie jak BIME) oraz jesteśmy certyfikowanymi partnerami Google Analytics i AT Internet.

Przeprowadzamy warsztaty KPI zgodne z metodyką Strategicznej Karty Wyników (Balance Scorecard). Już ponad 70 firm skorzystało z naszych warsztatów i stworzyło dopasowane Kluczowe Wskaźniki Wydajności.

Jako firma z 5-cio letnim doświadczeniem w branży consultingowej łączymy kompetencje biznesowe z wiedzą z zakresu IT, niezbędną do stworzenia profesjonalnego narzędzia integrującego dane, jakim są kokpity menedżerskie.

„Zdefiniowanie kluczowych wskaźników sukcesu, powinno być obowiązkowym punktem wyjścia dla każdego biznesu, który tak jak nazwa.pl chce pracować w oparciu o dane.“

nazwa.pl
Kalina Pieciun-Regulska
Nazwa.pl

Zacznij podejmować szybkie i trafne decyzje na podstawie danych dzięki kokpitom menedżerskim.
Skontaktuj się z nami już teraz

Nie jesteś przekonany? Przeczytaj więcej

Zyskaj natychmiastowy dostęp do kluczowych metryk dzięki kokpitom menedżerskim.

Masz dostęp „pod ręką” do najważniejszych metryk w Twojej organizacji i szybko podejmujesz opłacalne decyzje biznesowe w oparciu o dane

Twoja organizacja ma dostęp do ogromnej ilości danych, które nie przekładają się na realne działania. Kokpity menedżerskie pozwalają uporządkować i zwizualizować najważniejsze metryki, co daje Ci możliwość monitorowania i kontrolowania Kluczowych Wskaźników Wydajności Twojego biznesu.

Poznaj historię Naszych Klienta:

Zarząd firmy jednego z naszych Klientów, mimo pełnego dostępu do Google Analytics, nie był w stanie efektywnie monitorować najważniejszych metryk w swojej firmie. Podstawowe raporty Google Analytics były dobrym wskaźnikiem realizacji celów dotyczących sprowadzania ruchu czy współczynnika konwersji w serwisie. Jednak Google Analytics nie prezentuje bezpośrednio wielu ważnych metryk z punktu widzenia zarządzania organizacją, takich jak na przykład Średnia Życiowa Klienta, która jest kluczowa dla alokowania budżetu marketingowego.

 Rozwiązaniem było stworzenie kokpitów managerskich, które zasilane były nie tylko danymi z Google Analytics, ale także zewnętrznymi źródłami danych, takimi jak CRM czy narzędzia do wysyłki newsletterów. Teraz Zarząd ma możliwość monitorowania kluczowych metryk i zgłaszania do analityka potrzeb szczegółowej analizy. I co najważniejsze: może podejmować trafne decyzje biznesowe i efektywne działania na podstawie danych przedstawionych w czytelny i jasny sposób.

Tauron

„Podjęcie współpracy z Conversion było bardzo dobrą decyzją. W naszej firmie mamy teraz prawidłowo skonfigurowane narzędzia oraz specjalne kokpity managerskie, które informują o zmianach Kluczowych Wskaźników Sukcesu (które zostały wcześniej wypracowane podczas warsztatów moderowanych przez Koordynatora Projektu).”
— Paweł Szczepaniec, TAURON Sp. z o.o

Nie tylko dane z narzędzi
analityki internetowej
Kokpity menedżerskie są zasilane zewnętrznymi źródłami danych i stanowią bazę do podejmowania decyzji na poziomie całej organizacji:

  • dane z social media, m.in Facebook, Twitter
  • dane z systemów sprzedażowych tj. CRM
  • dane z narzędzi marketingowych (np. narzędzi marketing automation)

Każda osoba w organizacji ma dostęp do kluczowych dla niej danych i może szybko reagować na zmiany w kluczowych metrykach

Na pewno w Twojej firmie innych danych z narzędzi analitycznych potrzebuje Dyrektor Marketingu, Analityk, Specjalista ds. SEM czy e-Commerce Manager. Dzięki kokpitom menedżerskim każda z tych osób będzie miała natychmiastowy dostęp do potrzebnych metryk. Tym samym na podstawie niezbędnych danych będzie mogła pracować dużo bardziej wydajnie: nie tracąc czasu na generowanie potrzebnych raportów.

Dostęp do kilku (bądź kilkunastu) niezbędnych metryk pozwala poszczególnym osobom, bądź działom, podejmować decyzję bez czasu potrzebnego na raportowanie. Z metryk dotyczących najbardziej kluczowych obszarów działania organizacji można wyciągać wnioski i podejmować działania, które zwiększą zysk organizacji.

Stworzenie kokpitów menedżerskich dla każdego Działu pozwala na szybkie reagowanie w sytuacji spadków poszczególnych wskaźników. W przypadku dużych firm spadek nawet w jednej metryce wiąże się ze stratami na poziomie tysięcy złotych, dlatego monitorowanie ich na bieżąco i podejmowanie akcji jest niezbędne.

Poznaj historię naszego Klienta

Dział Marketingu w organizacji naszego Klienta co raz częściej zgłaszał zapotrzebowanie na aktualne raporty i chciał systematycznie sprawdzać stopień realizacji kluczowych metryk. W rezultacie dużą część pracy jedynego analityka zajmowało raportowanie i przesyłanie informacji do Marketing Managera.

 W ramach projektu wspólnie z Klientem przeanalizowaliśmy potrzeby Działu Marketingu i stworzyliśmy dedykowane kokpity, które pozwalają na bieżąco monitorować i raportować kluczowe dane. Są to między innymi metryki efektywności poszczególnych źródeł ruchu czy dane dotyczące współczynnika odrzuceń.

 Czas zaoszczędzony na raportowaniu organizacja Klienta wykorzystuje na pogłębione analizy, które zapewniają dużo wyższe ROI.

Chcesz aby w Twojej organizacji najważniejsze osoby miały dostęp do kluczowych dla nich danych? Chcesz zmienić raportowanie w działania, oparte na analizie istotnych dla Twojego biznesu metryk? Chcesz monitorować stopień realizacji celów Twojej organizacji i szybko reagować na zmiany? Wykorzystaj kokpity menedżerskie i napędź swój biznes danymi.

Kokpity menedżerskie to tylko jeden z elementów analityki internetowej w organizacji napędzanej danymi. Zobacz jak możemy pomóc Ci czerpać jeszcze więcej z analityki internetowej i zwiększać zysk Twojej organizacji w projekcie Kompleksowego wdrożenia analityki internetowej.

Chcesz jeszcze lepiej zarządzać swoją organizacją i podejmować trafne decyzje?

Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak twoja firma
może zyskać wdrożeniu kokpitów menedżerskich.

Wypełnij formularz – oddzwonimy!

„Zadzwonię, aby porozmawiać z Tobą o potrzebach Twojego biznesu”

Mateusz Ogonowski
Managing Partner

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study
// 2 dpd testowe PO do wyrzucenia po 20.10.2016