Case study: 5 wyzwań analityki internetowej w limango.pl

Dowiedz się, jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej do rozwijania swojej organizacji.

Jak sprawić, żeby analityka internetowa nadążyła za szybko rosnącym, nieustannie zmieniającym się biznesem ecommerce i przynosiła wymierne zyski?

Odpowiedzią jest wdrożenie procesów i narzędzi analityki internetowej, które odpowiadają na konkretne potrzeby biznesu oraz budowa kompetencji analityki internetowej. Pobierz case study i sprawdź jak zespół Limango Polska stawił czoła 5 wyzwaniom analityki internetowej aby w pełni czerpać z potencjału wykorzystania danych w organizacji

Sprawdź jak zadbano o poniższe obszary:

  • poprawność danych
  • samodzielna analityka
  • usprawnienie procesu wdrożeń
  • mierzenie sukcesu
  • reagowanie na zmiany w biznesie

Case study to duża dawka wiedzy na temat analityki internetowej: aż 12 stron opisujących poszczególne obszary analityki internetowej na serwisie limango.pl Wypełnij formularz i pobierz swoją kopię już teraz!

Pobierz case study

„Pierwszym krokiem w realizacji długofalowej strategii rozwoju kompetencji analityki biznesowej było zaproszenie do współpracy w 2013 roku firmy Conversion. Postanowiliśmy, że chcemy osiągnąć stan, w którym zamiast mówić, że „sprzedaliśmy wczoraj 200 par butów dziecięcych”, będziemy mogli powiedzieć, że „sprzedamy pojutrze do południa 200 par butów dziecięcych w Warszawie”. Przez ostatnie dwa lata dokonaliśmy ogromnego postępu w zakresie analityki, lecz zdajemy sobie sprawę, że przed nami jeszcze dużo pracy”

Martin Solarski, CEO Limango Polska.

Conversion | Rzymowskiego 31, 02-697 Warszawa | Telefon: +48 22 349 26 35 | E-mail: kontakt@conversion.pl

© 2015 CONVERSION.  Polityka prywatności