22

lip 2015

5 powodów, dla których powinieneś zainwestować w Optymalizację Współczynnika Konwersji

Dla większości marketerów optymalizacja współczynnika konwersji oznacza zwiększenie sprzedaży (lub liczby leadów) płynących z ich serwisów. I oczywiście mają rację :) Jeżeli masz 10 000 użytkowników miesięcznie i 1% współczynnika konwersji, notujesz 100 konwersji. Jeżeli 1 konwersja jest warta 1000 zł, Twój miesięczny przychód to 100000 zł. Jeżeli zwiększysz współczynnik konwersji do 1,5% – zyskasz 150 konwersji / klientów / zapytań sprzedażowych. Czyli zarobisz 50…

Czytaj więcej


16

lip 2015

DoubleClick 101: Raportowanie i badanie skuteczności reklam

Platforma DoubleClick Digital Manager umożliwia zarządzanie całością działań związanych z tworzeniem (od kreacji przez miejsce publikacji do raportowania wyników) kampanii reklamowych display, rich media oraz search, poszczególne elementy platformy zawierają funkcje optymalizujące działania na poszczególnych etapach oraz raportowanie wyników i weryfikacje tego czy np. nasze reklamy są faktycznie widziane przez użytkowników i czy wyświetlają się w odpowiednich miejscach. W trzecim poście z serii DoubleClick 101 przedstawię…

Czytaj więcej


07

lip 2015

Jednorazowy audyt instalacji i konfiguracji Google Analytics to tylko połowa sukcesu

Jeśli chcesz podejmować trafne decyzje biznesowe na podstawie danych z Google Analytics, musisz być w 100% pewny, że zbierane dane są rzetelne. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda poprawnie. 500,000 odwiedzin strony miesięczne, średnia długość trwania sesji – 2,5 minuty, 3,5 strony na sesję. Wszystkie te wskaźniki zmieniają się na lepsze już od jakiegoś czasu. Co więcej, 6 miesięcy temu zatrudniłeś firmę specjalizującą się w…

Czytaj więcej


30

cze 2015

Dlaczego obrazowanie danych jest ważne dla twojego biznesu

Poleganie tylko i wyłącznie na liczbach to często strzał w ciemno, który nie wiadomo gdzie trafi. Nie każdy z nas jest Steve Jobsem, by móc podejmować świetne decyzje tylko na podstawie swojego wyczucia. Tradycyjna analityka webowa potrafi być dla ekspertów czarną magią. Co z tego, że zaczniemy zbierać liczby na temat odwiedzin, kliknięć, odsłon itd., kiedy nie wiemy dlaczego dane liczby znalazły się w danych…

Czytaj więcej


25

cze 2015

Poradnik: 24 sposoby na natychmiastowe zwiększenie efektywności stron docelowych

W tym poradniku pokażemy Ci 24 szybkie i efektywne techniki, które pozwolą zwiększyć efektywność Twoich stron docelowych (landing pages). Pracowaliśmy ponad 5 lat aby zdobyć tę wiedzę – teraz przekazujemy ją Tobie zupełnie za darmo. Dobrze ją wykorzystaj! :) Zapewniamy, że wdrożenie tych 24 najlepszych praktyk na Twojej stronie docelowej przyniesie Twojej firmie więcej zapytań sprzedażowych, rejestracji  lub sprzedaży. 1. Wprowadź dwukrokowy formularz Użytkownicy zdecydowanie częściej przechodzą cały proces,…

Czytaj więcej


18

cze 2015

DoubleClick 101: Jakie możliwości daje platforma DoubleClick Digital Marketing

Google Analytics oferuje wiele możliwości analizy kampanii, jednak są to analizy post click, natomiast, to co działo się przed kliknięciem np. ile razy użytkownik zobaczył daną reklamę, pozostaje w GA kompletnie niewidoczne. Dzięki centralizacji kampanii w ramach DoubleClick Campaign Managera będziemy mogli analizować nie tylko interakcje w postaci klików, ale również interakcje w postaci odsłon. Zanim przejdziemy do tego jak analitycy mogą wykorzystać DoubleClick Campaign…

Czytaj więcej


10

cze 2015

Czy porównywałeś swoje dane Google Analytics z CRM-em? Jak to zrobić i dlaczego to takie ważne

Raport Wykorzystania Narzędzi Analityki Internetowej 2014 wskazuje, że 89% serwisów, które mają wdrożony na stronie kod Google Analytics posiada co najmniej jeden błąd w jego instalacji. Niepoprawne śledzenie transakcji jest jednym z najczęściej popełnianych błędów. Aż 45% przebadanych serwisów e-commerce popełnia co najmniej jeden błąd w śledzeniu transakcji. Poprawne zbieranie danych jest podstawą skutecznej analityki internetowej. Dlatego też aby mieć pewność, że dane które zbieramy w Google Analytics są…

Czytaj więcej


28

maj 2015

3 powody, dlaczego większość case study z testów A/B, które czytasz w Internecie, to stek bzdur

Często słyszę od różnych osób zajmujących się optymalizacją współczynnika konwersji: „Przeprowadziliśmy test koloru przycisków i zmniejszyliśmy liczbę pól w formularzu. Przeczytaliśmy to w tym case study, i im przyniosło to aż 400% wzrostu. Chcieliśmy powtórzyć ten sukces i natychmiast rozpoczęliśmy testy”. Jednak w większości przypadków testowanie (lub co gorsze wdrażanie od razu) identycznych elementów co w case study nie przynosi rezultatów. I nie jestem tym faktem…

Czytaj więcej


13

maj 2015

5 sygnałów, że zbierasz złe dane

Dobre dane to podstawa Trafne decyzje biznesowe można podejmować tylko w oparciu o rzetelne dane. Opierając się na błędnych danych możesz nie tylko nie wykorzystywać w pełni możliwości rozwoju Twojej organizacji – ale także podejmować zupełnie nieskuteczne działania, które narażają Twoją firmę na straty. Wiarygodne dane są podstawowym i niezbędnym czynnikiem, który pozwala nam minimalizować ryzyko podjęcia błędnej decyzji, od której mogą zależeć losy projektu,…

Czytaj więcej


07

maj 2015

DoubleClick 101: Czy użytkownicy widzieli reklamę, za którą płacisz?

W Polsce reklama graficzna jest nieprzerwanie liderem pod względem wydatków na reklamę w Internecie. Nawet w okresie spowolnienia gospodarczego w ostatnich latach reklamy display miały dodatnią dynamikę. Według szacunków klasyczne reklamy display (bez udziału wideo) w pierwszym półroczu 2014 stanowiły 36 proc. całego tortu reklamowego w polskiej sieci, a wartość reklamy graficznej w całym roku powinna przekroczyć 1,1 mld zł. (Źródło: Raport IAB Perspektywy rozwojowe…

Czytaj więcej



Strona 1 z 1812345...10...Ostatnia »

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study