Praktyczne szkolenia z Google Analytics 26-28 maja 2015, WARSZAWA

Zarejestruj się już dziś »

Nowość: Szkolenie z Google Tag Manager


09

kwi 2015

Jak zminimalizować ryzyko nietrafionych decyzji biznesowych dzięki poprawnym danym?

Trafne decyzje biznesowe można podejmować tylko w oparciu o rzetelne dane. Opierając się na błędnych danych możesz nie tylko nie wykorzystywać w pełni możliwości rozwoju Twojej organizacji – ale także podejmować zupełnie nieskuteczne działania, które narażają Twoją firmę na straty. Jakie są główne przyczyny złej jakości danych w organizacji? Zagrożenie #1 – Brak kompetencji Czynnikiem, który potęguje zagrożenia płynące z posiadania danych słabej jakości jest…

Czytaj więcej


02

kwi 2015

Próbkowanie danych w Google Analytics

Big Data to dzisiaj bardzo popularny termin. Internet jest niesamowicie mierzalnym medium, przez co dysponujemy morzem danych. Co to w rzeczywistości oznacza dla naszych narzędzi analitycznych–w szczególności dla Google Analytics? Na pewno część z Was spotkała się w swojej pracy z Google Analytics z informacją o próbkowaniu danych. Przy korzystanie z bardziej zaawansowanych analiz (np. z wykorzystaniem wymiarów dodatkowych lub segmentów zaawansowanych) na pasku funkcjonalnym…

Czytaj więcej


24

mar 2015

Śledzenie mailingów za pomocą Measurement Protocol

Problem U jednego z naszych Klientów system obsługujący wysyłkę newsletterów nie posiadał systemu raportowania danych takich jak Open Rate (OR) czy Click Through Rate (CTR). Naszym celem współpracy z IT klienta było stworzenie rozwiązania umożliwiającego raportowanie tych danych oraz przekazanie ich do konta Google Analytics. Rozwiązanie Wypracowana koncepcja zakładała wykorzystanie Measurement Protocol (tutaj link do dokumentacji Google) w celu przekazania do Google Analytics informacji o…

Czytaj więcej


06

mar 2015

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o Google Tag Manager v2

Od dawna krąży po sieci informacja, że Google planuje migrować wszystkie konta Tag Managera do nowej wersji znanej jako „v2”. Warto zapoznać się z tematem ponieważ zmiana ta nie ominie żadnego kontenera Google Tag Managera na świecie, a nie wszystkie funkcjonalności da się przenieść ze starej do nowej wersji w stosunku 1:1. Przeczytanie tego posta to bardzo dobry, pierwszy krok ku zaplanowania i samodzielnego wykonania…

Czytaj więcej


27

lut 2015

Debugowanie aplikacji Android oraz iOS pod kątem śledzenia w Google Analytics

Liczba dostępnych aplikacji mobilnych rośnie w ogromnym tempie. Liczba aplikacji dostępnych w Google Play wyniosła 1,4 mln w lutym 2015: Źródło: http://www.statista.com/statistics/266210/number-of-available-applications-in-the-google-play-store/ Natomiast liczba aplikacji dostępnych w Apple Appstore wyniosła 1,3 mln we wrześniu 2014: Źródło: http://www.statista.com/statistics/263795/number-of-available-apps-in-the-apple-app-store/ Rosnąca liczba aplikacji mobilnych, sprawia, że rośnie również zapotrzebowanie na prawidłowe śledzenie zachowania użytkowników aplikacji. Aby sprawdzić poprawność kodów śledzących w ramach witryny internetowej wystarczy przeglądarka rozbudowana o…

Czytaj więcej


18

lut 2015

Jak wykorzystać API w Google Analytics do lepszych i szybszych analiz?

W poprzednim wpisie obiecałem, że wkrótce rozwinę na naszym blogu tematyką API Google Analytics. Oto jest: lista trzech pomysłów na wykorzystanie tej potężnej funkcjonalności. Na początek kilka słów wstępu dla osób, które nie poruszają się na co dzień w techniczno-informatycznym żargonie. Czym w ogóle jest API? API to skrót od angielskiego Application Programming Interface. W języku polskim zwykło tłumaczyć się te słowa jako: „programistyczny interfejs…

Czytaj więcej


02

lut 2015

Jak obliczyć wartość życiową klienta (Customer Lifetime Value)?

W trosce o rentowność firmy decyzje o wydatkach oraz podejmowanych działaniach powinieneś opierać o dane. Takie podejście wiąże się ze znalezieniem precyzyjnych odpowiedzi na wiele trudnych pytań. Ile maksymalnie powinienem wydawać na pozyskiwanie klientów przez Facebooka? Ile godzin warto poświęcić na obsługę klienta? Czy każdego klienta powinienem traktować identycznie? A jeśli nie, to jak zdecydować, komu należy się 10 godzin telefonicznego wsparcia, a komu tylko…

Czytaj więcej


23

sty 2015

Import kosztów do Google Analytics

Coś co czyni Google Analytics tak użytecznym narzędziem jest możliwość integracji danych z różnych źródeł. Istnieje obszar, w którym możliwość łączenia danych i porównywania informacji, płynących z wielu kanałów, jest szczególnie istotna. To analiza kosztów, które ponosimy prowadząc działania promocyjne w internecie. Mówi się, że w życiu nie ma nic za darmo – aby osiągać swoje cele, należy najpierw poświęcić pewne zasoby (czasowe lub finansowe)….

Czytaj więcej


16

sty 2015

Właściwe podejście do optymalizacji konwersji w 6 krokach

Przeczytałeś na blogu amerykańskiego eksperta z branży internetowej o zaletach optymalizacji współczynnika konwersji. Z wypiekami na twarzy i wizją nagłego wzrostu przychodów przycisnąłeś programistę, żeby jeszcze dziś zmienił na stronie kolory przycisków i wielkość nagłówków. Po 3 dniach zauważyłeś, że współczynnik konwersji w porównaniu z poprzednimi 3 dniami wzrósł o 20%, więc w euforii kupiłeś drogiego szampana i rozpocząłeś świętowanie swojego sukcesu wraz z resztą…

Czytaj więcej


07

sty 2015

Ciągła optymalizacja współczynnika konwersji lepsza niż kolejny redesign serwisu

Osoby odpowiedzialne za efektywność firmy w internecie od czasu do czasu się zmieniają. Jeszcze częściej zmieniają się trendy w wyglądzie serwisów. Aby nadążyć za rynkiem co jakiś czas każdy z managerów postanawia przeprowadzić redesign całej witryny – aby odświeżyć jej wygląd, wpasować się w panującą modę i podnieść współczynnik konwersji (oraz aby być zapamiętanym jako ten, który wdrożył nową witrynę ;). Jasne, że warto dotrzymywać…

Czytaj więcej



Strona 1 z 1712345...10...Ostatnia »