Szukamy Digital Analytics Developera! Ciekawy?   Sprawdź


12

kwi 2016

Google ogłasza Google Analytics 360 Suite – jak wpłynie to na pracę marketingowca?

Google zaskoczyło wszystkich, gdy 15 marca ogłosiło wejście na rynek nowego produktu – Google Analytics 360 Suite. Ale tak prawdę powiedziawszy, czy powinniśmy być aż tak bardzo zaskoczeni tym ruchem ze strony Google? Nie wydaje mi się. Tę zmianę dało się przewidzieć. Google właściwie dopiero zaczęło nadrabiać stratę do konkurencji, choć powinno było to zacząć robić już dawno temu. Co oferuje zupełnie nowy Google Analytics…

Czytaj więcej


06

kwi 2016

Zapraszamy na praktyczne szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Współczynnika Konwersji – Warszawa 16-19 maja 2016

Chcesz zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z analityki internetowej oraz optymalizacji konwersji? Chcesz móc zadać pytania najlepszym ekspertom na polskim rynku? Chcesz dołączyć do grona geeków pasjonujących się danymi? Jeśli tak, to serdecznie zapraszamy na kolejną edycję naszych praktycznych szkoleń otwartych, które odbędą się 16-19 maja w samym centrum Warszawy. Zajęcia pokrywają Google Analytics poziom średniozaawansowany, Google Analytics poziom zaawansowany, Google Tag Manager oraz Optymalizację…

Czytaj więcej


10

lut 2016

3 sposoby na poprawę testów A/B

Proces testowania A/B jest w długim terminie jednym z najważniejszych czynników, które napędzają efekty wysiłków związanych z optymalizacji współczynnika konwersji. Chciałbym podzielić się z Tobą trzema wskazówkami, które uczynią Twój proces testowania A/B bardziej efektywnym. Używamy tych technik na co dzień, aby wykrywać prawdziwe problemy użytkowników, przeprowadzać długoterminowe programy optymalizacji z wysoką skutecznością oraz przekonywać firmy, że warto inwestować w optymalizację współczynnika konwersji. W tym…

Czytaj więcej


28

sty 2016

Współczynnik odrzuceń vs. współczynnik wyjść – czym się różnią?

W jednym z moich poprzednich artykułów pisałem o współczynniku odrzuceń (jeśli go jeszcze nie przeczytałeś, możesz to zrobić tutaj). Prawdopodobnie wiesz już, że sam współczynnik odrzuceń (ang. bounce rate) jest bardziej zawiłą metryką niż mogłoby się wydawać. A teraz sprawy jeszcze bardziej się skomplikują… Jak pewnie zauważyłeś, istnieje inna metryka, która jest (pozornie) bardzo podobna do współczynnika odrzuceń. Nazywa się współczynnikiem wyjść (ang. % exit…

Czytaj więcej


26

sty 2016

Praktyczne szkolenia z Google Analytics, Google Tag Managera i Optymalizacji Współczynnika Konwersji – Warszawa 22-25 lutego 2016

W lutym 2016 roku organizujemy kolejną (już jedenastą!) edycję szkoleń otwartych z Google Analytics, Google Tag Managera oraz Optymalizacji Współczynnika Konwersji. Chcesz nauczyć się korzystać z narzędzi analitycznych oraz poznać tajniki optymalizacji konwersji? Jeśli tak, to zapraszam na szkolenia. Z nami: • nauczysz się efektywnie korzystać z Google Analytics, w tym m.in.: analizować dane, stawiać rekomendacje biznesowe na ich podstawie i wykorzystywać najważniejsze funkcjonalności narzędzia…

Czytaj więcej


13

sty 2016

Jak podnosić współczynnik konwersji w sklepach internetowych z małym ruchem

Przeczytałeś w sieci wszystko na temat optymalizacji współczynnika konwersji. Jesteś mądry i wiesz, że zwiększenie współczynnika konwersji przełoży Ci się na przychody. Chcesz natychmiast uruchomić testy A/B. Pojawia się jednak mały problem – nie masz wystarczająco dużego ruchu na swojej stronie… A/B Split Test Duration Calculator to narzędzie, które pomoże Ci określić czy masz wystarczająco duży ruch, aby przeprowadzić test A/B. Co zrobić, jeśli odkryjesz,…

Czytaj więcej


23

gru 2015

Czas spędzony na stronie i średni czas trwania sesji: jak są wyliczane w Google Analytics?

Czy bierzesz pod uwagę średni czas spędzony na stronie oraz średni czas trwania sesji podczas oceny efektywności swojej strony? Jeśli tak, to zawiodę Cię pewnie mówiąc, że nie są to najbardziej wiarygodne metryki (szczególnie, jeśli nie wiesz jak Google Analytics – dla jasności także Google Analytics w wersji Premium – je kalkuluje). W tym artykule wyjaśnię całą zawiłość tego procesu. Czas spędzony na stronie Jest…

Czytaj więcej


09

gru 2015

Jak wdrożyć analitykę internetową i zbudować analityczny ekosystem?

W dzisiejszych czasach nie trzeba już nikogo przekonywać o tym, że wykorzystanie danych do podejmowania decyzji biznesowych jest jednym z najważniejszych trendów, które towarzyszą nam w biznesie. Kolejne raporty tylko potwierdzają istotność tego trendu. Tak jak niedawne badanie przeprowadzone przez Accenture z którego wynika, że 89% liderów biznesu uważa, że big data zrewolucjonizuje ich biznesy w sposób podobny do internetu. Z tego samego raportu dowiemy…

Czytaj więcej


25

lis 2015

Dział e-marketingu niezależny od IT? To da się zrobić z pomocą Google Tag Managera!

Czas to pieniądz – szczególnie w przypadku biznesów internetowych, gdzie w kontekście dostarczania najlepszych rozwiązań liczy się każdy dzień. Musisz być na bieżąco, ponieważ rzeczy dzieją się błyskawicznie. Jeśli nie nadążasz za zmianami w świecie marketingu – wypadasz z gry. Technologie marketingowe oferują nowe możliwości, ale jednocześnie wymagają wiele czasu i wysiłku ze strony marketingowca. Załóżmy, że chcesz przetestować nową afiliację aby osiągnąć cel dotyczący…

Czytaj więcej


21

paź 2015

10 milionów działań: co się stanie gdy sięgniesz limitów w Google Analytics (i co możesz z tym zrobić)

Kiedy biznes jest relatywnie mały, nie musisz obawiać się limitów Google Analytics. Narzędzie jest darmowe, skuteczne i przyjazne użytkownikowi. Im bardziej Twoja witryna się rozwija, tym bardziej widoczne są ograniczenia narzędzia. Pojawia się próbkowanie danych. Raporty ładują się coraz dłużej. Żadna niespodzianka – każde oprogramowanie ma swoje ograniczenia. Nie inaczej jest z Google Analytics. Pozytywy? Tak naprawdę można sobie poradzić ze wszystkimi z nich (za…

Czytaj więcej



Strona 1 z 1912345...10...Ostatnia »

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study