Szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Konwersji 13-16 marca 2017, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

O nas

Nasze umiejętności zdobyliśmy, a następnie rozwinęliśmy, podczas realizacji różnorodnych projektów z zakresu analityki internetowej i optymalizacji konwersji. Aby nasze działania przynosiły skutek przeczytaliśmy setki postów na zagranicznych i polskich blogach oraz kilkanaście książek na temat analityki internetowej i optymalizacji konwersji – w zasadzie cały czas poszerzamy naszą wiedzę, ponieważ tego wymaga od nas specyfika branży, w której działamy.

Ten blog stworzyliśmy dla wszystkich osób, które podobnie jak my są zainteresowane zagadnieniami związanymi z analityką internetową i optymalizowaniem witryn internetowych pod konwersję. Mamy nadzieję, że znajdą one tutaj wiele przydatnych oraz inspirujących informacji :)

jkisiolekjkisiolek
MariuszMariusz
To właśnie on odpowiada za wdrażanie analityki internetowej u naszych klientów. Skończył Szkołę Główną Handlową na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne. Walczy obecnie o tytuł doktora :) Często możecie poczytać jego artykuły na naszym blogu oraz w prasie branżowej. Aaa.. coś jeszcze – Mariusz pilnuje by praca projektowa szła zgodnie z harmonogramem, i właśnie dlatego wszyscy tak bardzo go lubimy.
PawełPaweł
Paweł optymalizuje konwersję, szkoli, wdraża analitykę i dodatkowo zajmuje się marketingiem w Conversion. Jednak przede wszystkim Paweł jest nieskończoną kopalnią pomysłów, które napędzają naszą firmę. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie. Możecie przeczytać całą masę artykułów, które napisał oraz posłuchać go na konferencjach branżowych.
ElżbietaElżbieta
Ela nie tylko dużo gada, ale także dużo pisze. Dlatego w Conversion odpowiada za PR i Marketing, i to ona sprawuje pieczę nad naszym blogiem. Ma milion pomysłów na minutę, o których koniecznie i natychmiast musi komuś opowiedzieć. W życiu prywatnym, podobnie jak w pracy, nie znosi nudy i … ciszy :)
MateuszMateusz
Mateusz codziennie pracuje nad tym, aby współczynnik konwersji na stronach naszych klientów był jak największy. Ukończył Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej. Interesuje się nowoczesnymi metodami gromadzenia i przetwarzania danych marketingowych oraz tym, jak powstałe w ten sposób informacje można wykorzystać w działalności firmy. Swoimi przemyśleniami chętnie dzieli się na naszym blogu ☺
MateuszMateusz
Mateusz zna wszystkich naszych Klientów, ponieważ to właśnie on opowiada za to, żebyśmy zawsze mieli wystarczającą ilość projektów do wykonania. Kilka lat pracy w branży konsultingowej i ukończone studia w Szkole Głównej Handlowej nauczyły go, że każde działanie podejmowane w realnym biznesie musi mieć podstawę w danych. Kocha rower, gitarę i kluski. I naszego bloga.
SylwiaSylwia
Sylwia ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Finanse i Bankowość. Po studiach zdobywała doświadczenie w branży internetowej na rynku malezyjskim. Dla Sylwii każdy projekt jest nowym wyzwaniem, dlatego stara się dla każdego klienta wypracować niepowtarzalne rozwiązanie, które będzie odpowiadało jego unikalnym potrzebom. Uwielbia dalekie podróże (może dlatego ostatnie trzy lata spędziła w Azji), kuchnię azjatycką i nurkowanie.
DorotaDorota
BognaBogna
Bogna pracując z klientami, poznaje ich modele biznesowe od podszewki, dzięki czemu wie jak najskuteczniej zoptymalizować współczynnik konwersji i ich usatysfakcjonować. Ukończyła studia International Business w Szkole Głównej Handlowej, zdobywając jednocześnie doświadczenie w firmie doradczej. W wolnych chwilach gotuje przysmaki kuchni włoskiej i ogląda filmy z całego świata.
DamianDamian
Damian odpowiada za szkicowanie oraz testowanie nowych rozwiązań na stronach internetowych naszych klientów. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Finanse i Rachunkowość, a niebawem dołoży do tego dyplom z Zarządzania. Wpisy na blogu Conversion to pochodna jego wieloletniego zainteresowania dziennikarstwem. W wolnych chwilach ugania się za piłką na warszawskich orlikach.
KarolKarol
Karol na co dzień zajmuje się analizą danych. Wie jak wyciągnąć z nich jak najwięcej i jak przekuć je na rekomendacje dla naszych Klientów. Karol lubi uczyć się nowych rzeczy. Na szczęście w przypadku analityki internetowej ma ogromne pole do popisu i może śmiało zgłębiać wiedzę, którą implementuje później w projektach :) Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej. W wolnych chwilach gotuje.
DawidDawid
Dawid każdego dnia odpowiada w Conversion za techniczną stronę wdrażania analityki internetowej u naszych klientów. Jest absolwentem wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Lubi angielski futbol, podróże w rejony (sub)arktyczne i (od niedawna) żeglowanie.
jsynowiecjsynowiec
MarcinMarcin
W Conversion zajmuje się marketingiem, organizuje szkolenia otwarte i wspiera działania sprzedażowe. Student pierwszego roku studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej na kierunku E-biznes. Prywatnie ogromny fan muzyki i gitary.
Agnieszka FluderAgnieszka Fluder
Bartosz MozyrkoBartosz Mozyrko
Bartosz jest CEO w UsabilityTools, firmie B2B SaaS, która pomaga biznesom optymalizować strony internetowe pod kątem współczynnika konwersji i user experience. Ma ponad 8 lat doświadczenia jako UX Researcher. Specjalizuje się w zdalnym testowaniu zachowań użytkowników oraz obrazowaniu danych (Visual Analytics).
EwaEwa
Ewa w Conversion zajmuje się administracją, realizacją projektów marketingowych oraz wsparciem sprzedaży. Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego na kierunku Administracja. Prywatnie miłośniczka muzyki, śpiewu i filmu.
x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study