30

cze 2015

Dlaczego obrazowanie danych jest ważne dla twojego biznesu

Poleganie tylko i wyłącznie na liczbach to często strzał w ciemno, który nie wiadomo gdzie trafi. Nie każdy z nas jest Steve Jobsem, by móc podejmować świetne decyzje tylko na podstawie swojego wyczucia. Tradycyjna analityka webowa potrafi być dla ekspertów czarną magią. Co z tego, że zaczniemy zbierać liczby na temat odwiedzin, kliknięć, odsłon itd., kiedy nie wiemy dlaczego dane liczby znalazły się w danych…

Czytaj więcej


25

cze 2015

Poradnik: 24 sposoby na natychmiastowe zwiększenie efektywności stron docelowych

W tym poradniku pokażemy Ci 24 szybkie i efektywne techniki, które pozwolą zwiększyć efektywność Twoich stron docelowych (landing pages). Pracowaliśmy ponad 5 lat aby zdobyć tę wiedzę – teraz przekazujemy ją Tobie zupełnie za darmo. Dobrze ją wykorzystaj! :) Zapewniamy, że wdrożenie tych 24 najlepszych praktyk na Twojej stronie docelowej przyniesie Twojej firmie więcej zapytań sprzedażowych, rejestracji  lub sprzedaży. 1. Wprowadź dwukrokowy formularz Użytkownicy zdecydowanie częściej przechodzą cały proces,…

Czytaj więcej


18

cze 2015

DoubleClick 101: Jakie możliwości daje platforma DoubleClick Digital Marketing

Google Analytics oferuje wiele możliwości analizy kampanii, jednak są to analizy post click, natomiast, to co działo się przed kliknięciem np. ile razy użytkownik zobaczył daną reklamę, pozostaje w GA kompletnie niewidoczne. Dzięki centralizacji kampanii w ramach DoubleClick Campaign Managera będziemy mogli analizować nie tylko interakcje w postaci klików, ale również interakcje w postaci odsłon. Zanim przejdziemy do tego jak analitycy mogą wykorzystać DoubleClick Campaign…

Czytaj więcej


10

cze 2015

Czy porównywałeś swoje dane Google Analytics z CRM-em? Jak to zrobić i dlaczego to takie ważne

Raport Wykorzystania Narzędzi Analityki Internetowej 2014 wskazuje, że 89% serwisów, które mają wdrożony na stronie kod Google Analytics posiada co najmniej jeden błąd w jego instalacji. Niepoprawne śledzenie transakcji jest jednym z najczęściej popełnianych błędów. Aż 45% przebadanych serwisów e-commerce popełnia co najmniej jeden błąd w śledzeniu transakcji. Poprawne zbieranie danych jest podstawą skutecznej analityki internetowej. Dlatego też aby mieć pewność, że dane które zbieramy w Google Analytics są…

Czytaj więcej


28

maj 2015

3 powody, dlaczego większość case study z testów A/B, które czytasz w Internecie, to stek bzdur

Często słyszę od różnych osób zajmujących się optymalizacją współczynnika konwersji: „Przeprowadziliśmy test koloru przycisków i zmniejszyliśmy liczbę pól w formularzu. Przeczytaliśmy to w tym case study, i im przyniosło to aż 400% wzrostu. Chcieliśmy powtórzyć ten sukces i natychmiast rozpoczęliśmy testy”. Jednak w większości przypadków testowanie (lub co gorsze wdrażanie od razu) identycznych elementów co w case study nie przynosi rezultatów. I nie jestem tym faktem…

Czytaj więcej


13

maj 2015

5 sygnałów, że zbierasz złe dane

Dobre dane to podstawa Trafne decyzje biznesowe można podejmować tylko w oparciu o rzetelne dane. Opierając się na błędnych danych możesz nie tylko nie wykorzystywać w pełni możliwości rozwoju Twojej organizacji – ale także podejmować zupełnie nieskuteczne działania, które narażają Twoją firmę na straty. Wiarygodne dane są podstawowym i niezbędnym czynnikiem, który pozwala nam minimalizować ryzyko podjęcia błędnej decyzji, od której mogą zależeć losy projektu,…

Czytaj więcej


07

maj 2015

DoubleClick 101: Czy użytkownicy widzieli reklamę, za którą płacisz?

W Polsce reklama graficzna jest nieprzerwanie liderem pod względem wydatków na reklamę w Internecie. Nawet w okresie spowolnienia gospodarczego w ostatnich latach reklamy display miały dodatnią dynamikę. Według szacunków klasyczne reklamy display (bez udziału wideo) w pierwszym półroczu 2014 stanowiły 36 proc. całego tortu reklamowego w polskiej sieci, a wartość reklamy graficznej w całym roku powinna przekroczyć 1,1 mld zł. (Źródło: Raport IAB Perspektywy rozwojowe…

Czytaj więcej


24

kwi 2015

Checklista: 5 rzeczy, które musisz sprawdzić aby zbierać dobre dane w Twoim Google Analytics

Wyobraźmy sobie lekarza, do którego zgłasza się pacjent z bólem głowy. Pacjent nie ma żadnych innych objawów, prócz tego jednego. Lekarz mierząc temperaturę ciała i ciśnienie krwi, bez zlecania dodatkowych badań zaleca zimne okłady. Wizyta dobiega końca, a po kilku dniach dobiega też końca życie pacjenta. Jest to obrazek skrajnie przerysowany, ale pozwala zrobić dobry wstęp do tematu, który chciałbym dzisiaj poruszyć. Mam na myśli…

Czytaj więcej


09

kwi 2015

Jak zminimalizować ryzyko nietrafionych decyzji biznesowych dzięki poprawnym danym?

Trafne decyzje biznesowe można podejmować tylko w oparciu o rzetelne dane. Opierając się na błędnych danych możesz nie tylko nie wykorzystywać w pełni możliwości rozwoju Twojej organizacji – ale także podejmować zupełnie nieskuteczne działania, które narażają Twoją firmę na straty. Jakie są główne przyczyny złej jakości danych w organizacji? Zagrożenie #1 – Brak kompetencji Czynnikiem, który potęguje zagrożenia płynące z posiadania danych słabej jakości jest…

Czytaj więcej


02

kwi 2015

Próbkowanie danych w Google Analytics

Big Data to dzisiaj bardzo popularny termin. Internet jest niesamowicie mierzalnym medium, przez co dysponujemy morzem danych. Co to w rzeczywistości oznacza dla naszych narzędzi analitycznych–w szczególności dla Google Analytics? Na pewno część z Was spotkała się w swojej pracy z Google Analytics z informacją o próbkowaniu danych. Przy korzystanie z bardziej zaawansowanych analiz (np. z wykorzystaniem wymiarów dodatkowych lub segmentów zaawansowanych) na pasku funkcjonalnym…

Czytaj więcej



Strona 1 z 1812345...10...Ostatnia »

x

Pobierz najnowsze case study

Przeczytaj jak Limango Polska wykorzystuje potencjał analityki internetowej w swojej organizacji.

Pobierz case study