06

Gru 2016

Jak efektywnie wykorzystać ankiety do zwiększania konwersji

Badania ankietowe to jedna z najbardziej wartościowych metod pozyskiwania danych jakościowych. Dzięki nim wiesz, dlaczego użytkownicy trafili na Twoją stronę, czego szukali i czy napotkali problemy w drodze do celu. Z tego artykułu dowiesz się jak efektywnie wykorzystać ankiety w procesie optymalizacji konwersji. Nie zwlekaj zatem z lekturą ;) 1. Ankiety na stronie internetowej Prostota to klucz. Jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć, zapytaj bezpośrednio o…

Czytaj więcej


22

Lis 2016

Jak poprawić konwersję z pomocą badań użyteczności i wywiadów z handlowcami

Przez ponad 6 lat zajmujemy się projektami optymalizacji współczynnika konwersji dla naszych klientów z różnych branż. Mamy świadomość, że dane ilościowe nie wystarczają do opracowania efektywnych hipotez do testów A/B. Żadna analiza ilościowa nie podpowie Ci dlaczego użytkownik podjął konkretną akcję na stronie, jakie były jego motywy czy wątpliwości. W tym momencie do akcji muszą wkroczyć dane jakościowe. W pierwszym artykule z cyklu o wykorzystaniu…

Czytaj więcej


09

Lis 2016

Infografika: Trendy e-commerce 2017

Niedawno opublikowaliśmy darmowy raport na temat trendów e-commerce w roku 2017 i opinii ekspertów z branży na ich temat. Udało nam się przygotować infografikę na jego podstawie. Mamy nadzieję, że Wam się spodoba! Chcesz dowiedzieć się więcej? Pobierz pełny raport za darmo i przygotuj swój sklep internetowy na nadchodzące wyzwania!


18

Paź 2016

4 sposoby na poprawę checkoutu na etapie podawania danych

Klienci uciekają na etapie podania danych? Sprawdź, jakie 4 elementy możesz poprawić w swoim e-commerce, żeby to szybko zmienić. Do tej pory pracowaliśmy przy optymalizacji grubo ponad 100 witryn. Rekomendacje zmian zawsze wypracowujemy na podstawie analizy danych. Jako, że nie ma dwóch dokładnie takich samych witryn, na których byliby tacy sami użytkownicy, to rekomendacje pomiędzy witrynami różnią się. Niemniej bardzo często przewijają się 4 rekomendacje…

Czytaj więcej


12

Paź 2016

Darmowy raport: trendy e-commerce 2017 i opinie 10 ekspertów na ich temat

Rok 2017 zbliża się wielkimi krokami. Jakie zmiany przyniesie w branży e-commerce? Dokładnie to pytanie zadaliśmy 10 ekspertom z branży, a następnie dołożyliśmy do puli wypowiedzi swoją cegiełkę i przekuliśmy całość w raport, dzięki któremu lepiej przygotujesz swój sklep internetowy na nadchodzące wyzwania. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co mają do powiedzenia eksperci na temat najważniejszych trendów na rynku e-commerce w 2017 roku. Możesz również już…

Czytaj więcej


31

Sie 2016

Poradnik: 6 najważniejszych trendów na rynku e-commerce w 2017 roku

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo szybko, co niesie za sobą gwałtowne zmiany. Musisz nadążać za najnowszymi trendami, żeby dotrzymywać kroku konkurencji i z powodzeniem walczyć o kolejny kawałek tortu. Aby Ci to umożliwić, opublikowaliśmy poradnik, który jest wypadkową wnikliwej obserwacji branży e-commerce, wniosków wyciągniętych ze współpracy z naszymi klientami oraz wieloletniego doświadczenia. Bezpłatny poradnik składa się z opisu 6 najważniejszych trendów na rynku e-commerce w roku 2017. Dowiesz…

Czytaj więcej


20

Lip 2016

Darmowy poradnik: 10 ukrytych funkcjonalności Google Analytics, które podwoją Twoje przychody

Przez ponad 5 lat udało nam się zdobyć bezcenne doświadczenie, którym chętnie się z Tobą dzielimy. Tym razem przekuliśmy naszą wiedzę na temat Google Analytics w obszerny poradnik, który zawiera unikatowe wskazówki w kontekście poprawy analiz danych i optymalizacji konwersji. Poradnik składa się z trzech ostatnich wpisów na naszym blogu i został poszerzony o jedno zagadnienie. Złożyliśmy nasze artykuły w poradnik, abyś mógł w wygodnej formie pobrać…

Czytaj więcej


06

Lip 2016

Jak poprawić współczynnik konwersji w sklepie internetowym – 4 sprawdzone metody

Masz już dość oklepanych metod poprawy konwersji znalezionych w sieci? Przygotuj się na garść świeżych pomysłów :) W tym artykule przedstawię Ci 4 sprawdzone metody, które przez lata przyniosły wzrosty współczynnika konwersji wielu naszym klientom. Jestem przekonany, że w przypadku Twojego sklepu internetowego nie będzie inaczej! 1. Szybkość witryny jest zabójcą konwersji Co: znalezienie najwolniejszych stron (zabójców współczynnika konwersji) Przykładowa hipoteza: poprawa szybkości witryny podniesie współczynnik konwersji w sklepie…

Czytaj więcej


22

Cze 2016

3 sposoby na natychmiastowe zwiększenie efektywności strony internetowej

Przez ponad 5 lat współpracy z licznymi klientami nauczyliśmy się, że nie istnieją strony internetowe, na których nie można nic poprawić. Jeśli myślisz, że Twoja witryna jest idealna – jesteś w błędzie! W tym artykule pokażę Ci, jak wykorzystać możliwości Google Analytics do optymalizacji Twojej strony internetowej. Poznaj 3 proste sposoby na zwiększenie efektywności strony internetowej i wykorzystaj je w praktyce najszybciej jak to możliwe….

Czytaj więcej


08

Cze 2016

Jak wykorzystać Google Analytics do śledzenia formularzy i przewijania strony w celu zwiększenia efektywności witryny

Skrupulatne mierzenie zachowania użytkowników na Twojej stronie jest kluczowe, jeśli chcesz uzyskać odpowiedź na pytanie, w których miejscach powinieneś rozpocząć optymalizację witryny. W tym artykule przedstawię dwie ukryte funkcjonalności Google Analytics, które pomogą Ci zwiększyć współczynnik konwersji i zaangażowanie użytkowników, a także zredukować współczynnik odrzuceń. Dowiedz się, jak śledzić zaangażowanie użytkowników na Twojej stronie oraz jak mierzyć interakcje między użytkownikami a formularzami i wypracuj rekomendacje…

Czytaj więcej



Strona 1 z 2012345...1020...Ostatnia »

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study